Barry už najednou chápal, proč je Harry ve čtvrtém měsíci těhotenství tak velký. Dokonce i Jullian tam stál s očima vytřeštěnýma nad tím co viděl, a Harry ten jen zíral na obrázek, který se vznášel nad jeho břichem, aby mohl říct, jestli je dítě zdravé, nebo není.
Po chvíli ticha se Barry jen odvážil zeptat se na to, proč je v místnosti takové ticho, než se na něj Harry podíval se stejným šokovaným výrazem, s jakým se díval na obrázek před ním.
„Předpokládám, že Harry přemýšlí nad tím, kdo že má vlastně tu magickou vlastnost plodnosti. Vy dva byste měli buď přestat se sexem, nebo hledat nějakou silnější verzi antikoncepce pro Harryho. Všichni víme, že pro něj jsou klasické antikoncepční lektvary naprosto k ničemu, když jste i přes to dokázali počít dvojčata.
Ale tohle? Tohle je rarita. Opravdu ano. Dokonce i pro čaroděje je to nemožné. Nepřemýšleli jste někdy o tom, že změníte to, kdo bude nahoře? Ne, počkej, raději ne. To že jsi mudla neznamená, že by tě Harry nesvedl zbouchnout.“
„Dobře, Julianne zastav se. O čem to sakra mluvíš?“
„Víš Allene, měl bych se ti vysmívat, ale neudělám to. Caitlyn by mě zabila a zklamal bych jí, takže to neudělám. Ale jde o tohle. Vidíš tohle?“ Jullian počkal až se Barry zaměří na to co mu ukazoval a pak přikývne na souhlas. „To je tlukot srdce tvého dítěte.“ Barry se pozorně podíval na snímek, který se vznášel pře ním, jen aby se pozastavil nad tím, co vlastně viděl.
A když se podíval pozorně, nemusel ani hledat tlukot srdce, aby pochopil na co se to vlastně dívá.
„Ale tam jsou tři!“ najednou si Barry nebyl jistý tím, jestli se má smát nebo brečet.
Výchova dvojčat nebyla snadná ani pro jednoho z nich, občas jim přišel na pomoc Jullian nebo Joe, Cat nebo Cisco, ale nikdo jiný jim nepomohl a bylo to opravdu náročné. Barry si ani nechtěl představit, jak moc náročné bude, až budou vychovávat trojčata. Tohle ale nedávalo smysl.
„Přesně. Jsou tam tři. Být vámi, už bych se nepokoušel o další dítě, jinak budou čtyři.“ dokonce i z Harryho vyšel zvuk souhlasu.
Vždyť začínali na jednom! Proboha.
A najednou mají tři v očekávání? Tohle bylo... no … nemožné by nepoužil, protože u Harry se nemožné stává možným. Už dávno se odnaučil toto slovo používat, pokud je do toho zahrnut Harry.Ten však zůstával v naprostém šoku, a nevypadalo to, že v dohledné době se z toho šoku dostane. Alespoň ne sám.
Pomalu se posadil k jeho šokovanému manželovi, láskyplně ho pohladil po ruce, a čekal na jakoukoliv reakci z jeho strany, než zjistil, že žádnou odpověď na dotek nedostane.„Hej. To zvládneme. Dostaneme se do toho stejně jako u dvojčat. Jasně, že to nebude snadné a budeme stejně vyděšení jako prvně, ale nakonec to zvládneme. Joe a Caitlyn nám přijdou pomoc, jsem si jistý, že i Jullian pomůže, když bude moct.“ jenže ani tak žádnou reakci nedostal.
Barry si dovolil ponořit se do vzpomínek, a myslel na to, jaké to bylo, když se dozvěděli, že čekají dvojčata.
_______
Byla to stejná situace, která začala úplně stejně, jako tahle. Harry ležel na pohovce a prováděl na sobě ultrazvukové kouzlo, které mělo zobrazit jejich dítě, až na to, že tam tehdy nebyl Jullian ale jen oni sami.
Emily byli téměř tři roky, Cameronovi mělo být za několik měsíců osm, a oni si řekli, že by další dítě nebylo na škodu, protože oba toužili po velké rodině, a tak tomu dali volný průběh. Caitlyn se nějak dozvěděla, že Emily nebyla jejich adoptivní dcera, ale jejich biologické dítě. Možná za to mohl fakt, že Ema byla dokonalou směsicí každého z nich. Když byla ještě miminko, její vlasy trčely do všech světových stran, jen barva byla stejná jakou měl Barry, její oči měli stejně modrou barvu, se stejnými zlatými odlesky, jaké měl Harry, byla laskavá, i když nevěděla co to slovo znamená, její srdce bylo obrovské stejně jako Harryho, a dokázala v něm najít místo pro každého.
ČTEŠ
Začali Jsme Trochu Jinak
FanfictionHarry má všeho dost. Společně s Dracem se stěhuje daleko do Ameriky kde doufají v lepší život. Pro Harryho má ale život a osud tak trochu jiné plány.