7-Yarı çıplak.

5K 231 35
                                    

Atalay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Atalay.

-----
"O iş yaş oğlum." Dedi Akil uzandığı koltuktan, Deniz'e baktığımda o da kafasını salladı.

"Akil haklı Alp," Adımın kısaltılmasını sevmediğim, bilmesine rağmen yine kısaltıyordu. Anında kaşlarım çatıldı. "Bakma lan sikecek gibi." Uzanarak omzundan ittirmemle düşecek gibi olup anında dengesini sağlayıp kahkaha atmıştı.

"Abicim gel gel." Akil'in sesiyle Deniz'le boğuşmayı kestim. O bir tek kişiye sesini bu denli yumuşaltıp seslenirdi. Bakışlarını takip ederek arkamı döndüm.

Döndüm.

"Siktir..." İçimden söylediğim şeyi dışımdan söylediğimi fark etmemle bir an duraksadım. Allahtan çok kısık sesli söylemiştim de kimseyi duymamıştı. Yoksa belam sikile bilirdi.

Karşımda yarı çıplak Atalay vardı, nasıl siktir çekmeyeyim ben şimdi?

"Sıhhatler olsun." Dedi Deniz arkasına yaslanıp telefonuna dönmeden önce. Atalay ona hafifçe tebessüm edip bana dönüp benimle göz göze gelmesiyle gözleri irice açıldı.

Atalay fazla utangaç bir çocuktu. Karşısında kim olduğu farketmezdi. Abisi bile olsa bu kişi anında utanırdı. Bembeyaz teniz kıpkırmızı olur güzel gözleri büyürdü.

Şimdi karşımda sadece alt kısmını kapatan bir havlu varken yüzünün domatese dönmesi oldukça normaldi.

Sadece bir saniye baktım vücuduna rahatısz olur diye hemen gözlerimi yüzüne çıkarmıştım.

"Atalay üşüteceksin git giyin." Mutfaktan çıkan Melis azarlar bir tonda Atalay'a bakarak konuştu.

"Selam." Dedi sadece. Hemen ardından koşarak odasına kaçmıştı. Ayağı kayarda düşer diye kalkmak için hazırda durmuştum o içeriye girene kadar.

"Koşma düşeceksin! Dinleyen yokki lafımızı," Melisa başını iki yana sallayıp beni yeni fark etmiş gibi. duraksadı."Hoş geldin abi." Deyipte imalı bir tebessümle yüzüme bakıp odası olduğunu düşündüğüm yere gitti.

"Utandı lan." Deyip kısık sesle güldü Deniz.

"Atalay utangaçta. Alpaslan abisi sonuçta. Neden utanacak?" Akil'in konuşmasıyla ona bakmadan yere bakarak sertçe yutkundum.

Abisi dediğiniz çocuk kardeşinize aşık.

-----

Görüşürüz!

Mahalle Abisi | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin