4.

204 35 6
                                    

Kapıyı açan kişiyle konuşmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıyı açan kişiyle konuşmaya başladım.

"Merhaba Eddie evde mi acaba"

"Arabası burda kör değilsen eğer"

Kız içeri geçtikten sonra göz devirip Eddie'nin dışarı çıkmasını bekledim.

"Neler oluyor Lydia neden burdasın"

"Az önce Mikelarin evinde neden bana önceden tanıştığımızi söyledin"

"Doğruları söyledim ama neden hala aptalı oynuyorsun"

"Ciddiyim Eddie ben seni hatırlamıyorum biz önceden arkadaş mıydık?"

Eddie sinirini belli etmeyerek benimle konuşuyordu

"Şu an bu kapı önünde konuşulacak konu değil içeri gel"

Eddie'nin evine girdiğimde her tarafta bitmiş bira şişeleri vardı, tanrım burayı hiç mi toplamiyordu.

Eddie koltuktaki şişeleri yere atıp bana yer ayırdı

"Hadi otur, bir şeyler ister misin"

"Hayır böyle iyiyim teşekkürler, şimdi ne olduğunu anlatacak mısın"

"Bak Lydia bu eve ilk gelişin ya da benimle ilk defa konuşman değil, biz sen 9. sınıftayken çok yakındık ya da ben öyle sanıyordum ama daha sonra sen beni popülerlik uğruna sattın."

Eddie anlattıkça bazı anlarımız sanki gözümde canlanıyordu ve bazı duygular geri geliyor gibiydi. Sanırım Eddie'nin başına kötü bir olay gelmişti ve bende onu iyileştirmek zorunda kalmıştım . Gücümün bu özelliğini sevmiyordum eğer birisinin ölümünü engellersem o kişiyi ve yaşadığımız her şeyi unutuyordum. Tabi gidip bunu Eddie'ye söyleyemezdim.

"Eddie anlattığın hiç bir şeyi hatırlamıyorum annemin dediğine göre 9. Sınıfın sömestr tatilinde travmatik bir olay yaşamıştım ve bu beynimdeki çoğu kişi ve olayları silmiştim"

"Tek bunlar değil sende farklı bir şeyler var be- ben eminim . Biz çok yakındık bir anda beni unutman imkansız bu zamana kadar beni hep popülerlik uğruna sattığını düşündüm ne de olsa okulun başarısız ucubesiyle yakın olsan şu anki popülerliğin olmayacaktı "

"Saçmalamaya başlıyorsun Eddie isteyerek sevdiğim birisini unutmak neden isteyeyim seni hatırlamak istiyorum elimden geleni yapacağım belki hafızam geri gelir ve seni hatırlarım."

"Seninle yaşadığımız o zamanları özledim Lyds beni hatırlamaman o kadar koyuyor ki"

"Ben çok üzgünüm eğer hatırlamama yardımcı olacak şeylerin varsa bir anı defteri, albüm ya da eşya gibi bu daha çok yardımcı olur."

Eddie ayağa kalktı odası olduğunu düşündüğüm yere gitti ve elinde bir kutu ile geri geldi

"Al bunları atmayı düşünüyordum ama belki sende kalırsa bir şeyleri hatırlatabilir"

All I Want• Eddie Munson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin