Pov: Blackpink
Gdy dziewczyny podjechały pod wytwórnie Big Hit Entertainment wyszły z auta gdzie było strasznie dużo paparazzi lecz, były do tego przyzwyczajone, no w końcu są znane na całym świecie.
Szły przez czerwony dywan prosto do wytwórni. Dwóch facetów wprowadziło je do jakiegoś pomieszczenia. Gdzie przy dwudziesto osobowym stole siedział Pan met oraz siedmiu bardzo przystojnych, młodych chłopaków.Pov: Jungkook
Siedziałem z chłopakami i z Panem metem, gdy nagle do sali weszły cztery przepiękne dziewczyny, ale jedna z nich przykuła moją uwagę. Nie wyglądała na koreanke. Była bardzo ładna. Nie mogłem odwrócić od niej wzroku.
Widziałem że nie tylko mi jedna z nich wpadła w oko. Tae też patrzył się na trochę niższą koreanke.Pov: Blackpink
-Ooo!! Są nasze długo wyczekiwane dziewczyny - facet wstał by powitać dziewczyny.
-Przedstawię was zespołu BTS. To jest RM.-
Wskazał na mężczyznę, który siedział obok niego.
-Lider zespołu.-
RM wstał i podał rękę dziewczynom.
-Czejść! Jestem Kim Namjoon, ale mówcie mi RM albo Noon - Powiedział z sztucznym uśmiechem na twarzy.
-Hej.- Powiedziała Jisoo, po czym przedstawiła resztę zespołu.
-Ja mam na imię Kim Jisoo. W zespole jestem Label Vocale and Visual. To jest Kim Jennie.-
Wskazał na dziewczynę obok niej.
-Nasza Mine Raper. To jest Rose. Mine Vocalist.
No i jeszcze nasza najmłodsza perełka Lisa. Main Dancer.-
Jisoo wskazała na Tajke.
-Miło mi poznać.-
Powiedział RM i zaczął przedstawiać swój zespół.
-To jest Suga.-
Wskazał na chłopaka który stał obok niego
-Suga jest raperem. To jest J-Hope, nasz Min Dancer. Następnie jest najstarszy członek naszego zespołu, Jin. - Wskazał na kolejnego. A ten wstał i zapytał.
-A która z was jest najstarszą ze wszystkich?-
-Ja.- Odpowiedziała Jisoo
a, Jina przeszedł lekki dreszcz gdy dowiedział się za ta co najbardziej mu się podoba jest tak samo jak on najstarszą z zespołu.
-Aha.- Nie był w stanie nic więcej z siebie wykrztusić.
-Dobra. No to dalej jest Jimin, który jest tancerzem i wokalistą.-
Jimin cały czas gapił się na Rose. Chyba wpadła mu w oko.- Dalej mamy naszego V, który jest Visual.
-Hej. To ja.- Teahyung wstał i nieśmiało pomachał rękom. Widać było że Jennie wpadła mu w oko bo cały czas się na nią gapił.
-No i na samym końcu jest nasz Makne czyli, Jungkook, który jest Mine Vocalist.- Powiedział Nanjoon patrząc na najmłodszego.
- Halo Jungkook!!! Sorry za niego, cały czas buja w obłokach.- Powiedział lider a, w tym samym czasie Makne nie odzknoł.
-A tak tak. Jestem Jeon Jung-guk ale, mówcie mi po prostu Junkook.- Powiedział na jednym wdechu jak by się czegoś przestraszył.
-No to skoro wszyscy się już poznali zapraszam do stołu, obgadamy parę spraw, poznamy się bliżej i takie tam.-
Powiedział Pan Met na co wszyscy usiedli. Ułożenia krzeseł były takie że Jisoo siedziała na przeciwko Jina, Rose siedziała przed Jiminem, Jennie siedziała patrząc nie spokojnym wzrokiem na Tae a Lisa siedziała twarzą w twarz z najpiękniejsza twarzą świata roku 2019.
-Ej ty masz na imię Lisa z tego co pamiętam?- Powiedział starszy facet.
-Tak.-Lisa kiwnęła głową gdy kontem oka zauważyła że każdy ma wzrok skierowany właśnie na nią.
-Ty chyba nie jesteś z Korei prawda?-
-Zgadza się. Jestem z Tajlandii.- Odpowiedziała Lisa czując się nie swojo w otoczeniu BTS.
W końcu nadal była nie przyjacielsko nastawiona do nich.
-Powiedz mi czy to nie ty zajęłaś pierwsze miejsce w najpiękniejszych twarzach świata w 2021 roku?-
-Owszem. To ja jestem tą Lalisą Manoban.- Spojrzała na Pana Meta.
-U nas też niektórzy byli w najpiękniejszych męskich twarzach świata. Na przykład Jin dostał 12 miejsce,(Nie pamiętam czy to 12 czy 11 miejsce dostał jin ) Taehyung dostał 5 miejsce a Jungkook dostał tytuł najpiękniejszej męskiej twarzy świata w 2019 roku. - Wtrącił się RM. Lisa spojrzała na Jungkooka a ten się zarumienił.
-No to gratulacje. Szczerze mówiąc to ja dostałam ten tytuł przez przypadek ponieważ dziewczyna, która miała mieć ten tytuł nagle stwierdziła że nie chce tego miana. Ja dostałam ten tytuł z czystego przypadku.- odpowiedziała Lisa.
-Co ty gadasz? Należał ci się ten tytuł!!!- Oburzyła się Jisoo.
-Też tak sądzę.- Nagle odezwał się kook a w pomieszczeniu zapadła niezręczna cisza a Jungkook karcił siebie w myślach niedowierzając że powiedział to na głos.
-Dzięki.-Ciszę przerwała Lisa.Przez następne 2 godziny rozmowy toczyły się na różne tematy na przykład rozmawiali o wytwórni i co dalej będzie. Ustalili że mogą nagrać piosenkę. Dwa najpopularniejsze zespoły. Przecież to będzie hit. Niestety Pan Met nie mógł z nimi dłużej zostać więc ustalili to bez niego. Chłopaki powiedzieli że przekonają go do tego pomysłu.
-O kurde. Już prawie 23. To żeś my się zagadali.-
Westchnął Lisa.
-Co ty chcesz. Młoda godzina.- Wyziewał RM.
-Taaa!! Ale Lisa musi się wyspać no bo umówiła się na randkę. - Zaśmiała się Jisoo.
-A w kontrakcie nie jest napisane że mamy zakaz randkowania?- Wtrącił się Suga.
-Ciiiiicho. Przecież nikt nie musi wiedzieć.-
Lisa uśmiechnęła się przebiegło.
-Nie grzeczna dziewczynka.- Zaśmiał się Jimin. Jungkook aż palił się z zazdrości. Nawet nie wiedział dla czego. I pomyśleć że jeszcze 2 godziny temu się nienawidzili.
CZYTASZ
~Perfect~•{Lisa x Jungkook}• | Liskook |
Novela JuvenilDwa różne zespoły. Blackpink i BTS. Czy członkowie z tych zespołów przełamią swą nienawiść, którą tak dażą siebie na nawzajem oba zespoły? Co tak naprawdę czują? Czy ta nie nawiśc to nie tak naprawdę prawdziwa miłość? Książka głównie będzie opierać...