Hatalarım varsa görmezden gelin 😔
-horoz ibiği
jeongin manyak mısın
bugün seul'e dönüyorumbusan bebesi
NASIL
BEN ŞİMDİ YARIN BULUŞMAYA TEK Mİ GİDECEĞİMhoroz ibiği
öyle görünüyorbusan bebesi
ÇOK KÖTÜSÜN JNGKK!!
😡😡
GİDİYORUM BENhoroz ibiği
görüşürüz ☺️busan bebesi
kaka-
bebek
jungkook gelsene yanıma
neden bir metre uzağımda duruyorsunbitanem
NAMJOON ÇOK KORKUNÇ BAKIYOR ÇÜNKÜbebek
sana öyle gelmiştir canımbitanem
öyle mibebek
öylebitanem
O ZAMAN NEDEN ÖCÜ GİBİ BAKIYOR TAEHYUNGbebek
sana öyle gelmiştir
öyle bakmıyorbitanem
ŞU AN BİLDİĞİN ATE ÜYELERİ KARŞIMDAbebek
bebeğim bazen jeton geç düşüyor sende
zaten bir 'ate üyesiyle' sevgilisinbitanem
hqsşktirbebek
jungkook hadi yanıma gelbitanem
tanrım ölmek için çok gencim|
tanrım ölmek|ahahaa geleyim tabii
-
Kendinden emin olmayan adımlarla Taehyung'un yanındaki boş yere oturdum. Sağ elini belime attığında şaşırdım ve kulağına "Belimi bıraksana! Namjoon kızacak." diye fısıldadım. O da benim kulağıma fısıldadı. "Namjoon o kadar da korkunç değil Jungkook."
Sen öyle san.
Yerimde kıpırdanmayı bırakıp karşı koltukta oturan Namjoon ve diğerlerine baktım. Jimin ve Jin gülümseyerek yüzüme bakıyordu. Hoseok gelmemişti. Namjoon ve Yoongi ise Taehyung'a bakıyordu. Ortam çok sessizdi ve aşırı gerilmiştim.
Namjoon tam ağzını açar gibi olduğunda anlık panikle "Namjoon sen benim favorimsin!" dedim.
Namjoon sesim yüksek çıktığı için şaşırsada hemen sonra gülmeye başladı. "Taehyung'un favorisi de senmişsin gibi görünüyor." dedi.
Şaşırdığım için ağzım açık kaldı. Taehyung çeneme alttan baskı uygulayarak ağzımı kapatmamı sağladı. Daha sonra, "Korkulacak bir şey yok demiştim Jeon." dedi kıkırdayarak. "O zaman neden geldiler?" diye sorduğumda Jimin sözü devraldı. "Öylesine geldik, ben de Busanlıyım o yüzden gelmek istedim, diğerleride benimle gelmeyi kabul etti."
Alt ve üst dudağımı birbirine bastırarak kafamı salladım. Önyargılı davranmıştım. Yoongi araya girip "Uçağı kaçıracaksınız." dedi. Bugün Seul'e dönecektik ve ben bunu tamamen unutmuştum. Taehyung'la beraber bavulları hazırladık, diğerleri bize havaalanına kadar eşlik etti. Daha sonra ayrıldık, onlar Busan'ı gezdi, bizde uçağa bindik.
Bir saatin sonunda artık Seul'e varabilmiştik. Havaalanında bir sürü insan vardı, paparazziler ve hayranlar. Ve tabii ki de takıntılı fanlar.
Burada olduğumuzu nasıl öğrendiklerini merak etmiştim ama sorgulama gibi bir girişimde bulunmadım.
Şirketin göndermiş olduğu birkaç korumanın yardımıyla kalabalıktan yavaşça sıyrılıyorduk. Flaş ışıkları yüzünden başım dönüyordu sık sık, sonuçta bunlara alışkın değildim. Başımın döndüğünü fark eden Taehyung, belimden tutarak destekledi beni. "Teşekkür ederim," diye mırıldandım. Beni duyduğuna emindim ama cevap vermedi.
Ardından kafamda hissettiğim acıyla arkama döndüm. Bir takıntılı fan kafama yumurta fırlatmıştı. Ardından diğerleri de ondan destek alıp onlarda bir şeyler fırlatmaya başladı.
Ben idol değildim, onlara cevap verebilirdim. Ama Taehyung idoldü, benim yaptığım bir hareket yüzünden linç yiyebilirdi. Bu yüzden sustum ve yoluma devam etmeye çalıştım.
Ama Taehyung'un sabrı tükenmişti sanırım. Kafama hâlâ bir şeyler atılırken Taehyung durdu, o durduğu için diğer herkes de durdu. Korumalara dönüp "Burada koruyacağınız tek kişi ben değilim. İşinizi düzgün yapın!" diye öfkeyle konuştu. Belimdeki elini sıkıyordu. Yüzüne baktım, bana değil karşısındaki korumalara bakıyordu. Elini belimden ayırıp üstündeki ceketi çıkardı ve kafamı koruyacak şekilde kafamın arkasında tuttu. Kısacası ceketiyle kafamı koruyordu.
Korumalar Taehyung'u dikkate almış, daha dikkatli davranmıştılar. Birkaç dakikanın ardından sonunda arabaya bindik. Derin bir nefes aldım. Saçlarıma dokundum, yapış yapış olmuştu ve yumurta kokuyordum! Yinede sesimi çıkarmadım. "Özür dilerim, böyle yapacaklarını tahmin edememiştim." diye mırıldandı Taehyung pişmanca. "Hey, sorun değil." dedim gülümseyerek. Kötü hissetsin istemiyordum.
Şoföre dönüp "En yakın otele gidelim." diye komut verdi. Kaşlarımı çatarak "Neden?" diye sordum ama cevap vermedi. Kafasını omzuma yasladı. Kafasını yavaşça itip "Yumurta kokuyorum," dedim. "Sorun değil benim için." dedi ve şakağımı öpüp kafasını tekrardan omzuma yasladı. Yol boyu gözlerini kapatıp öylece durdu. Bende elimi saçlarına çıkarıp saçlarını okşadım tüm yol boyu.
-
Beklettiğim için özür dilerim 😔
Bölümü beğenmişsinizdir umarım, diğer bölümde soft yerler olacak bence🤫🤫
hadi görüşürük!!