Aradan 2 gün geçmişti ve ben bu süre içinde okula gitmemiştim çünkü gitsem Eddie ile konuşmak zorunda kalacaktım ama ona ne açıkla yapacağımı bilmiyordum.Olayı Dustin'e anlattığımda bana keşke kaçmasaydın dedi ama o anki en mantıklı gelen şey oydu.
Odamda oturmuş çizim yapıyordum ve Dustin'in okuldan gelmesini bekliyordum aşırı sıjılmıştım en azından o gelince birlikte eğleniyorduk. O sırada annem bana seslendi
"Tatlım ben Karen'in yanına gidiyorum birlikte yemek kursumuz vardı oraya geçeceğiz.
"Tamam annecim dikkatli ol"
Annemin yanağından öptüm ve
mutfağa gidip kendime kahve yaptım. Dustin'in gelmesi yakındı. Ona da güzel bir sandviç hazırladım ve tezgaha oturup sigaramı ve kahvemi içmeye başladım. Yaklaşık 15 dakika sonunda Dustin gelmişti ve acelesi var gözüküyordu."Acil annemi evden göndermeliyiz acil"
"Annem zaten evde yok yemek kursuna gitti "
"İlk defa istediğim bir şey bu kadar denk geldi"
"De sen neden annemin gitmesini istiyorsun ki"
"Hellfire ile D&D yi burda oynayacağız"
"Sen ciddi misin Eddie de gelecek yani sana o kadar anlattıklarımdan sonra"
"Klüp başkanı o ayrıca kimseye bir şey söylemedi belki ona güvenebilirsin ve bu akşam konuşabilirsiniz"
"Henüz kimseye söylemedi ve bilmiyorum bi açıklama mecburum tabi ki ama hazır değilim"
"Sen bilirsin bence en uygun zaman bu akşam, 1 saate gelirler benim oyunu hazırlamam lazım"
Dustin odasına doğru gidiyordu
"Sana yaptığım sandviç tezgahta duruyor"
Odama çekildim ve kıyafetlerimi değiştirmeye karar verdim.
Üzerime beyaz sade polo yakalı crop ve altına yüksek bel siyah Jean giydikten sonra hazırdım
(Pinterestten kombin seçmek resmen bölümü yazmamdan daha uzun sürüyor o yüzden bu bölümlük böyle)Saçım zaten iyiydi. Parmaklarıma bir kaç yüzük taktıktan sonra hazırdım. O kadar hazırlandım bari dışarı çıkayım boşa gitmesin diye düşündüğüm için Robin ve Steve'in yanına Family Video'ya gitmeye karar verdim. Askıdan deri ceketimi aldım ve Dustin'e seslendim
"Ben çıkıyorm 1/2 saate gelirim"
Dustin'in tamam cevabindan sonra arabama bindim ve tam çalıştıracakken Eddie'nin geldiğini arabasından inip benim tarafıma geldiğini gördüm ve son hızla gaza bastım. En azından şimdi açıklama yapamazdım belki oyun sonu yapardım bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All I Want• Eddie Munson
FanfictionLydia Henderson güçleri olan okulun popüler kızıydı ama bilmediği geçmişi onu çok şaşırtmıştı.