6.BÖLÜM

26.6K 1.2K 29
                                    

                                       İYİ OKUMALAR HEPİNİZE .... SEVİLİYORSUNUZ

    Alex akşam yemeği saatinde eve varmıştı. İreneyi o kadar özlemişti ki uyurken bile rüyalarına girmişti bir an önce onu görmek için sabırsızlanıyordu. Atını teslim edip eve girdi. büyük salona doğru ilerledi. Kapıya geldiğinde metresinin mutfak çalışanının elindeki yemeği dökmesini ve çalışanı dövmeye başlamasını izledi. Orada öylece kalakalmıştı. Karısının mutfak çalışanını korumak için koşuşunu ve o kadının karısına küfür dolu hakaretlerini dinlemişti. Ama bardağı taşıran damla karısına tokat atması ile olmuştu. Bir anda içinde dolan öfke ile alex kükremişti.

     Kendini zapt etmekten kasları kasılmış, öfkeden gözü meredith den başkasını görmüyordu. Yavaş adımlarla odaya girdi gözlerinden alev fışkırıyordu sanki meredith in tam önünde durduğunda elini kaldırıp salonun boşalmasını emretti. Her adamının tek tek salonu terk etmesini beklerken gözünü bir an olsun ondan ayırmamıştı. Gözlerinde ki vaadi her adamı görmüş iliklerine kadar titremişti. O gözler ölüm hükmünü vermiş uygulamadan önce sadece bekliyordu. Yaptığı şey çok zormuşçasına gözlerini kadının gözlerinden ayırıp karısına baktı. Yanağının bir tarafı kızarmış gözlerinden dehşet okunuyordu. Yavaşça elini kaldırıp tüy gibi yumuşak bir hareketle kadının vurduğu yeri okşadı. Şefkat dolu bir sesle

  " Odaya çık küçüğüm..." dedi. Emrini yinelemeden tekrar meredith e dönmüştü. İrene nin yapabileceği hiç bir şey yoktu. Söyleyeceği hiçbir şey de fikrini değiştirmeyecekti. İrene korkarak dehşete düşmüş, neredeyse bayılmak üzere olan kadına bakıp yavaş adımlarla salondan çıktı.

   Alex bir süre daha kadının gözlerine baktı. Sonra usulca neredeyse kibar denecek bir ses tonuyla sordu.

  " Nasıl ölmek istersin... Yavaşça mı yapayım yoksa hemen gırtlağını kesip bitireyim mi?"

      Kadının bir anda gözlerinde ki dehşet çoğalmış son çırpınışları ile çığlık atmaya başlamıştı. Çığlığı alexin koca eli ile örtüldüğünde artık yapacağı hiçbir şeyi kalmamıştı.

........................................................

   İrene merdivenleri çıkarken özellikle yavaş hareket ediyordu. Çünkü kocasının gözlerindeki ifadeden ürkmüştü. Kadına ne yapacağını çok merak etmesiyle birlikte onun adına da üzülüyordu. Keşke o kadar sert konuşmasaydı, keşke alex görmeseydi. İç çekip merdivenleri çıkmaya devam etti odasına varmak üzereyken meredith in attığı çığlığı duydu tam koşup aşağı inecekken çığlık sustu. Gözlerine hüzün çöktü böyle olsun istememişti. Kapısını açıp odaya girdi üzerindekileri çıkarttıktan sonra bir süre düşüncelere dalıp şöminenin önünde saçlarını taradı. Alexin geç geleceğini anladığında daha fazla beklemeyip yatağının içine girip kendini uykunun kollarına teslim etti.

   Alexin öfkesi tamamen dinmiş yerini suçluluk duygusu almıştı üzerini temizlemek için göle girip uzunca süre yıkandı şuan karısının yanına gidemezdi. Giderse karısı ona soru sormaya başlayacaktı. O uyuyana kadar gölde oyalandı, kasları isyan edene kadar yüzüp, düşünecek hali kalmayana kadar kendini yordu. Gölden çıktığında üzerini giyinip yavaş adımlarla kaleye girdi. Odasına çıkan merdivenlere yöneldiğinde karısının uyumuş olması için içten içe dua ediyordu. Bir süre de kapıda durup içeriyi dinledi, hiç ses yoktu... Yavaşça kapıyı açıp içeri girdi.

KRAL'IN EMRİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin