ئالیس بیری کردوە کە جیمین قۆزە زیرەکە بەتوانایە جەستەیەکی بێ وێنەی هەیە ئەمە زۆر شت دەگەیەنێ کە جیمین بەهرەمەندە ئالیس دەقە بە دەقە بۆی دەرەکەوت کە جیمین بێ وێنەیە بەڵام بیری هاتەوە کە جیمین پیس و خراپەکار و بکوژە دوای کەمێ ئەوان چونە دەرەوە بەڵام بە بێ هیوای چونکە نەیان توانی بڕۆنە ناو گەرماوە تا بزانن چی تیایە بەڵام ئالیس ترساو دیار بوو کاتێک ئالیس پێش کۆتا کەس تاتە دەرەوە وە بە خەم باریەوە سێری لای ژورەکانی دیکە دەکرد کە 1_2_ بەڵام تارمایەکی ڕەشی بینی کە بە کڵاوە ڕەشەکەی دەم و چاوی شاردبوەوە وە دیار بوو سێری ئەوانی دەکرد ئەمە ئالیسی تۆقاند ئەمە بەس نەبوو کاتێ ئالیس داسەکەی دەستی بینی ئالیس لەرزێک بە گشت گیانیا هات وە بیری کردەوە ئەگەر قسەی لەگەڵ جیمین نەکردایە چی ڕووی ئەدا ئالیس زیاتر تۆقی کاتێک بینی تارمایەکە سەری هەڵبڕیوە و بە دەستی ئیشارەتی بە ملی خۆی دا وە دوای بە دەستی دوبارە ئیشارەتی بە ژمارە دوو دا کە وەک ئەوە دەرەکەوێ بیەوێ کەسێک بخنکێنێت ئالیس دەموچەوەکەی ناسیەوە ئەوە جیمین
بەڵام بۆچی بەو شێوەیە جلەکانی گۆڕاوە وە جوانتر بوە تارمایەکە دیار نەما هەر لەو کاتەدا بروسک دەستی کردوە سەرشانی ئالیس و سێری هەمان ئاراستەی کرد بەڵام هیچ نەبوو بروسک وتی با بڕۆین وە ڕۆشتن ئالیس ئاگای لە هیچ شتێک نەبوو تەنها بیری لە جیمین دەکردەوە ئەو لە مێشکیدا لە ماوەی کەمتر لە 20 خولەک وە خەیاڵی دەکرد کە جیمین کەسێکی باشەو ئازاریان نادا بەڵام ئالیس تەنها خۆی دەخڵەتاند ئالیس لە خەیاڵەکانی هاتە خوارەوە شەن.....! شەن لە کوێیە بۆ دیار نییە هەموان گەڕانیەوە بۆ دواوە بۆ لای نهۆمی 1_2_3 بەڵام نەخێررررررر نااا شەن سەری بڕاوە وە بەسەقفەکەوە هەڵواسراوە و دەجوڵێ بەملا ولادا وە خێون دێتە خوار تک تک جەستەیەکی بێ نازی سارد و شین لەسەر زەویەکە کەوتوە ئاخررر جیمین من چەند بە باشە بیرم لە تۆ دەکردەوە کەچی چۆن بوویت کەسێکی ئازیزت لێمان برد سوهۆ زۆر گریا چونکە شەنی وەک خوشکی خۆی سێر دەکرد ڕۆز زۆر ترسابوو کە گریانی ئەویش زیاتر خەمباری دەکردم بروسک و جاک ئێمەیان لەوێ دورخستەوە سام هێشتا ڤیدۆی دەکرد بەڵام ئەویش بە ڕوخساریا دیار بوو کە خەمبارە ڕاستە ئەوان خۆ وستن بەڵام شەن ڕۆژانێک لەگەڵمان بوە جاکیش زۆر بەرپرسیارێتی ئێمەی هەڵگرتوە وە زۆر خەمی ئێمەیەتی وەک بروسک سەبارەت بە ماری ترسێکی زۆری پێوە دیارە بەڵام نازانم بۆچی وە من زۆر خەفەتم خوارد بۆ شەن چوینە لای دەرگایەک کە هیچی لێ نەنوسرابوو دانیشتین ڕۆز و ئانی و سوهۆ زۆر گریان بروسک و جاک و وێنهو هەر خەریکی ئارام کردنوەی ئەوانن سام و ماری قسە دەکەن و ڤیدۆ دەگرن منیش وەک گەمژەیەک سێریان دەکەم نامەوێ پێیان بڵێم کە کەسێک بوونی هەیە بە ناوی جیمین بۆ ئەوەی ئازاری نەدەن لە دڵی خۆم وتمبروسک؛ ئالیس. ئالیسسس.....بە هاوارەوە......
ئالیس؛ همم بەڵێ بۆ هاوار ئەکەی....وتی کاتێک سێری کرد.....
YOU ARE READING
لای لایەی مردوو(کۆتای هاتوە)
Hành độngتەواوکراوە جیمین؛ ئێرە خاکی منە ئەوەی هات ناگەڕێتەوە ئالیس؛ هەر خۆی ئەوەم بە دڵە جاک؛ گوتان لەو دەنگە بوو. ماری؛ سام تکایە بروسک؛ ئەوەی کە ڕوویدا لە بیری کە ئانی؛ جاک خۆشمەوێی جیمین؛ بۆچی دڵتەنگ دیاری ئالیس؛ من بێ دڵم ئانی؛ بیرت لەوە کردۆتەوە...