ئای ئای زۆر لە مێژە چیرۆکم نەنوسیوە بەڵام ئیتر بەردەوام دەبم لەوانەیە درەنگ بکەوم بەڵام مەکتەبە چی بڵێین💔😔
دوای ماوەیەکی زۆر زۆر هاتمەوە ئەوجا ببورن لەبەر مەکتەب پاڕتی زۆر دا نانێم
لیسا؛ بببورە جیمین زۆر بە خراپی دڵتم شکاند من من داوای لێبووردن ئەکەم
جیمین؛کێشە نییە خەتای من بوو...ڕۆزێ هات....
ڕۆزێ؛ جیمین من ببورە بەڵێن دەدەم هەموو هەستەکانم لەگۆڕ نیم بۆ تۆ وە هەموو هەوڵێک دەدەم تا لەگەڵ ئالیس بەیەکتان بگەیەنم.....ئەمەی بە دڵپاکی وت و ڕۆشت ئایا ئەوە هەستی کچێکی ئاشقە....
جیمین؛ من ئامادەم ئەو وەک ______
لای ئالیس و ڕۆزێ و ئەوان
ڕۆزێ؛ ئالیس
ئالیس؛ بەڵێ
ڕۆزێ ؛خولەکێک کاتت هەیە
ئالیس؛ بێگوومان...ئەوان چوونە ئەو جیگەی کە جیمین و هیۆن چوونە ئەوێ ....
ئالیس؛ چی بوە ڕۆزێیاا...ڕۆزێ دوودڵی پێوە دیار بوو وە ئەو سێری دەستەکانی دەکرد....
ڕۆزێ؛ ئێ ئەوە من دەمەوێ بڵێم ئێرە زۆر ناخۆشە وا هەست دەکەم کە دەخنکێم واتە ئێێ بە پێیان بڵێین کە ئێمە ڕزگار بکەنن...ئەمەی بە دوودڵی و ترسەوە وتت...
ئالیس؛ هەر خۆی من ئەوەم لە مێشک بوو ئازیزم وە ئێمە ئێستا دەچین و ئەوانەیان پێ دەڵێینن...وتی و دەستەکانی ڕۆزێی ماچ کرد تا هێمن ببێتەوە ئەوان چوونەوە ژوورەوە بەڵامم.....
ڕۆزێ؛ ئ ێ ئای خ خوایە ئ ئالیس ئەوە چ چیەە
ئالیس؛ ئ ئێ نا نازانم
لەلایەکی تر
بە دەستە خوێناویەکەی ئەو لاشەی دەخشان بەسەر زەویە خۆڵاویەکە کە جگە لە خوێن هیچی تری لە دوا نەدەما ئەمە یەکێکە لەو جەستەی کە لە ئوتێلەکە کوژرا لەلایەن کەسێکەوە ئەمە ترسناکە بەڵام بۆ ئەو چێژ بەخشە لە کۆتایا ئەوی لەسەر کورسیەکە بەستەوە و چەقوو گەورەکەی هێنا زەردەخەنەیەکی ترسناک کەوتە سەر لێوە بە خوێنەکەی کە وای کرد ددانە ڕەش و تیژەکانی دەر بکەوێت ئەمە بەس بوو بۆ ئەوەی لە ترسا بتکوژێت نزیک بوەوە لە ترمە ساردەکە چەقۆکەی بە دەستەکانی دەهێنا لەناکاو کردی بە پەنجەیەکی خۆیدا ئەمە بە ئازاربوو بەڵام دڕندەکان هەست بە ئازار ئەکەن...? بێگوومان نەخێر دەستی کرد بە خواردنی خوێنی خۆی لە کۆتایدا بێزار بوو دەستی لا دەمی لابرد و چەقۆکەی بە هەموو هێزیەوە کرد بە سکی تەرمەکە ئەمە ئەوی دڵخۆشتر کرد.بەردەوام بوو تا ئەو جەستە گەورەی کرد بە پارچەی زۆر بچوک ئەمە ژەمەکانی ئەو دڕندەیە بوو ویستی ئەو پارچە گۆشتەی کە لەکاتی ورد کردنەکەی کەوتبوو هەڵگرێتەوە خۆی نوشتاندەوە و دەستی برد بۆی ویستی هەڵی بگرێتەوە بەڵام دەنگێکی بیست و وەستا سێری ئاراستەی دەنگەکەی کرد و بەرەو ئەوێ ڕۆشت تا گەشتە ژێر زەمینەکە لەوێ زۆر گەڕا بەڵام هیچی نەبینی لەبەردەم مێزەکە وەستاوە هێشتا ئەو چەقۆی پێیە کە لەسەرەوە مەیتەکەی پێ لەت لەت کرد چەقۆکە خوێنی لێ دەچۆڕا ئەوانەی کە لە ژێر مێزەکە خۆیان داشاربوو وە لە ترسا دەگریان کە ئەو دیمەنەیان دەبینی تا لەناکاو .......
YOU ARE READING
لای لایەی مردوو(کۆتای هاتوە)
Acciónتەواوکراوە جیمین؛ ئێرە خاکی منە ئەوەی هات ناگەڕێتەوە ئالیس؛ هەر خۆی ئەوەم بە دڵە جاک؛ گوتان لەو دەنگە بوو. ماری؛ سام تکایە بروسک؛ ئەوەی کە ڕوویدا لە بیری کە ئانی؛ جاک خۆشمەوێی جیمین؛ بۆچی دڵتەنگ دیاری ئالیس؛ من بێ دڵم ئانی؛ بیرت لەوە کردۆتەوە...