•Sosyal medya hesaplarından gelenler dahil, hepiniz hoş geldiniz•
HİTOMİ: Bu söz Japonca da çok bilinen ancak Türkçe karşılığı birden fazla değişebilen bir kelimedir. Anlamı: Çift güzel ve çift göz bebeği olarak bilinir fakat Japonya halkı tarafından isim ve sıfat olarak da kullanılır. Farklı anlamları elbette çıkabilir ama en orijinal bilgisi bu şekilde.
Not: Kurgularımın yayınlanan ilk hâli hamdır. Yani yayınlanan her bölüm gelecekte tekrar düzenlenip gerektiği kadar bir değişiklikle tekrar yayınlanacaktır tabi bu tekrar yayınlanma sırası finalle gelene kadar tepkilerinizi ölçüyor olarak içinde; +18, argo, küfür, adilere şiddet ve sınırsız vahşette ekleyeceğim. Baktım, çoğunuzun bazılarınıza ağır geldi ve yorum ve beğenisi az oldu, o zaman o bölümü düzenleme sırasında aynı Mecburi Mühür kitabında olduğu gibi bazı sayfalarında orijinal paragrafları değiştiririm. Bence hiçbirimiz bunu istemeyiz zira ilk halleri en saf oldukları hali ve okumaya değer oldukları için yazık olur bu yüzden satır aralarına tepkinizi vermekten hiç çekinmeyin Ballarım.
Güncel yazı olarak tekrar söylüyorum: Kurgularım hamdır. Düzenlenmesi gereken yerlere isterseniz işaret olarak bal kavanozu(🍯) emojisi koyarak dikkat çekebilirsiniz böylelikle hatalarını göremediğim satırları not alabilirim.
Şarkılar konusunda: o an dinlediğim veya o bölümün bana çağrıştırdığı müzikleri seçerek koyuyorum yani bazıları hariç çoğu bölümle uyumlu olmayabilir.
Tavsiyem Karanlık mod'da mümkünse hep gece keyifle okuyun Ballarım.
•~~~~~•~~~~•
Gelecek bölümden ufak bir kesitte bırakıyorum buraya:"Sana bana dokunmamanı kaç kere söylemiştim?" diyerek bir eline birde yüzüne kaşlarımı çatarak baktığımda, "Sana dokunmuyorum, ceketinin üzerinden tutuyorum sadece." dedi ve kolumu bırakıp yaralı hâliyle doğrulmaya çalıştı.
"Her neyse. Bu şekilde de dokunma." deyip tam kapıya dönmüştüm ki, arkamdan gelişini hissetsem de bir anda sırtımı sağımdaki duvara sertçe yapıştırmasıyla beni kendiyle arasına hapsetti.
Acı çekmesi yalandı!
Dudaklarıma bakıyordu şimdi. Bedenindeki kasılmayı hissetsem de, daha çok kan akışı dikkatimi çekmişti. Ve kalbi tekliyordu, onu duyuyordum.
"O şeytan içimdeyken seni öptüm. Biz sevişirken de böyle söylemeni isterdim!" Yalan söylüyor.
"Emin misin? Çünkü baya hoşuna gidiyor gibiydi." dediğimde meydan okurcasına çenesi kasılmıştı. Yeşillerini gözlerime çıkardığında haklı olduğuma emindim. Tabii o istediği kadar inkâr edebilirdi.
Çıldırmış gibi davranıp, "O ben değildim!" dedi yüzüme haykırarak. "İçime onlardan biri girmişti. İsteyerek olmadı, kendimi kontrol edemiyordum!"
Çok abartıyordu. Gören de ırzına geçtim sanırdı.
...
"Eğer beni bu halde bulacağını bilseydin Duman Kafa, en baştan yine sever miydin?"
Yalnızca gözlerinin içine baktım ilk birkaç saniye olsun, ardından bakışlarım elimdeki dumanı saçlarımı andıran sigaraya dönüp küllerini parmak ucumda havada dökerken dudaklarımı bilinmezlikten sıyırıp araladım.
"Bilmiyorum. Ya sen, Sarışın?"
...
Cansever GÖRGÜLÜ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİTOMİ ~ 9, Tilkinin Kayıp İncisi
Fantasyİlk yaratılandan sonra yüzyıllardır doğan fakat kuyruklarında hiçbir zaman kavuşamayan Bölge Efendileri, sonuncu doğan Marise Hilal ile yeni dönemine başlamayı dört gözle beklemektedir. Ancak yeni Bölge Efendisi bu görevle birlikte bir devrimci olma...