Kapitola 2

37 8 4
                                    


Richard:

Neodpisuješ mi, Be.

Je niečo zlé? Robil problémy?

Mal som ísť miesto teba, predsa len som chlap...

Ja:

Prepáč, že odpisujem tak neskoro, drahý bratranček, ale skôr som naozaj nemohla. Išlo to ako po masle, nečakali sme to, ale vzal to. Je to úbožiak a zbabelec rovnako ako Dario. Keď videl fotky mal nasraté v gatiach.

Och a tiež ti nesiem darček. Mal by sa si zastaviť v BA čoskoro ;)

Richard:

Počuj, ak si našla nejaké moje nemanželské dieťa, NIE JE MOJE! Vždy používam kondóm!

*Používal som

Ja:

Pfú, ešte že si sa opravil, bratranček, lebo už som ťa išla napomenúť, že posledný tvoj úlet skončil tak ako skončil :D

Richard:

No a?

Teraz som šťastne ženatý a čakáme dvojičky :3 čo viac si želať, drahá sesternička!

Ale... Ako sme sa z darčeka dostali ku mojej krásnej manželke a mojim deťúrencom?

Ja:

Lebo si úchylné prasa a myslíš len na jednu vec :D

Richard:

Prezraď mi, drahá sesternička, aký je to darček, pekne prosím?

Lebo inak budem spať na gauči.

Dobre vieš, že moja drahá má oči všade a všetko vidí, a vie?

Ja:

Hold tvoja smola.

Richard:

Nerob mi to :(

Ja:

To je znamenie! Mali by ste ma čoskoro navštíviť! Už dlho som vás nevidela :( a veľmi mi chýbate.

A dobre vieš, že dedkovi a babičke chýbate tiež.

Viem, že vy tam máte Tatry, ale my tu máme KFC ;)


-


      "Dopekla," vydýchol Oliver, keď sme sa dostali do Penthousu.

     Obzeral si to tu s otvorenou papuľkou a ja som sa musela usmiať, bol roztomilý. Viem, žeby som to nemala priznať, ale bola to pravda, vždy bol pre mňa (dôležitý) bolesťou v zadku. Prešla som do priestrannej kuchyne, oprela sa o barový pultík a ruky si založila na hrudi. Sledovala som ho a užívala si ten pohľad. Teraz som si ho mohla poriadne prehliadnúť. Bol (sexy) pekný, hnedé oči whisky mu žiarili ako jasné hviezdy, hnedé vlasy mal vyčesané a na tvári mal briadku, o ktorú sa samozrejme staral, čo bolo vidieť. Nebola to brada, ktorá je teraz moderná, bola nastylovaná, niečo ako- och zabudla som, že milovaný Oliver bol fanúšikom Tonyho Starka (Iron Mana) ako ja.

S výhrou prichádza obetaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon