12

964 29 3
                                    

נקודת מבט סטיב:
״12הכל בסדר?״ מלודי שאלה והסתכלתי עליה והיא הבינה שמשהו קורה, ״האקס שלך מחכה לנו בבית״ אמרתי מסביר לה והיא הסתכלה עליי לא מבינה.
״זיו? מה הוא עושה פה? איך הוא יודע איפה הבית שלך בבאלי נמצא״ היא שאלה מליון שאלת בלחץ, ״בייבי תרגעי נלך לשם עכשיו נבין מה הוא רוצה״ אמרתי והתקשרתי לאדיר, ״הוא שם לבד?״ שאלתי, ״לפי המודיעין שלי כרגע כן״ הוא השיב, ניתקתי את הטלפון ונסעתי אל הבית.
הגענו לבית, פתחתי למלודי את הדלת והחזקתי בידה, היא אחזה את ידי בחוזקה מסמנת שלי שהיא מפחדת.
הצמדתי אותה למכונית והרמתי את סנטרה בידי, ״זוכרת כשרק הגעת לבסיס ואמרתי לך שאני לא אתן לאף אחד לפגוע בך?״ שאלתי אותה מזכיר לה את הפעם הראשונה שגרמתי לה לסמוך עליי שאני אשים את הגוף שלי כמגן כל עוד זה תלוי בחיים שלה, היא הביטה היישר בתוך עיניי והבאתי לה נשיקה קטנה בפה, ״הכל יהיה בסדר״ הבטחתי לה ונכנסנו לבית.
הוא ישב בסלון כשכוס קפה בידו, ״קפה טעים יש לך אתה״ הוא אמר כשהוא מצביע עליי ואז אני קולט שבידו יש אקדח, שמתי את ידי על גופה של מלודי והזזתי אותה אל מאחורי גופי.
״מה את מסתתרת יפה שלי, צאי זה רק אני״ זיו אמר ואני גיכחתי.
״סתום את הפה אל תצחק״ הוא צעק עליי מכוון אליי את האקדח ומתקדם לכיווננו ״מלודי לכי לחדר״ אמרתי לה והיא באה ללכת.
״לאן את חושבת שאת הולכת פרינססה״ הוא אמר מכוון אליה את האקדח.
״אתה כיוונת אקדח לכיוון שלה עכשיו?״ אמרתי מתקרב אליו והוא קצת נבהל מזה שאני לא מפחד להתקרב אליו.
״בייבי אמרתי לך ללכת לחדר״ אמרתי שוב והיא ניסתה ללכת שוב אבל האקדח שוב עבר אליה והיא נבהלה היא חזרה אל מאחורי גבי מחזיקה בחולצה שלי מהדקת את אגרופיה סביבה בלחץ.
זיו היה גדול אבל לא יותר ממני, הוא יודע שאני מזיין אותו מכות בשניה שאני מתעצבן.
״אני הולך להגיד את זה פעם אחרונה, מלודי לכי לחדר וזיו אם האקדח שלך זז מילימטר ממני לכיוון שלה אני מבטיח לך שאתה תצטער על הרגע שבכלל עלה לך לראש לנסות להכנס בנינו״ אמרתי בטון נמוך ומאיים, מלודי הלכה לחדר וכמו שחשבתי האקדח לא זז ממני.
״עכשיו אפשר לדבר״ אמרתי, יכולתי לדעת בדיוק מה עובר לו בראש, מעצבן אותי שאני מתנהג כאילו האקדח בידיים שלי.
הלכתי ומזגתי לי כוס ויסקי, התיישבתי באחת הכורסאות בסלון והוא נשאר עומד עם אקדח מכוון עליי.
״להגיד לך תכלס אני לא יודע מה גדול יותר השנאה שלי אלייך או האהבה שלי למלודי״ זיו אמר וחצי חיוך עלה על פניי.
״היית עושה הכל כדי להיות אני״ אמרתי בנינוחות והוא חייך.
