22' final

1.4K 102 30
                                    

Önceden beri hep Kim Taehyung'un hayalini kurmuştum. Beni görsün, el sallasın, adımı dudaklarından duyayım ve dahası. Lakin hiçbir hayalimde Taehyung'la öpüşmek, onunla sevgili olmak, evlenmek aklımın ucundan dahi geçmemişti. Çıldıracak gibi hissediyordum son iki haftadır.

Şimdi ise Fransa'nın başkenti Paris'te idik. İkimizde bembeyaz takımlar içinde yeminimizi etmiştik, Kim Jungkook olmuştum!

Taehyung ile beraber otel odamıza girdik, Taehyung yatağa oturdu ve dizlerini pat patlayıp beni çağırdı, bacaklarımı iki yana uzatıp kucağına oturdum. Ellerimi omuzlarına koyup yerimi sabitledim. Uzanıp dudaklarımızı birleştirdi. "Seni çok seviyorum, sevgili eşim."

Gülümsedim. Bana 'eşim' diye hitap etmesi çok hoşuma gitmişti. Hâlâ şaka gibi geliyordu, Taehyung'la evlendim!

Taehyung kafasını boyun girintime koydu, boynumu emdi ve ısırdı. İzini bıraktı. Kafamı geri yatırıp ona daha çok alan sundum.

Ceketimi çıkarttı ve boynuma öpücüklerini kondurmaya devam etti. "çok güzelsin." diye mırıldanırken elleri gömleğimin düğmelerine ilerledi, düğmelerin her birini çözdüğünde boynuma ve yüzüme öpücükler konduruyordu.

Gömleğimi ve pantolonumu tamamen çıkardığında dudaklarımı öpmeye başladı. Sonra durup yüzüme baktı ve o güzel gülümsemesini sundu bana, o kadar güzel gülüyordu ki tapabilirdim. Fısıldadım "Deni şu hayattaki her şeyden çok seviyorum." dudağımın kenarına ufak bir öpücük kondurdu "Ben de seni çok seviyorum bebeğim."

Dudaklarımı öptü ve soyunmaya başladı, bedenini hayranlıkla izledim. Bu kadar mükemmel olmak nasıl mümkün olabilirdi, onun düşmüş bir melek olduğunu düşünüyordum. Taehyung bana yaklaştı, "Bana böyle bakmaya devam edersen," dudaklarıma eğildi, nefesini hissediyordum ve bu beni heycanlandırıyordu. Üstelik kalp atışlarımı duyduğuna emindim. "...seni öpmek zorunda kalırım." dedi ve dudaklarımızı birleştirdi.

Dudaklarının bu kadar yumuşak ve tatlı olması hiç doğru değildi. Yavaşça boynuma yöneldi, boynumu öpmeye başladı, boynuma eğildi, boynumu emdi ve ısırdı. Bütün bedenime öpücükler konduruyordu kasıklarıma kadar emip ısırdı.

Kasıklarıma gelince yüzüme baktı, arsızca penisimi ağzına aldı ve gel git yaptı. Sımsıcak ağzının içinde olmak çok güzel ve çıldırtıcıydı. Sesimi bastırmadan inledim. Taehyung ağzıyla gel git yaparken aynı zamanda eliyle baldırımı okşuyordu.

Bir süre sonra penisimi bıraktı ve ayağa kalktı, beni yatakta ters çevirdi. Kafamı arkaya çevirip ne yaptığını izlemeye başladım. Elini penisine atıp çekiştirdi biraz, ardından yavaşça ilk önce işaret parmağı ile orta parmağını soktu içime. Parmaklarıyla deliğime git gel yaptıktan hemen sonra parmaklarını çıkardı ve penisini somtu içime. Sesli bir şekilde inledim.

Deliğime git gel yaparken teninin tenime çarpma sesi kulağıma çok hoş gelmişti o an için. Hızlandı. Bir süre sonra da yavaşladı ve içime boşaldı. Yorgunlukla kendini yanıma attı, bende sırtüstü dönerek göğsüne kafamı koydum.

"Hadi kalk banyo yapalım bir tanem." dediğinde başımı onaylar anlamda sallayarak yavaşça ayağa kalktım. Ayağa kalktığım an ağzımdan bir inleme kaçtı, Taehyung sırıttı.

Beraber banyoya girdik, küvetin suyunu açtık ve içine girdik. Uzun uzun, öpüşe koklaşa bir duş aldıktan sonra kıyafetlerimizi giyip uyuduk.

Jungkook gelin olmuş gidiyor

Yeonjun
JUNGKOOKUMMM
ANNEMEEMMM
EVLENDİ GELİN GİTTİ YAVRUUMM

jungkook
Yeonjun sen benim annem değilsin amk yeter

Soobin
Deme öyle üzülüyor sonra

Jungkook
Özür dilerim babacık

Yeonjun
Höst ulan

Jungkook
Ne var be
Sende annecik
Benim size sürprizim vardı ama neyse

Yeonjun
OHA NE SÜRORÜZİ

Soobin
Bir tanem düzgün yaz amk

Yeonjun
Hah
Ne sürprizi jungkook

Jungkook
Sizi ate ile tanıştıracağım

Soobin
O kim amk

Yeonjun
HASİKTIR NE

jungkook
Grup açıyorum hazır olun

-

At ata ate demiş

Namjoon
Jungkook ne biçim espri bu amk

Yeonjun
Ohw kşm nwmjoon
Slm imza

Jin
Yeonjun

Yeonjun
Wfendim

Jin
Manitan var mı

Soobin
Oha ne

Hoseok
Jin!!

Taehyung
Ne boş yapıyorsunuz amk
Yeonjun ile soobin nişanlı, hoseok ve namjoon sevgili
Jin boşta kaldı

Jungkook
Jin üzülme annem

Jin
Lan ne annemi

Soobin
Genetik galiba

-

Boktan bir final oldy evet evet kusura bakmayın valla olduğu kadarıyla artik

Yeni ficim olan yine mi kız'a göz atabilirsiniz, texting olacak

Lins kacti.

i kissed a boy | taekook'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin