נ.מ מלודי:
אני וסטיב התקלחנו ביחד והלכנו לישון, היינו צריכים את השינה הזאת.
״אני אוהבת אותו בצורה לא רגילה, בחיים לא חשבתי שאפשר לאהוב ככה בן אדם, הוא ממכר, כמו סם לנשמה שכל פעם אתה צריך ממנו יותר ויותר.
קמנו בבוקר, התקלחתי והתארגנתי לעבודה סטיב גם התארגן והוא היה יפה כמו אל יווני, זה כל פעם להסתכל עליו מחדש ולהתפעם מכמה שהוא יפה ולא להאמין שזה שלי.
״הזמינו אותי לראיון״ הוא אמר כשהוא מתיישב בשולחן אוכל.
״איזה ראיון״ שאלתי בהתעניינות, ״ראיון עלייך, רצו בהתחלה ראיון זוגי אמרתי להם שלא״ הוא אמר ואני הנהנתי בהבנה.
״אני פשוט לא רוצה בינתיים שנעשה את זה כל כך פומבי״ הוא אמר מוודה שאני לא מתבאסת.
״ברור מאמי אני גם פחות מתלהבת מהרעיון כרגע של ראיונות בטלוויזיה״ אמרתי בהסכמה והוא חייך.
״מתי הריאיון״ שאלתי, ״עוד שעה״ הוא השיב ואני הנהנתי ממשיכה לאכול.
״אתה כבר צריך לצאת בייב״ אמרתי לא מבינה איך הוא כזה אדיש.
״הם ימתינו אני אוכל עם החברה שלי ארוחת בוקר״ הוא אמר ואני גיכחתי בחיוך.
״את בסדר מאתמול?״ הוא שאל מוודה שהוא לא הגזים בסקס שעשינו ואני חייכתי.
קמתי מהכסא שלי והתיישבתי עליו.
נישקתי את אוזנו מחרמנת אותו וירדתי לאט לאט במורד גרונו.
״פאקינג שיט״ הוא אמר בקול חלש ומתחרמן.
״אתמול היה הלילה הכי טוב שהיה לי ב4 שנים האחרונות״ אמרתי לו בלחש באוזן.
הוא תפס בצווארי ונישק אותי באגרסיביות, אני כל כך אוהבת את החוסר שליטה כשאני בקרבתו.
״אני צריך לצאת״ הוא אמר בחיוך ואני קמתי ממנו.
״בהצלחה אהבת חיי״ אמרתי לו מנשקת אותו לפני שהוא יוצא מהבית, ״אני אוהב אותך״ הוא השיב ואני חייכתי, ״אני אוהבת אותך״ אמרתי והוא הלך.נ.מ סטיב:
נכנסתי לריאיון בתוכנית בוקר של אמה כהן, מראיינת באחת מהתוכניות בוקר בטלוויזיה.
״מוכן?״ היא שאלה ,״יותר מתמיד״ עניתי בחיוך והיא חייכה בחזרהס
״מתחילים שידור, 3,2,1 התחלנו״ אחד מאנשי הצוות מאחורי הקלעים צעק.
״בוקר טוב כאן אמה כהן בתוכנית בוקר ואיתנו היום נמצא סטיב ארדוליין״ היא אמרה את משפט הפתיחה שהופיע על הפרומטר.
״בוקר טוב סטיב״ היא אמרה, ״בוקר אור אמה״ השבתי בחינניות.
״טוב סטיב, בוא נדבר רגע את האמת, אני יכולה לדבר איתך עכשיו שעות על העסקים שלך ועל מי אתה ואיך הגעת לאן שהגעת אבל זה פחות הנושא המדובר, אני רוצה לגשת ישר ולעניין, אני רוצה לדבר על מלודי״ היא אמרה ואני גיכחתי, לא מחכים אפילו רגע בתקשורת זה מטורף.
״תקשיבי, אני יכול לספר לך עליה במשך שעות אז את חייבת להיות יותר ספציפית״ אמרתי והיא צחקה.
״דבר ראשון מאחורינו על המסך, רצות תמונות שלה, אתה יכול להסתובב להסתכל״ היא אמרה
YOU ARE READING
מי חשב שנפגש שוב
Romanceסטיב ארדוליין, בן 27 לפני שנה השתחררתי מהצבא וחזרתי לארץ, בגיל 23 התחלתי לעבוד על המיזם הכי גדול שלי תוך כדי שאני עדיין לוחם בצהל ועוד סיירת מטכל. היום אני מנהל את רשת הבניינים הכי מצליחה בישראל יחד עם החבר הכי טוב שלי, גיא. קניתי את הבית הראשון של...