*נקודת מבט- רובי*
מגש אוכל נזרק לעברי ״קחי, האוכל שלך״ אמר השומר.
״אני לא רעבה״ אמרתי למרות שגוועתי ברעב.
כבר יומיים שלא אכלתי כלום. אני מרגישה כאילו אני הולכת להתעלף.
אני חייבת למצוא דרך לצאת מפה אבל אין לי איך.
אני תקועה בבונקר מתחת לאדמה. הסיכוי היחיד שלי לצאת מפה זה זאק. ואני עדיין בטוחה שהוא עם אחת הזונות כנראה.לאחר חמש דקות שמעתי צעקות ויריות מלמעלה.
יכול להיות שזה... זאק?
אויש נו על מי אני עובדת.
הוא בטח כבר לא זוכר מי אני בכלל.דלת הבונקר נפתחת ואני רואה את זאק ודניאל עומדים מולי.
יכול להיות שאני מדמיינת? בכל זאת לא אכלתי ושתיתי יומיים...
אני מתקדמת לכיוון זאק, באה לחבק אותו ובום.
משם לא זכרתי כלום.בבוקר למחרת הייתי במיטה שלי בביתו של זאק וערמת וופלים לצד מיטתי.
הלכתי לשירותים לצחצח שיניים ולשטוף פנים.
לאחר מכן חזרתי לחדר, לערימת הוופלים.
מעל כל הערימה הגדולה היה פתק ורוד עם לבבות ״בוקר אור פרינסס, היום בערב נלך לשופינג. אני לא אוהב שאת לובשת בגדים של זונות.
עד אז דניאל ישמור עליך עד שאני יחזור״.ירדתי למטה במדרגות, לכיוון הבריכה, עם ערמת הוופלים בידי.
ראיתי את דניאל יושב על אחת הספות ליד בריכה וניגשתי אליו.
המכנס שלבשתי היה ככ קצר שסנטימטר אחד וכל התחת שלי בחוץ
והייתי עם טופ קצר עם מעט מחשוף.
שניגשתי לדניאל ראיתי שהוא שופט אותי מכף רגל ועד ראש.
התעלמתי והתיישבתי לידו.
הייתה בנינו שתיקה מביכה ומוזרה לכמה דקות.
״רוצה וופלים?״ שאלתי על מנת להקליל את האווירה.
״כן אני אשמח״ אמר בקול נעים וקליל לעומת קולו של זאק.תוך זמן קצר מצאתי את עצמי צוחקת ונהנת עם דניאל במשך שעתיים.
הצעתי שנראה סרט, את הסרט האהוב עלי! אלאדין.
שהצעתי את זה לדניאל הוא גיחך אבל לא התנגד.
הלכתי להכין לנו פופקורן ולהביא שתייה.התחלנו את הסרט ותוך זמן קצר תחושת עייפות הכתה בי, דניאל שם לב לזה והניח את ראשי על כתפו.
כעבור כמה דקות הרגשתי משהו מטפס על הירך שלי, הבטתי למטה ואני רואה את ידו של דניאל מתקרבת לאזורים שהיא לא אמורה להיות בהם. העפתי לו את היד כהצהרה לתשובה שלי- לא.
הוא התעצבן מזה, השכיב אותי על הספה והתחיל לפתוח את הכפתורים בחולצתי. תוך כדי שאני בוכה ומתפללת לעזרה, הוא התחיל לנשק את צווארי ולרדת לאט לאט למטה לכיוון החזה.
עצמתי את עיניי וציפיתי לרע מכל.
עשרים שניות לאחר מכן אני פוקחת את עיניי ורואה את דניאל שוכב עליו ומעליו את זאק מפוצץ אותו מכות. אחרי דקה וחצי דניאל כבר היה מחוסר הכרה. קמתי ורצתי אל זאק הכי מהר שאפשר.
חיבקתי אותו ככ חזק וסופסוף בכל השבוע המטורף הזה, הרגשתי מוגנת. לא משנה איפה ומתי, שאני איתו אני מרגישה הכי טוב בעולם.
כאילו מפרידה חומה ביני ולבין העולם.״בן זונה״ אמר זאק שמבטו מופנה לדניאל.
הזזתי את מבטו אלי והנחתי את מצחי על מצחו.
היינו ככ קרובים שהרגשתי את הלב שלו פועם ככ מהר.
צחקתי וחייך ענק עלה על פניי.
״מה את צוחקת?״ אמר תוך כדי גיחוך.
גיכחתי ואמרתי ״הלב שלך, הוא דופק ככ מהר.״
הוא הרים את ראשו, הסתכל לי בעינים ואמר ״בגלל זה״.
ולפתע, בלי שום התראה מוקדמת, הוא נישק אותי.
הייתי בהלם, ידעתי שהוא משחק בי ובסוף הערב אנחנו הולכים להזדיין ובבוקר למחרת הוא פשוט יעיף אותי לאלף עזאזל.
אבל לא היה לי אכפת. נהנתי מזה. זה הרגיש כאילו מלאך מנגן לי על השפתיים. היה ככ הרבה להט בנשיקה והוא הוביל אותה, לעומת נשיקות שהיו לי עם האחרים, ששם אני הובלתי הכל.
עם המשך הלילה עלינו לחדר השינה, ושכבנו.
זה היה ככ מדהים.
YOU ARE READING
אהבה סותרת
Romanceמה שקורה כאשר... רובי, נערה מתבגרת שלא דופקת חשבון לאף אחד. פוגשת בזאק, מאפיונר קשוח שלא מראה רגשות. מה קורה כאשר השניים... מתאהבים. זה יהיה סיפור אהבה מהאגדות או נשמות תאומות שנפרדו בגלל אגו?