ALL I WANT• EDDIE MUNSON
✧˚ · .﹌﹌﹌✧˚ · .
PART BİR
STRANGER THINGS SEZON 4Enemies to fiends to lovers✨
Başlangıç: 07.15.2022
Bitiş:Karakterler
LYDIA HENDERSON
( Dustin Henderson'un üvey ablası. Kendisi 009 numara 008 ile birlikte 7 yaşında laboratuvardan kaçmayı başarmış annesi Claudia tarafından evlat edinilmiş . Telekinezi, gerçekleri manipüle edip insanlara olmayan şeyleri gösterme ve iyileştirme güçlerine sahip . Hayatına normal insanlar gibi devam ediyor.
Eleven ile birlikte karşılarına çıkan tüm canavarlarla beraber savaştılar. Yakın çevresi dışında kimse süper güçleri olduğunu bilmiyor.
Giyim tarzı ve verdiği vibe çorba gibi, insanlar ona nasıl davranırsa o da öyle davranır, okulda popüler ,lise son sınıf ve cheerleader)EDDIE MUNSON
(Okulun ucubesi olarak bilinir, dışardan göründüğü gibi birisi asla değil ,yumuşacık bir kalbi var)
.
.
DUSTIN HENDERSON(Ablası Lydia ile arası iyi, fazla zeki, ablası bu kadar popüler olmasa okulda, görünmez sayılacak birisi ama kendisi halinden fazlaca memnun)
.
.
CHRISSY CUNNINGHAM
(Lydia'nın yakın arkadaşı, popüler bile olsa kaba birisi değil, Lydia'dan 1 yaş küçük ve onun süper güçleri olduğunu bilmiyor. Genel anlamda tatlı birisi)
┊ ┊ ⋆˚
┊ ┊ ⋆˚
┊ ┊ ⋆˚ Ve diğer tüm karakter...
❗Stranger things spoiler alert❗Tw: Smut, alkol, sigara, eating disorder, ölüm, uyuşturucu gibi içerikler yer alabilir buna göre okumanızı tavsiye ederim (ağır bir şekilde bulunmayacak ama ben yine de söylemek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All I Want• Eddie Munson
FanfictionLydia Henderson güçleri olan okulun popüler kızıydı ama bilmediği geçmişi onu çok şaşırtmıştı.