نەخۆشی دڵ🩸16

173 22 20
                                    

جیمین؛وای خاتوو چایۆیۆنگ وا دەبینم کە گۆشتی سور دەخۆی.....ڕۆزێ هەر دەیویست کە زوو بجوێت و تەواو بێت بەڵام ئەوە زۆر جیڕ بوو بۆی هەر تەواو نەدەبوو باشە بۆچی لای ئەوان بە ئاسانی دەخورێ لای ڕۆزێ نەبێت ......

ئالیس؛ڕۆزێیا باشیت....سەری بە بەڵێ جوڵاند.....

لیسا؛ بۆچی ئەوە ناخۆی ئالیس....وتی و هەندێ لە جۆری مریشک یان گۆشت هێنایە بەردەمی ئالیس کە نەیدیبوو .....

ئالیس؛ ئێ ئممم باشە.....دەستی کرد بە خواردنی ئەو بەردەوام بوو تا گەست بە پارچەی کۆتای کە نۆیەم پارچە بوو بەڵام ڕپزێ هێشتا ئەو گۆشتە سورەی پێشتری لەبەردەم بوو....

ئالیس؛ ئەو جئرە بەتام بوو ئەوە هی چ گیاندارێکە

لیسا؛ ئەوە هی پشیلەیە کە بە ئێسکی مرۆڤ گەورە کراوە . ....واتە ئەو پشیلەیە ئێسکی مرۆڤی خواردوە ئێسکی مرۆڤیان لەهەڕە داوە و ورد بوە و بە ئاو وەک شتێکی شڵ خواردویەتی......

ئالیس؛ چ چی چییی ئەوە هی پشیلەە بەڵام پشیلە کوا دەخورێ ئەی ئێسکی مرۆڤ.....وتی کاتێک بە شۆکەوە لە لیسای دەڕوانی.....

ڕۆزێ؛ ئەرە ئەو گۆشتە تەواو نابێت یان دانی من تەواو نییە ئەمە چ جۆرێکە......وتی بە ناڕەزاییەوە کەوچک و چەتاڵەکەی بە مێزەکەدادا و پاڵی دایەوە......

ڕیوجین؛ بۆیە نایخۆم من پێم وتن گۆشتی مروڤ کوا دەخورێ

جیمین؛ ڕیوجین ناتوانی دەمت بگری

نامجوون؛ نا جیوەی تیایە هەر ئەبێت کەشفی بکات

لیا؛ باشە مەیخۆن لە دەمی دەرچوو

ئالیس؛ چ چی گ گۆش ت تی م مرۆ رۆڤ...ڕۆزێ لە جوڵە کەوتبوو بەس هەناسەی دەدا مۆمۆ جوڵانی بەلام هەر وەک خۆی بوو تا جۆنگووک قسەیەکی کرد.....

جۆنگووک؛ نا نەخێر ئەوە مەبەستی مرۆڤی لای ئێمەیە واتە لای ئێمە بە سەگ دەلێن مرۆڤ چونکە ئێمە ڕقمان لە مرۆڤی خراپەکارە وە هۆکاری جیڕیەکەی ئەوەیە کە ئێمە نایکوڵێنن تەنها کەمێک بەئاگر گەرمی دەکەین

ئالیس؛ ئەی بۆچی جوان سوور بۆتەوە

جۆنگکووک؛ ئێمە جیاواز لە مرۆڤەکان خواردن دروست دەکەین

ڕۆزێ؛ ب بەڵام ئ ئئەمە گۆشتی س سەگ نییە

جیمین؛ کەری وا ئەو دەڵێت کە گۆشتی سەگە ببورە گۆشتی تۆیە.....جیمین ئەمەی بە تۆڕەییەوە وت و دەستی بە توندی کێشا بە مێزەکەدا ڕۆزێ زۆر دڵی شکا لەو قسەی جیمین خۆت بکە جێگەی کەسێکت خۆشبوێت و ئەویش سوکایەتیت پێ بکات لەناو خەڵک بەڵام ئایا ڕۆزێ لەو خۆش ئەبێت و بێدەنگ دەبێت....!
بێگوومان نەخێر چونکە ئەو لە دایک و باوکی خۆی خۆش نەبوو ئێستا لە کوڕێک خۆشبێت کە بەتەمەنی ساڵێک نابێ ئەیناسێ......

ڕۆزێ؛ دەنگی خۆت بەسەر منا بەرز نەکەیتەوە پاڕک جیمینی قەزەم.....لیسا و یونا دەستیان گرت بەدەمیانەوە......

لای لایەی مردوو(کۆتای هاتوە)Where stories live. Discover now