yanlislarim varsa affola
finale adim adim
-"Taehyung? Sabahın köründe kalkıp nereye gidiyorsun?" diye sordum.
"Bir işim var sevgilim, bir süre sosyal medyaya girme olur mu? Onun yerine dizi falan izle."
Kafam karışsa ve işinin ne olduğunu merak etsem de başımı salladım. Gözü arkada kalmasın istiyordum. Taehyung gittikten sonra bir süre televizyondan sevdiğim bir diziyi açıp iki bölüm izledim, ardından ise uyudum.
Uyandığımda Taehyung yanı başımdaydı, saçlarımı okşuyordu. "Taehyung?" deyip yerimde doğruldum. Cama baktığımda havanın kararmış olduğunu gördüm. Ne zaman gelmişti ki?
"Jungkook sana bir haberim var."
"Taehyung tanrı aşkına korkutmasana lan." dediğim şeyle birlikte güldü. Konuşmaya devam etti. "Artık ilişkimizi gizli yaşamamıza gerek yok."
"Ne diyorsun ya," dedim anlamamazlıkla.
"Jungkook ben ilişkimizi açıkladım, artık gizli olmamıza gerek yok. Evet belki eskisinden çok linç yiyeceğim, yiyeceğiz fakat bu gram umurumda değil. Sen yanımda olduğun sürece her şey çok kolay gelir bana."
Şaşkınlıkla dolan gözlerimle birlikte Taehyung'a kocaman sarıldım. "Seni çok seviyorum." diye kelimelerimi sıraladım.
Onu gerçekten çok seviyordum, 'seni seviyorum' adlı kalıplaşmış iki kelimeye sığdıramayacak kadar.
"Uyumak ister misin, benim çok uykum var."
"Olur! Uyuyalım bir tanem."
Uzanıp yanağımı öptü, yara izimin üstünden. Gülümsedim ve yatakta biraz yana kayarak geri yattım, Taehyung da yanıma uzanıp kolunu başımın altından geçirdi. Yaklaşık altı yedi dakika sonra Taehyung tamamen uykuya daldı. Ben ise sabahtan akşama kadar uyuduğum için uykum yoktu. Taehyung'u izleyecektim.
Taehyung çok güzeldi. Ciddi anlamda çok güzel ve özeldi. Cennetten düşmüşcesine saf ve olağanüstü bir güzelliği vardı. Sadece görünüş olarak da değil, kendisi de çok güzeldi. Çok düşünceli, nazik, sadık ve dürüsttü.
Bu kısa zaman diliminde onu bu kadar yakından tanımama izin verdiği için ona minnettardım.
Güzelliğiyle başımı döndüren Kim Taehyung, şu an ellerimin altındaydı, güzel rüyalar gördüğünü umuyordum, yoksa bir insan bu denli güzel uyuyamazdı.
Hangi cümleleri kursam, hangi kelimeleri kullansam bile hislerimin ne denli büyük olduğunu anlatamıyordum. Yapabildiğim tek şey hislerimin altında ezilmek oluyordu.
Hissettiğim şeylerin ağırlığından gözlerim doldu, ne yapacağımı bilemiyordum. İlk defa başıma bu denli güzel bir şey geliyordu ve ben gerçekten onu kaybetmekten korkuyordum. Bir gün benden bıkmazdı umarım.
Düşüncelerimin arasında uyuyakalmışım. Düşüncelerim bilinçaltıma işlemiş olacak ki rüyamda evleniyorduk.
Uyandığımda Taehyung başımın ucunda uyanmamı bekliyordu. "Günaydın." deyip gülümsedim. "Günaydın," deyip uzanıp dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı. "Hadi kalk gidiyoruz."
"Nereye gidiyoruz bebeğim?"
"Evime, ama ilk önce bir şey sormalıyım." dedi. Kafamı sallayıp"Sor tabii." dedim.
"Birlikte yaşamak ister misin?"
"Taehyung bu soru çok ani geldi." dedim heyecandan titrer gibi olan sesimle birlikte. "Ciddiyim ben. Ama tabii istemezsen sen bilirsin."
"Taehyung saçmalama niye reddedeyim? Çok heyecanlandım sadece! Anla beni. Her gün bir Kim Taehyung gelip beraber yaşayalım demiyor sonuçta."
"Kim Taehyung değil de sıradan biri olsaydım beni sevmez miydin?"
"Severdim tabii ki. Bugün biraz aptallaştın galiba ya." dediğimde alnıma parmağıyla vurup gülümsedi. Vurduğu yeri tutup "Acıdı." dedim ona kızgınca bakarak. Hemen öptü vurduğu yeri. Öpücük almanın zaferiyle gülümsedim.
Oteldeki eşyalarımızı alıp çıktık oradan ve benim evime doğru gittik, Soobinler'le birlikte yaşadığımız evime.
Eve girdiğimiz anda Yeonjun Taehyung'u tutmuş, sorularını dizmeye başlamıştı. "Neden aynı evde kalacaksınız? Evlenmeyi mi düşünüyorsun yoksa? Ya da organ mafyası mısın aslınd..."
O daha sorularını bitiremeden Soobin onu öpmüş, böylece susmasını sağlamıştı. Yeonjun, Soobin onu her öptüğünde sersemler, birkaç dakika kendine gelmeye çalışırdı. Soobin'in öptüğü dudaklarına dokunup öylece kalakaldı. Taehyung ise onların bu haline gülümsedi ve bana döndü, "Gel beraber eşyalarını toplayalım." dedi. Kafamı sallayarak onayladım onu.
Odama girdik beraber. Odama girdiğimiz anda bizi karşılayan şey çokça Kim Taehyung posteri ve Ate üyelerinin posteriydi. "Ben seni stan sanıyordum."
"Ne! Şaka mısın Taehyung, nerem stan'e benziyor?"
"Ne bileyim." deyip güldü. Ben ise başımı olumsuz anlamda iki yana salladım. Ardından birlikte eşyaları toplamaya başladık.
Tüm eşyaları bir saatte topladıktan sonra vedalaşmak için Soobin ve Yeonjun'un yanına gittik. Yeonjun kızı evlenen anneler gibi ağlama moduna girmiş, hüzünlü bir şekilde bana sarıldı. Soobin ise yalnızca onun bu hallerine alışık olduğu için güldü.
"Jungkook'um! Annem!" deyip ağlayan Yeonjun'un kafasına arkadan bir tane geçirdim. "Manyak mısın oğlum sen?"
"Hee." diye bir onaylama sesi çıkardı. Göz devirdim ve Soobin'e kurtar beni bakışı attım. Hemen anladı beni ruh eşim, Yeonjunu kucaklayıp koltuğa oturttu. Ardından üzerine eğilip saçlarını okşadı ve "Bekle burada tamam mı?" dedi. Yeonjun ise küçük bir çocuk edasıyla onayladı onu. Soobin zaferle gülümsemiş ve yanımıza gelmişti.
İlk olarak benimle sarıldı, ardından Taehyung'la el sıkıştılar. Yeonjun'un yanına gidip ona kısaca sarıldım ve saçlarına bir öpücük bıraktım. "Hep görüşeceğiz yine, sizi bırakmam." dedim, başını salladı sessizce. Taehyung'la birlikte çıktık oradan.
-
thvante: güzel sevgilim @thisjk
usera: yakışıyorlarmış aslında lan
↪️fortk: tabii oglum ne sandin 😎userk: yok hayır
↪️thisjk: sana hayir
↪️fortk: yuh ya koskoca jeon jungkook cevap vermis kiskandim 😞fortk: LQN LAN
↪️userj: noldu buna
↪️useru: görmedin mi jungkook onu takibe almış
↪️userj: Hızır gibisiniz valla, nasıl anında fark ettiniz aqthisjk: bebeğim 💓
↪️thvante: 💗
997 bin beğeni-
beklettigim icin uzgunum!! 😞diger bolum final olabilir 🤔 bilemiyorum
kactim!!