6.

179 34 20
                                    

Birkaç gün sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç gün sonra

Yaklaşık 2 gündür Eddie'den kaçıyordum . Ortak matematik derslerimiz olduğu zaman Robin'in matematik sınıfına gidiyordum Eddie'den oldukça uzaklaşmaya çalışıyordum çünkü neler olduğunu çok  fazla sorgulamaya başlamıştı. Umarım daha fazla sorgulamaz diye düşünürken Kimya sınıfına geç kalmıştım.

Sınıfa girdiğimde Eddie'yi gördüm, kahretsin bu sınıfta ne işi vardı.

Öğretmen yerine oturabilirsin dedikten sonra Eddie'nin çapraz sırasına oturdum ve onu görmezden gelmeye devam ettim.

Ders bitiminde tam sınıftan çıkarken Eddie bana seslendi.

"Daha ne kadar bu kedi fare oyununa devam edeceğiz"

"Ben bir oyun göremiyorum"

"Lydia ciddiyim benden kaçma artık"

"Senden kaçtığım yok sadece denk gelmiyoruz"

"Matematik derslerine bile gelmiyorsun"

"Bak sadece beni hatırlamam için sıkıştırmandan hoşlanmıyorum tamam mı ben yavaş yavaş kendim hatırlıyorum"

"Bana son bir şans ver ve bugün benimle gel"

"Nereye"

"Erken çıkalım neresi olduğunu görürsün"

"Okuldan kaçamam önemli derslerim var"

"Telafi edersin hadi"

"Tamam ama tek bir şartım var eğer bu da işe yaramazsa daha fazla beni zorlayamazsın"

"Tamaaam hadi o zaman"

Okuldan çıkmadan önce dolabımdan çantamı aldım ve Eddie'nin arabasına gittik.

Yaklaşık 15 dakikalık bir yolculuğun ardından sonunda Eddie'nin beni götürdüğü yere varmıştık.

"Aşıklar gölü mü, ciddi misin?"

"Evet ve bu sefer yine küçük bir teknemiz var"

Tekneye baktığım ve pek güvenli gözükmüyordu

"Bunun güvenli olduğundan emin misin"

"Sana zarar verebilecek bir şeye binmeni isteyeceğimi düşünmemişsindir umarım."

"Öyle diyorsan..."

Tekneye bindim ve ardından Eddie geldi.

"Neden bu tekneye bindiğimizi hatırlıyor musun peki "

"Sanırım ilk datemizde böyle bir tekneye binip tatlı bir date yapmıştık"

"Evet bak biraz da olsa işe yarıyor gibi"

Gölün ortasına geldiğimide Eddie kürek çekmeyi bıraktı. Çantasından çıkardığı biralardan birini bana uzattı.

"Bu markayı sevmediğini biliyorum ama markette sadece bu vardı"

All I Want• Eddie Munson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin