Sıkıcı matematik dersinden sonra dolabıma gitmek için sınıftan çıktım ve koridorda Robin ile karşılaştım.
"Selam Lids hangi sınıfa gidiyorsun?"
"Biyoloji, ama önce dolabımdan kitaplarımı alacağım sen?"
"Benim dersim tarih , Mrs Click'in dersi tanrım kadının konuşması bile beni deli ediyor çok uyuz"
" Evet artık emekli olması lazım ama okula kazık çakmış sanırım "
" Neyse bugün ki okuldan sonra bando provamıza gelecek misin?"
" Evet biz de amigo takımı için seçme yapacağız"
"O zaman çıkışta spor salonunda görüşürüz"
" Iyi dersler"
Robine el salladıktan sonra dolabıma gittim, kitaplarımı aldıktan sonra derse geçtim
~ Zaman atlaması
Sonunda öğle yemeği saati gelmişti, rezil kafeterya yemeğimi aldıktan sonra takımdaki kızların masasına geçtim
"Çıkışta seçmeler için kaç kişi gelecek biliyor musunuz"
"Adını yazdıran 12 kişi vardı"
" Uzun sürecek desene"
Chrissy ile konuşurken Eddie'yi gördüm yemeğini almış ve kurduğu Hellfire grup masasına doğru ilerliyordu. Matematik dersinde canımı sıktığından dolayı birazcık onunla uğraşmak istedim ve kimseye çaktırmadan telekinezi gücüm ile o, masaya yürürken diğer masalarda bulunan çantanın birini önüne düşürdüm ve evet tam da tahmin ettiğim gibi oldu Eddie çantaya takılarak yere düştü.
Arkadaşları yardım etmek için onu kaldırırken etrafına bakınıyordu hemen kafamı çevirdim
"Lids burnun kanıyor"
Raven'nin uyarısıyla burnumu sildim
"Biliyorsunuz çok fazla başım ağrıyınca burnum kanıyor"
" Artık doktora git tehlikeli bir şey olabilir"
" Merak etmeyin"
Eddiye baktığımda masasına oturmuş alnını tutuyordu , birazcık üzülmüştüm açıkçası. O sırada onların masasına Dustin, Lucas, Mike oturdu. Bunların o masada ne işi vardı.
Aralarında konuştuktan sonra el sıkıştıklar. Bir şeyler çeviriyor gibiydiler içimden yakında öğrenirim diye geçirdikten sonra
Dersim için sınıfıma ilerledim
~ Zaman atlaması
Sonunda dersler bitmişti çantamı dolabıma koydum ve spor salonuna gitmeye başladım ama o sırada Dustin'i gördüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All I Want• Eddie Munson
FanfictionLydia Henderson güçleri olan okulun popüler kızıydı ama bilmediği geçmişi onu çok şaşırtmıştı.