נ.מ סטיב:
״בית המשפט קורא למלודי בל אייר לעלות אל הבמה״ השופטת אומרת ואני מסתכל עליה ישר רואה את הלחץ בעיניה, היא פחדה מאוד מהרגע הזה. ביקשתי שהמשפט הזה יהיה בדלתיים פתוחות, לא יזיק לי לקבל את אהדת העם והתקשורת כרגע כמובן לא עשיתי את זה לפני שווידאתי עם מלודי שזה בסדר מבחינתה במאה אחוזים, בכל זאת, מדינה שלמה הולכת לשמוע עכשיו את מה שהיא עברה בשירות הצבאי שלה והיא עברה לא מעט.
״אני פה, אני שומר עלייך, אני לא מוריד ממך את העיניים, ברגע שאת רוצה לרדת את מסמנת לי בסדר?״ אמרתי לה בשקט באוזן והיא הנהנה. הבאתי לה נשיקה על ראשה והיא הלכה לדוכן העדים והתיישבה.
״שימי את יד ימינך על התנך״ השופטת הנחתה אותה והיא עשתה כדבריה.
״מלודי בל אייר, כשיד ימינך מונחת על התנך, האם את נשבעת לומר את האמת, את כל האמת ורק את האמת? השופטת שואלת.
״אני נשבעת״ היא אמרה בקול ברור.
״ובכן, התביעה יכולה להתחיל את חקירתה, עורך דין פיינברג גש בבקשה אל קדמת הדוכן״ השופטת אומרת וקוראת לעורך דין שמנסה להכניס אותי לכלא לתחקר את חברה שלי.
״מלודי אנחנו נתחיל בשאלות בסיסיות ולאט לאט נגיע לנושא שלנו״ העורך דין מתדרך אותה והיא מהנהנהת בהסכמה.
״האם שמך הוא מלודי בל אייר?״ הוא שואל ״כן״ היא עונה.
בת 25, סטודנטית לרפואה בשנה השלישית באוניברסיטת רייכמן?״ הוא שואל. ״כן״ היא משיבה.
״מתגוררת בהרצליה עם בן זוגך הנוכחי״ הוא שאל ועוד פעם ״כן״ היא ענתה.
״מעולה, עכשיו מלודי, ספרי לי על הקשר שלך ושל סטיב״ העורך דין אומר.
״התנגדות״ העורך דין שלי ישר קופץ, ״כבוד השופטת עם כל הכבוד, איך הקשר הרומנטי של מרשיי קשור לדיון הזה?״ הוא אומר בתקיפות.
״הפנייה מתקבלת, שאלה הבאה עורך דין פיינברג״ היא אומרת והוא מכחכח בגרונו.
״מלודי, בן זוגך טען לפני מספר רגעים כי הוא הרג את המחבל אחמד בן זמיר על מנת להשיב לך את כבודך, איך את יכולה לבסס את הטענה הזו בכך שבשורה התחתונה את בכלל התוודעת לידיעה הזו רק מלפני חודשיים כשהמשפט היה רק בחיתוליו?״ הוא שאל והסתכלתי על העורך דין שלי והוא נתן לי מבט מרגיע.
״אם להיות כנה כדי לענות על השאלה הזו, אצטרך בכל זאת לספר לך קצת על הזוגיות שלי ושל סטיב.
אני הגעתי לבסיס הזה ילדה בת 19 שרק סיימה קורס פרמדיקים וכבר הטיסו אותי הרחק מהבית.
כשנכנסתי לבסיס הזה, הפנים הראשונות שראיתי היו שלו.
תראה בבסיס הזה עברתי המון דברים, המון דברים שאלמלא סטיב, אני לא יודעת איפה הייתי היום. לא הרגשתי מוגנת שם בלשון המעטה
וסטיב? סטיב היה העוגן שלי הוא היה החומה שלי. אתה חייב להבין שבכל צרה שנקלעתי אליה, סטיב הוא זה שעזר לי, זה שהציל אותי.
ואותו דבר במקרה של המחבל הסורי, אומנם סטיב לא בא אליי ואמר לי, מלודי הרגתי אותו, את המילים האלו לא שמעתי. אבל לא הייתי צריכה שיגיד לי גם, כי אני מכירה את סטיב, אני מכירה את התגובות שלו אני יודעת איך הוא היה מגיב כשזה קשור אליי, לכן לא היה לי צל של ספק שאותו מחבל סורי שעשה לי את מה שהוא עשה לא נשאר בחתיכה שלמה, לא הייתי צריכה לשאול את סטיב וגם לא הייתי צריכה שיספר לי מרצונו כי התשובה הייתה כבר ידועה מראש, להגיד לך עכשיו שידעתי אם זה קרה באישור או לא באישור, לא לא ידעתי וגם אפילו לא חשבתי על זה, הייתי עסוקה מדי בהחלמה שלי.
סטיב ראה אותי מתפוררת מול העיניים שלו לאט לאט.
מקודם כשהוא אמר שהוא עשה את זה כדי להחזיר לי את הסיבה לחיים הוא לא אמר את זה כדי להשמע גיבור, הוא אמר את זה כי כשהוא החזיר אותי משם, הוא התחנן אליי לאכול ולשתות ואני אמרתי לו, אין לי למה, אמרתי לו שהחיים האלה קשים מדי ושכבר אין לי סיבה לחיות אותם ולהרעיב את עצמי זו הייתה הדרך שלי למות לאט לאט, זו הייתה הדרך שלי לענות את הגוף שלי על מה שהוא עבר ולהתאבל עליו״ היא סיכמה ואני הסתכלתי עליה בחצי חיוך מנחם יודע שהיא מביטה בי גם.
מלודי ירדה מדוכן העדים ובאה להתיישב לידי, חיבקתי אותה סביב מותניה וקירבתי אותה אליי. ״בית המשפט קורא לזיו כהן לעלות לדוכן העדים״ השופטת אומרת וזיו קם ממקומו, מסדר את חליפתו ועולה אל שולחן העדים. הפרצוף הנגעל שעלה למלודי על פניה באותה רגע היה ניכר. הוא הביט בי בחיוך נבזי וכמובן שלא התחמקתי מלהחזיר לו אחד ומיד לאחר מכן כשהוא עוד מסתכל הבאתי למלודי נשיקה במצח שתנחם אותה ותעצבן אותו, וכמובן שהחיוך הדוחה שלו מיהר להמחק לו מהפרצוף.
״הנח את יד ימינך על ספר התנך״ השופטת הורתה לו וכך עשה.
״זיו כהן, כשיד ימינך מונחת על התנך, האם אתה נשבע להגיד את האמת, את כל האמת ורק את האמת?״ השופטת שואלת עוד פעם את שאלתה הרטורית שגם השקרנים הגדולים ביותר השיבו לה ״כן״.
וכך גם סטיב ענה השיב ב״כן״ נחרץ.
עורך הדין פיינברג החל לתחקר את זיו בשאלות בסיסיות ולא מעניינות שבאות לכסתח לו את התחת.
״כבוד השופטת ברשותך אשמח לשאול את מר כהן מספר שאלות״ אמר עורך הדין שלי ואני ומלודי חייכנו. ״המשחק מתחיל״ חשבתי לעצמי ואני לגמרי הולך לנצח אותו
״מר כהן, למה אתה מעיד היום נגד מר ארדוליין, מה הסיבה האמיתית״
שאל אותו העו״ד.
״הסיבה האמיתית שאני היום מעיד נגד סטיב היא כי אני מודע לאמת, והיא שמר ארדוליין הוא בן אדם מסוכן, עם בעיית שליטה ובעיית עצבים שאינם ניתנים לשליטה בטח לא כשמדובר בגברת בל אייר.
ואני חושב שהצדק צריך להיעשות.״ הוא ענה בצביעות.
״אני מודה לך על התשובה המנוסחת אבל אשמח לתשובה כנה הפעם, כמובן אני מזכיר לך שאתה תחת שבועה״ אומר העו״ד.
״עם כל הכבוד, אני לא חושב שאני מבין לאן אתה חותר ולמה אתה מתכוון״ השיב זיו ואני כבר דמיינתי אין האגרוף שלי בפנים שלן בעקבות תשובותיו המתחכמות.
״אין בעיה, אחדד את שאלתי, מר כהן,האם המניעים שלך נגד מר ארדוליין הם מניעים נקמניים על היותו בן הזוג של חברתך לשעבר בארבע שנים האחרונות? אזכיר שוב כי אתה תחת שבועה.״ הוא אמר ואני חייכתי.
״לא, המניעים שלי אינם מתוך נקמנות, למען האמת אני שמח שטוב למלודי גם אם זה לא איתי״ הוא אמר והפרצוף הנגעל של מלודי לא איחר להגיע.
״אם כך תרשה לי להראות בפניך מספר ראיות שכאשר אני ראיתי אותן, לא יכולתי שלא לחשוב על אובססיה קשה למר ארדוליין וגברת בל אייר״ העו״ד אמר והגיש בפניו ובפני השופטת את כל העדויות שתפסנו עליו.
״עו״ד שלום מה אנחנו רואים פה בעצם״ שאלה השופטת כשעליה ארשת פנים מזועזעת.
״אז אני אסביר, בתמונות והתיעודים כאן אנחנו עדים לאובססיה קשה של מר כהן למרשיי, סטיב ארדוליין ומלודי בל אייר.
נתחיל מהמון צילומי מסך של מרשיי שהוצאו מהטלפון של מר כהן, ממש כמעט היה חייב לענות את עצמו כשהוא מסתכל בתצלומים שלהם עוד מתקופת הצבא.
נמשיך אל הטקסט בעמוד הבא, הטקס שמולכם הוא חלק מהקלטה שמרשי הקליט כאשר ניסה לגלות מי הנהג שדרס את הוריה של בת זוגתו. הבחור שהוקלט כמובן בידיעתו המלאה הוא אימרי אבידן, אימרי הודה שהוא דרס במכוון את הוריה של מרשתי מלודי בל אייר בפקודתו של מר זיו כהן.
מה שהתגלה כרצון לנקמה המונעת מקנאה חמורה בסטיב כנראה על סמך אהבתה ארוכת השנים של מלודי את סטיב.
נמשיך בצילומים ממערך באבטחה של הבית של סטיב בבאלי, שם ניתן לראות את סטיב מצלם המון פעמים את הבית, ואם נגיע לתמונה האחרונה נוכל לראות תמונה ברורה בהחלט בה סטיב מגן בגופו על מלודי מפני זיו העומד בצידו השני של סלון ביתו של סטיב כאשר אקדח מכוון אליהם. ואם זה לא מספיק מצורפות גם אסמכתאות של כרטיסי הטיסה של סטיב ומלודי בתאריך 16.8.2022 אל היעד באלי וכמובן מיד אחרי זה אסמכתא נוספת שבה ניתן לראות כי כבר ב17.8.2022 גם מר זיו כהן היה על מטוס בדרכו לבאלי כנראה כדי לכוון אקדח על מרשיי בסלון ביתם.
כמובן מצורפות גם מספר התכתבויות מטרידות וכמובן חד צדדיות של מר כהן עבור מרשתי בהם ניתן לראות כי הוא מנסה לגרום לה להבין כי הוא לא יתן לה לברוח ממנו בכזאת קלות. עד כדי איומים של ממש.
כבוד השופטת זה בהחלט נשמע כמו תסריט של סרט אימה אך לצערי זה לא המקרה שלנו מכיוון שמדובר במציאות אמיתית לגמרי שמשקפת הטרדה מתמשכת. לכן אסיים בכך שמרשי סטיב ארדוליין מגיש תביעה על סך 20 מיליון שקלים על מר זיו כהן בגין הטרדה, סחיטה באיומים, ניסיון לרצח ורצח מדרגה ראשונה. כמובן שהאישומים הם תוצאה של עדויות מוצקות אשר מוכיחות את כוונותיו של מר זיו כהן״ העו״ד של סיים את ההאשמות שלו בזיו כשהשאיר אולם שלם פעור פה.
״התביעה מתקבלת, בסיום תוצאות המשפט הנ״ל, נצא למשפט שני החוקר את ההאשמות שהוצגו בפניי כרגע״ השופטת אמרה ופסקה את דינה עם הפטיש שלה על השולחן.
YOU ARE READING
מי חשב שנפגש שוב
Romanceסטיב ארדוליין, בן 27 לפני שנה השתחררתי מהצבא וחזרתי לארץ, בגיל 23 התחלתי לעבוד על המיזם הכי גדול שלי תוך כדי שאני עדיין לוחם בצהל ועוד סיירת מטכל. היום אני מנהל את רשת הבניינים הכי מצליחה בישראל יחד עם החבר הכי טוב שלי, גיא. קניתי את הבית הראשון של...