*נקדת נבט- זאק*
הסעתי אותה למועדון, היא הייתה נראת ככ מדהים שכמעט ולא השתלטתי על עצמי.
זאת הייתה נסיעה ככ מביכה, השקט שרר בדומיננטיות.
רציתי לדבר איתה אבל אני יודע שהיא כועסת עלי עכשיו. אני לא רוצה להחמיר את המצב, אז שתקתי.
החנתי את האוטו, רציתי לדבר איתה קצת אבל היא כבר רצה לחברה שלה, אמילי.ישבתי בקצה המועדון על ספה שחורה וארוכה,
זה היה אזור ה-VIP ששמור רק לי.
דניאל הזמין כמה זונות אבל הם לא הזיזו לי, רציתי להעיף אותו ממני.
הרמתי את מבטי וראיתי אותה. ראיתי את רובי רוקדת בשמלה שחורה צמודה שמבליטה את כל מה שאני אוהב בה.
כל חמש דקות בחורים ניצמדו אליה, אך אפשר שלא.
היא ככ יפה, השיער שלה, העיניים שלה.
אבל כל בחור שרק נצמד אליה העלה לי עוד רמה במד העצבים.סופסוף היא גמרה לרקוד, הזין שלי לא הפסיק לעמוד בגללה.
היא הצליחה לעשות בחמש דקות מה שזונות לא מצליחות לעשות בשעה.
היא ישבה בבר ודיברה עם איזה ברמן אחד, הם לא הפסיקו לפלרטט אחד עם השנייה. עד שהיא נכנסה לעמדת הברמנים והתחילה פשוט לרקוד איתו, לרקוד איתו ככ צמוד ושכבר ראיתי בליטה יוצאת לו מהמכנס.לא הפסקתי להסתכל עליהם, לא יכולתי להוריד ממנה את העיניים.
היא קלטה אותי, היא הסתכלה לי בעיניים ואז ראתה את הזונות שעלי.
ראיתי את המבט הפגוע שלה בעיניים, באתי לקום לדבר איתה ולפתע,
היא נישקה אותו. היא נישקה את הבן זונה הזה ככ חזק ובלהט שרק רציתי לשלוף את האקדח לירות לו בביצים.לא יכולתי לפוצץ אותו מכות מולה, היא תפחד ממני. זה הדבר האחרון שאני רוצה.
אחרי הנשיקה המזדיינת שלהם היא הלכה לשירותים, בטח לסדר את השיער או משהו.
ניגשתי אליו, באתי להעיף לו אגרוף ולפתע היא עמדה מולי.
עצרתי מיד. רק מפחד שיכולתי לפגוע בה בטעות.היא תפסה אותי וגררה אותי לשירותים ״דרך אגב אתה מפוטר!״ צעקתי למלצר. ״עוד פעם אחת שאני רואה את הפנים שלך במועדון שלי ואני אהרוג אותך!״ הוספתי.
״תגיד לי מה אתה דפוק?!״ היא אמרה בקול שעשה לי צמרמורות בגוף.
אני אוהב את זה. אני אוהב שהיא לא מפחדת להגיד מה שהיא חושבת ולא דופקת לחשבון לאף אחד.
״מה עשיתי?״ השבתי לה.
״מה כבר עשית? כמעט הרבצת לבן אדם שלא עשה כלום!״ אמרה אבל לא הקשבתי לה, התרכזתי בשפתיים הגדולות והרכות שלה, שרק רציתי לטרוף כבר.
״אני לא אוהבת שאנשים נוגעים בדברים ששייכים לי. ואת שייכת לי.
הפעם הבאה שתרקדי ככה, זה יהיה אצלי. במיטה.״ אמרתי בתקווה שהיא תבין את הרמז.
היא לא הגיבה , היא הסתובבה וחזרה לבר, אבל הפעם היא לא דיברה עם הברמן.
יכול להיות שהיא הבינה את הרמז? או שהברמן סתם מפחד לדבר איתה עכשיו?*בבוקר למחרת*
לא דיברנו מאתמול בערב. אני לא יודעת מה ניתפסתי עליה בכלל, סתם איזה זונה ענייה. היא רוצה לשחק משחקים? אוקיי. אבל אני קובע את החוקים.
YOU ARE READING
אהבה סותרת
Romanceמה שקורה כאשר... רובי, נערה מתבגרת שלא דופקת חשבון לאף אחד. פוגשת בזאק, מאפיונר קשוח שלא מראה רגשות. מה קורה כאשר השניים... מתאהבים. זה יהיה סיפור אהבה מהאגדות או נשמות תאומות שנפרדו בגלל אגו?