״אתה יודע, מעניין אותי איך מלודי תגיב כשהיא תדע שאתה זה שתכנן את הרצח של ההורים שלה״ אמרתי והוא הסתכל עליי והחיוך ירד מעט מפרצופו, ״מעניין אותי איך מלודי תגיב כשהיא תדע שאתה יודע על זה כבר כל כך הרבה זמן ולא סיפרת לה״ הוא אמר ״או שאתה עוקב אחריה כבר 4 שנים״ הוא הוסיף.
״דיברנו מספיק״ אמרתי מניח את הכוס על השולחן וקם מהכורסא, ״עכשיו עוף לי מהבית״ אמרתי בטון מאיים.
״מלודי אני עוד אבוא בשבילך בייבי״ הוא אמר והלך לכיוון הדלת, מלודי יצאה לכיווני, זיו עמד ליד הדלת וירה כדור שעבר ממש לידי ופגע בכורסא מאחוריי, לא זזתי ממקומי, לא מצמצתי.
זיו יצא מהבית ומלודי רצה אליי וחיבקה אותי, ״בייבי הוא פגע בך״ היא אמרה ואני הסתכלתי על ידי רואה שהוא שרט אותי מעט עם הכדור.
״אני לא מרגיש את זה״ אמרתי והיא הסתכלה עליי בבהלה, ״צריך לנקות את זה״ היא אמרה והלכנו לאמבטיה שם היא הוציאה תיק עזרה ראשונה וחיטאה את השריטה. ״ממש כמו באותם ימים״ אמרתי ושנינו צחקנו.
״את האמת שקצת יצא לי החשק מהטיול״ היא אמרה בשקט כנראה פחדה לפגוע בי ואני חייכתי, ״את האמת שגם לי פשוט לא רציתי לבאס אותך״ אמרתי בלח והיא חייכה אליי.
״בואי נחזור הביתה״ אמרתי והיא הביאה לי נשיקה קטנה בפה.
ארזנו את כל הדברים שלנו ונסענו לשדה התעופה, הזמנו כרטיסים במקום ואחרי טיסה ארוכה הגענו הביתה.
״יפה שלי קומי, הגענו״ אמרתי כשחניתי את האוטו והיא המשיכה את שנתה העמוקה, יצאתי מהאוטו והרמתי אותה מעדיף לא להעיר אותה, אני אגיד כבר לרוזה לשלוח עוזרים שיביאו את המזוודות.
נעלתי את הרכב כשמלודי בידיי, נכנסתי לבית ועליתי לחדר שלנו והנחתי אותה שם.
באתי ללכת לבקש מרוצה שתשלח עוזרים אך הרגשתי יד קטנה ועדינה אוחזת סביב מפרק ידי מסמנת לי להשאר.
״בוקר טוב אהבת חיי״ אמרתי כשהתכופפתי מולה בישיבת צפרדע, היא חייכה אליי את החיוך הזה שלה שגורם לך להרגיש כשבהינף יד אחת היא ממוטטת את כל עולמך.
״אני כל כך אוהב אותך״ אמרתי והיא המשיכה להסתכל עליי עם חיוך שובה, אני לא יכול להסביר את ההרגשה הזאת, כל יום אני מרגיש כאילו אי אפשר לאהוב בן אדם יותר ממה שאני אוהב אותה ואז מגיע יום חדש ואני פשוט מאוהב בה יותר, ההרגשה הזאת שיש לבן אדם אחר את השליטה הזאת עלייך, היא הסיבה שיעלה לי חיוך והיא הסיבה שיהרס לי היום, היא הסיבה להכל.
״על מה אתה חושב״ היא שאלה בקול מלאכי, הסתכלתי עליה מספר שניות ונישקתי אותה ידי עלתה אל הלחי שלה והעמיקה את הנשיקה יותר, נישקתי אותה באגרסיביות הייתי כל כך זקוק לזה, זקוק אליה זו תחושה נוראית ממכרת והכי מדהימה שיכולה להיות לבן אדם
היא באה להפסיק את הנשיקה ואני אחזתי במפרק ידה מרתק אותו למיטה מבהיר לה שלא תנסה לעצור אותי עכשיו.
