my heart is so hurt

295 34 20
                                    

hyunjin,

neden gizledin bunu benden hâlâ bilmiyorum. konuşmak istemediğini söylüyorsun ve iki gündür yüzüme bile bakmıyorsun. ama seni anlıyorum. en azından anlamaya çalışıyorum. bir yıl boyunca hasta olduğunu anlamadığım için yüzlerce kez özür dilerim senden.

...

hyunjin,

benimle konuşmadığın, kendini kapattığın günler bitmek bilmiyor gibi hissediyorum. bugün tam 8 gün oldu. yalvarırım artık sesini duymama izin ver, çünkü dayanamıyorum.

...

hyunjin,

kendimden korkuyorum. bir insanın yapamayacağı, sadece filimlerde gördüğümüz ve bizde de olmasını istediğimiz aptal güçler vardı ya hani... ne denir bilmiyorum, ama bugün zaman durdu, hyunjin.

...

hyunjin,

lütfen artık benimle konuş. seni çok özledim. ve artık benim de buna ihtiyacım var çünkü kendimi ucube gibi hissediyorum. bugün ikinci kez zaman durdu.

...

hyunjin,

bana günlüğümü verirken her şeyi kitap yazar gibi yazmam için söz verdirtmiştin. benimle konuşmama sebebin o günü yazmamam mı? bana unutmaman için demiştin, günlüğün amacını söylerken. inan ki hatırlamak istemiyorum o anları. bu yüzden yazmaya gitmiyor elim, kalemi tutamayacak gibi hissediyorum.

...

hyunjin,

aradan bir hafta geçti ve tekrar durdu zaman. minho dalga geçtiğimi düşündü ve bana inanmadı. sadece ben mi farkındayım bir şeylerin? ve neden sadece ben donup kalmıyorum?

...

hyunjin,

kendimi ucube gibi hissediyorum. zaman tekrar durdu. ben hariç herkes ve her şey donup kaldı yine. bana inanacak tek kişi sensin. ama sen de yoksun...

...

hyunjin,

24 gün oldu. benimle konuşmanın tek yolu buysa eğer, yazacağım her şeyi. bana acı verse de yazacağım.

...

hyunjin,

zaman durduğunda yazsam, daha mı az acı verir?

...

hyunjin,

lanet sigarayı neden elime aldığımı bilmiyorum bile. ilk içişim değildi evet ama sen ara sıra bile olsa sigara kullandığımı bilmiyordun.

zaman durduğunda, hisler durmuyormuş hyunjin.

seni o halde hatırlamak istemiyorum. çok zor, anlamıyor musun?

...

hyunjin,

kalbim acıyor

...

hyunjin,

her şeye baştan başlamalıyım sanırım. söz verdiğim gibi.

pseudo- | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin