Selam yeniden! Devam eder miyim bilmiyorum yorumlarınıza ve oylarınıza göre davranacağım. Keyifli okumalar <3
Gözlerim dün gece kendime defalarca tekrarladığım şeyi bir yabancıdan duymamın etkisiyle dolarken, cevap vermeye veya teşekkür etmeye gerek duymadan ilerledim. Ama birkaç adım sonra beni durduran Çağrı'nın sesi olmuştu.
"Rica ederim, ne demek!"
İmasını gözardı edip arkamı dönmeden yürümeye devam ettiğimde birkaç adımda bana yetişip önümü kesti.
"Ne var Çağrı, ne istiyorsun? Boynuna mı atlayayım, kahraman mı ilan edeyim? Tamam sağ ol, hadi çekil!"
"Hiç fena olmazdı aslında." Karşımda sırıtan Çağrı'ya sinirle bir bakış atıp sağından geçmeye çalıştım fakat orada da önümü kesti. Aynı şeyi sol tarafta denedim fakat yine başarısız sonuçlandı. Resmen 'gel beni döv Zeyno' diyordu, sabrımı test ediyordu.
"Derdin ne senin?" diyerek kaşlarımı çatabildiğim kadar çattım.
"Bisikletinle konuşurken kulak misafiri oldum da, Ali sana ihanet mi etti?" Sabahtan beri gülümseyen Çağrı'nın yüz ifadesi ciddiyete büründü bunu sorarken.
Gözlerimi kaçırıp bisikletle konuşurken sınırı aşan kendime bir küfür savurduktan sonra tekrar Çağrı'ya baktım. O an ona bir açıklama yapmak zorunda olmadığım o salak aklıma idrak ettiğinde "Seni ilgilendiren bir şey olduğunda tekrar konuşuruz Çağrıcım." diyerek anlık boşluktan faydalanıp hızlı adımlarla okula girdim.
Sınıfa girip sırama oturduğumda asıl sorgunun şimdi başlayacağının farkındaydım.
Ali ve Arap anında yanımda bitmiş meraktan delirmiş bir halde bana bakıyorlardı.
"Zeyno, sen bizi delirtecek misin? Dün koşup gittin Arap sağ olsun arkandan göndermedi. Okula da geç geliyorsun, telefonuna ulaşılamıyor. Ne oluyor kızım böyle?"
Arap ile kısa bir bakışma yaşadıktan sonra anlamış olacak ki "Ali bi nefes al tamam, gitme kızın üstüne." dedi.
"Ben sadece neler döndüğünü anlamaya çalışıyorum Arap!"
"Konu ihanet sanırım." Arkamızdan gelen Çağrı'nın sesiyle hepimiz ona döndük.
Bilmeliydim böyle yapacağını. Dövseydim keşke en başında!
"Ne ihaneti, ne diyorsun oğlum sen?" Ali Çağrı'nın üzerine yürümeye başladığında hızlıca yerimden kalkıp önüne geçtim.
Çağrı ile bakışlarımız buluştuğunda "Ne saçmalıyorsun sen Çağrı? İşine bak hadi!" dedim.
Cümlemi bitirir bitirmez içeriye hoca girmişti ve ben belki de ilk defa dersin başlıyor olmasına bu denli sevinmiştim.
Hepimiz yerlerimize otururken Ali'ye açıklama yapmadan kurtulamayacağımın farkındaydım ama en azından Çağrı'nın dediği şeye bir açıklama bulabilmek için 40 dakikam vardı.
Ders esnasında ise birkaç kez Çağrı ile göz göze gelmiştik, böylece içimdeki onu öldürme isteğini adım adım arttırmış oldu.
Zil çalar çalmaz Ali'nin yanına koşup kolundan tuttum. Benden önce Çağrı ile konuşması pekte iyi olmazdı.
Bahçeye çıkıp banklardan birine oturduğumuzda "Anlat hadi, ne geveliyor bu piç?" dedi Ali.
"Ben bisikletimle konuşurken duymuş."
Arap gülmesine engel olamadan "Kuran çarpsın böyle bir giriş beklemiyordum!" dediğinde Ali'de az da olsa gülümsemişti.
"İyi de ihanet ne alaka? Ben size ihanet mi ettim?"
"Vefa olayı için dedim onu. Cemre'ye hemen güvenmen falan. Masum olduğundan emin değiliz sonuçta."
"Zeyno beni en iyi sen tanıyorsun, ben bir öpücükle yolumdan dönecek adam mıyım?"
Ali'nin sorusuna cevap vermeme fırsat kalmadan yanımızda Cemre belirdi. Nefret ediyordum bu kızdan. Aramız ilk defa Ali ile böyle olmuştu ve bunun sorumlusu karşımızda masum masum sırıtan Cemre bozuntusuydu.
"Ali, lütfen biraz konuşabilir miyiz?" Ali ben ve Arap'a bakıp yavaşça kalktı aramızdan ve Cemre ile uzaklaştılar.
Aramızdaki boşluğu kapatıp, Sinan'ın omzuna koydum kafamı. Bu hareketime karşılık saçlarımdan öpüp kafasını kafama dayayıp konuştu. "Yapma böyle Zeynom. Sen böyleyken ben daha kötü oluyorum, içim gidiyor be kızım."
"Geçer Arap, merak etme." dedim buruk bir gülümsemeyle. O sırada merdivenlerden yukarı çıkan Çağrı ile buluştu gözlerim. Ona bunun hesabını sormak için Arap'a bir yalan uydurup hızlı adımlarla Çağrı'nın peşinden gittim.
Mümkünse kalabalık olmayan, göz önünde olmadığımız bir yerde konuşmak istiyordum. Okulun alt katına indiğini gördüğümde şaşkınlığımı bir kenara atıp takip etmeye devam ettim.
Bir sınıfa girip kapısını kıyık bıraktı. Fırsat bu fırsat diye düşünerek içeriye daldım fakat içeriye girmemle kapanan kapı ile Çağrı arasında kalmam bir olmuştu.
Beğenmediğiniz şeyler olursa veya fikir vermek isterseniz yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim, özel olarakta yazabilirsiniz. Sağlıkla kalın ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Love / ZeyÇağ
FanfictionVe bir şarkı söylerdim, bu sadece bizim olurdu. Ama hepsini başka bir kalbe söyledim Ve ağlamak istiyorum, sevmeyi öğrenmek istiyorum. Ama tüm gözyaşlarım tükendi, başka bir aşkta...