הורדתי את נעליי תוך כדי שאני מנשק אותה ועליתי על המיטה מעליה
תפסתי בשני ידיה וריתקתי אותן מעל ראשה, אנחות קטנות שרק חירמנו אותי יותר יצאו מפיה הרגשתי אותן נאבקות לצאת החוצה אך המשכתי לנשק את מלודי.
עצרתי את הנשיקה ואנחת עצב נפלטה מפיה, ״ סטיב אל תפסיק בבקשה״ היא התחננה עליי וזה רק גרם לזין שלי להתקשח יותר.
״אני אפילו לא התחלתי בייבי״ אמרתי ונשכתי את שפתיה.
הורדתי לה את המכנס הקטן שהיה עליה, קמתי והייתי מעליה כשרגליו מחזיקות אותי באוויר והיא צפתה בי פותח לאט לאט את הכפתורים בחולצתי, סובבתי את גופה והתחת החטוב שלה התנוסס מולי, הפלקתי לה והיא גנחה בכאב.
הזזתי את התחום שלה לצד עם אצבעותיי ובלי שום הכנה מוקדמת הכנסתי אותם לתוכה, גניחת כאב ועונג נפלטה ממנה, ידי השנייה אחזה סביב גרונה ומחצה אותו, האוויר לאט לאט אזל לה.
״רצית לדעת על מה חשבתי? החלטתי לגרום לך להרגיש את זה״ אמרתי באוזנה בטון חלש ושתלטני.
״עכשיו את יודעת איך זה מרגיש שלוקחים ממך את השליטה על עצמך״ אמרתי חונק אותה עוד טיפה, אצבעותיי חדרו אליה בחוזקה יותר ויותר והיא גנחה מתחננת לעוד, הוצאתי אצבעותיי ביד אחת הורדתי ממני את המכנס והבוקסר, ידי השניה המשיכה לחנוק אותה, ראיתי שהיא התחילה להיות קצת אדומה אז שיחרר לי טיפה את ידי.
״אם אני מגזים תגידי לי״ אמרתי והיא הנהנה. סובבתי אותה שתהיה מולי וחדרתי אליה עם הזין שלי ״אה סטיב״ היא גנחה את שמי בקול.
״תגנחי בייב, תגנחי את השם שלי חזק יותר״ ציוויתי עליה וכך היא עשתה ״סטיב אה כן סטיב בבקשה כן״ היא גנחה ואני חדרתי אליה יותר ויותר חזק.
״סטיב אני גומרת״ היא אמרה וצפיתי בה גומרת, הרגשתי את גופה מתקפל תחתיי ולאט לאט הרגישה אותה על הזין שלי.
המשכתי לחדור אליה עוד ועוד, רוצה להרגיש כל חלק וחלק בה שלא הרגשתי כל כך הרבה זמן, ראיתי שהיא התעייפה כבר אך המשכתי.
״תסתכלי עליי״ ציוויתי עליה והיא פקחה את עיניה, הסתכלתי עליה חודר אליה גם במבט שלי יודע שזה גורם לה לחוסר נוחות אבל רציתי, רציתי שהיא תרגיש חסרת שליטה תחתיי, רציתי שהיא תתמכר אליי לחלוטין, היא באה לעצום את עיניה, החזקתי את סנטרה בידי ״אמרתי לך להסתכל עליי״ אמרתי לה בטון עצבני חודר אליה עוד ועוד.
דמעות קטנות עיטרו את פניה, ״כואב לך?״ שאלתי אותה מוריד לאט לאט את הקצב, ״לא אל תפסיק״ היא התחננה ואני הגברתי קצב שוב.
הרגשתי שלאט לאט אני מתחיל לגמור, חדרתי אליה מהר יותר וחזק יותר וגמרתי בתוכה ממלא אותה בי.
היא אחזה בפניי והצמידה את שפתיי לשפתיה, היא נישקה אותי כשהזין שלי עדיין בתוכה, ״אני אעשה הכל כדי שנהיה ביחד תמיד״ היא אמרה ואני חייכתי.

מי חשב שנפגש שוב Where stories live. Discover now