Hissettiğim soğuk hava ve tenimdeki parmaklarla irkilip uyandım. Bir süre kıpırdamadan öylece durdum, daha sonra yaslandığım bedeni incitmemeye çalışarak yerimden kalktım. Kalktığım gibi hapşırdım, hapşırmamla birlikte Taehyung uyandı. "Ah, uyandırdığım için üzgünüm."
Gülümseyerek "Sorun değil." dedi ve o da ayaklandı. Yanağıma yumuşak bir öpücük kondurup banyoya gitti. Elimle ağzımı kapatıp sessizce çığlık attım, bu tür ufak temaslar ve öpüşler çok hoşuma gidiyordu. Odaya girip Taehyung'u beklemeye başladım, o banyodan çıkınca bende elimi yüzümü yıkar -ve tişörtümü giyip- aşağı yemek yemeye giderdik.
Yemeğimizi bitirdikten sonra odaya geri döndük. Taehyung, Namjoon'la konuşması gerektiğini söyleyip balkona çıktığında bende telefonumu alıp soobin ve yeonjun'un mesajlarına kısaca yanıt verip telefonu geri bıraktım. Ardından balkona, Taehyung'un yanına gittim. "Anladım, tamam yarın geldiğimde hallederiz." dedi Taehyung. Neyden bahsettiklerini bilmiyordum, bilmeme gerek de yoktu.
Dün oturduğum sandalyeye oturup Taehyung'u beklemeye başladım, sırtı bana dönüktü. Ardından bana doğru döndü. Telefonla konuşmaya devam ederken bir yandan da saçlarımı okşamaya başladı, geriye doğru tarıyordu saçlarımı. "Hallederiz. Hadi görüşürüz." deyip Namjoon'dan karşılık beklemeden telefonu kapattı. Yüzüme doğru eğilip yanağımı öptü. Kıkırdayıp kollarımı boynuna doladım. "Hadi kalk bakalım koca bebek." dediğinde kollarımı serbest bırakıp ayağa kalktım. Kalktığım gibi de hapşırmam bir oldu.
"Üşüttün mü?" diye sordu.
"Bilmiyorum."
Yatağa oturduğumda elini alnıma koyup ateşimi ölçtü. "Ateşin yok."
"O kadar kolay üşüteceğimi sanmıyorum zaten."
"Öyle olsun." dedi ve alnımı öptü. Bu minik öpücükleri kelebeklenme hissi yaşatıyordu bende. Gülümsedim.
Aniden aklıma gelen şeyle ağzımı araladım konuşmak adına, "Taehyung piercing deldirmeye gidelim mi?" diye sordum.
"Piercing mi? Şimdi mi?"
"Hım hım, olur mu?"
"Olur tabii, nereye yaptıracaksın?" diye sorunca "İki yere yapacağım." diye yanıtladım. "Kaşıma ve dudağımın kenarına."
"Olur bebeğim. Hazır mısın, yoksa hazırlanacak mısın?"
"Hazırım!" deyip heyecanla ayağa kalktım. Uzun bir süredir bunu istiyordum. Taehyung yüzüne bir maske ve gözlük takınca dışarı çıkıp arabaya bindik. Arabayı Taehyung sürüyordu.
Yaklaşık yaım saat kadar bir süre sonra varmıştık. Taehyung'un elini tutup içeri gireceğim sırada maske takmadığını gördüm. "Taehyung maskeni unuttun."
"Unutmadım, burası bir tanıdığımın yeri." diye yanıtladı. Başımı salladım, içeri geçtik.
İçeri girdiğimizde siyah uzun saçları olan güzel bir kadın karşıladı bizi. "Taehyung! Geleceğini neden haber vermedin?" deyip Taehyung'a sarıldı. Ardından bana dönüp gülümseyerek elini uzattı. "Ben Ye-rim, Yeri diyebilirsin. Taehyung'un kardeşiyim."
Aynı şekilde gülümseyerek karşılık verdim. "Bende Jungkook." dedim kısaca.
Taehyung lafa atladı. "Yeri, Jungkook piercing yaptırmak istiyormuş, ilgilen onunla."
"Tamamdır oppa."
Koltuğa oturup Yeri'yi bekledim, elinde iki iğne ve iki piercingle geldi yanıma. "ilk önce kaşıma yap, çok acımazsa dudağıma yapacağım." dediğimde Yeri gülümseyip "Acımaz merak etme." dedi. Fakat pek inandığım söylenemezdi. Taehyung yanıma gelip elimi tuttu, "Acırsa elimi sık." dediğinde ona bakıp öpücük attım. Yeri kıkırdayıp iğneyi eline aldı. İlk önce kaşıma pamukla bir şey sürdü, ardından kaşıma iki nokta belirleyip "Burası uygun mu?" diye sordu.
"Evet." dedim kısaca. İğneyi çok hızlı olmadan işaretlediği yere göre kaşımı deldi. Çok değildi ama acısı vardı, Taehyung'un tuttuğu elim yerine diğer elimi sıktım. Tırnaklarım uzun olduğu için elini sıkarsam tırnağım etine batardı.
Piercingi özenle iğneden geçirdikten sonra topunu da taktığında "Dudağına da yapıyorum?" diye izin alırcasına konuştu. "Yap yap."
Aynı işlemi dudağıma da uyguladığında "septum değil, halka takmak istiyorum." dedim. Başını sallayıp Taehyung'dan masanın üzerindeki piercinglerden halka şeklinde olan bir tane getirmesini istedi. Taehyung eline eldiven geçirip piercingi aldı, temiz olmak önemliydi sonuçta. Yeri piercingi dudağıma da taktıktan sonra akan kanı pamuk yardımıyla sildi.
"Bitti!" deyip ayağa kalktı. "Teşekkürler." dedikten sonra elimi cebime attığımda "Benden olsun, Taehyung'un sevgilisisin sonuçta." dedi ve göz kırptı. Bende daha fazla uzatmadan kabul ettim. Taehyung Yeri'ye teşekkür etti ve vedalşatılar. Taehyung'la birlikte arabaya bindik.
"Nasıl oldum?" diye sordum Taehyung arabayı çalıştırmadan hemen önce.
"Çok yakıştı güzel bebeğim." dediğinde mutlulukla gülümseyip direksiyonu tutmayan sağ elini tuttum. "Seni çok seviyorum Tae."
"Bende seni çok seviyorum, bebek."
Elimi elinden çekip telefonumla ilgilenmeye başladım. Taehyung da tüm dikkatini yola verdi. Kamerayı açıp kendimi çektim ve Instagram'da paylaşmak adına uygulamaya girdim. Kapattığım hesabı geri açtım. Linçleri artık umursamamaya karar vermiştim, kaçarak bir yere varamazdım.
thisjk: merhaba deyin 🙋🏻
usera: hasiktir bu çocuk hep böyle yakışıklı mıydı
↪️fortk: evet kör müsünuserx: hala sevmiyorum
↪️fortk: sev diyen mi var kancıkuserg: pis ibne
↪️thisjk: ibne değil gay askım 😘useru: bu jungkook'a bir şeyler olmuş
↪️useri: dimi bir götü kalkmış sanki
↪️thisjk: götümle pek bir ilgileniyor gibisiniz? 🤔userp: noldu bilmiyorum ama bu jungkook'a bayıldım!!
↪️thisjk: sağ ol canım bende sana bayıldım 😘
↪️usery: emojileri ironi mi değil mi çözemiyorum...fortk: taekook real mi
↪️userw: ıy pis ibne destekçisi
↪️fortk: hiç babana çekmemişsininontop: ates ediyorsun abim 🌹🔥
↪️thisjk: jeongin kendine gel keko değilsin sen.
↪️inontop: hayir sus bilmiyorsun sen 😡
↪️thisjk: pekâlâ...-
kısa oldu ama olsn
hyuninls
hesabında hyunin için yazdığım Öpüşek mi? ficinin ilk bölümünü yayımladım. konusu aynen buradaki hyunin, okursanız sevinirim.ben kaçtım!! 💗