Yorumlarınızı merak ediyorum. Keyifli okumalar...
Alex❤BÖLÜM 5
Alexin kafası bomboştu, karısını üzmüştü ve ne yapacağını ne diyeceğini bilemiyordu. Bir açıklama yapması gerektiğini de biliyordu. Sorun bunlar değildi, sorun daha önce kimseye kendini açıklama gereği duymamış olmasıydı. Orda öylece dikilirken alex resmen kıvranıyordu. Küçüğünün üzgün bakışları yüreğini sıkıştırıyordu.
" İrene ben........"
İrene alexin sözünü kesti ilk defa ona saygısızca bakıyordu. Gerçekten kırılmıştı en azından bahsetseydi belki o manzaraya hazırlıklı olabilirdi. Kocasını paylaşmak zorundaydı madem kocasının metresi vardı... Ama bu durum alexi affedeceği anlamına da gelmiyordu.
" çok yorgunum odama çıkıp dinlenmek istiyorum." Dedi.
Alex karısının gözlerinin içindeki kırgınlığı fark edince daha fazla onu üzmek istemediği için kafası ile onayladı. Eli ile çıkışı işaret ettiğinde Ian a gözü takıldı belki o ona bir akıl verirdi.
" beni bekle ihtiyar birazdan gelirim." Deyip karısının peşinden oda çıktı odadan. yukarı kata merdivenlere doğru yönelip İrene ye odalarını gösterdi. İrene odaya hiç bakmadan şöminenin önüne gidip alexe arkasını dönmüştü. İlk defa karısı bu kadar soğuk davranıyordu. Bu durum alexi ürpertmişti... Karısının ondan uzaklaşmasına dayanamazdı. Duygularını gizlemek için yine o donuk maskesini yüzüne oturttu dönüp kapıdan çıkacakken bir anda durup arkasını dönmeden
" İrene... Bilmeni isterim ki kral evleneceğimi söylediğinden itibaren o kadına hiç dokunmadım." Başka tek söz söylemeden arkasında şaşkınlıkla ve düşüncelerle dolmuş bir kadın bıraktığını fark etmeden odadan çıktı.
Aşağı büyük salona indiğinde Ian ı şöminenin önünde koltukta oturmuş ateşi izlerken buldu. Geçip karşısına oturup gözlerini ona dikti yardım et diyemezdi belki ama gözlerinde ki soruları anlar ve cevap verir diye umuyordu. Ian ona baktığında çaresiz bir adam gördü ne istediğini de biliyordu... Ama ona kızgındı İrene bir çocuk tu ve bir metresi olduğunu olgun bir şekilde kabullenemezdi. Alexin bu kadar düşüncesiz olmasına hala inanamıyordu.
" Metresin ile karını aynı masaya mı oturttun?"
" O kadını unutmuştum..." Ian inanamayan gözlerle ona baktı unutmuştum mu demişti az önce... Meredith beyliğin en güzel kızlarından biriydi. İrene kadar güzel değildi belki ama onu unutamayan bir sürü erkek vardı.
" Nasıl unuttun?"
" Aklıma bile gelmedi masada görünce hatırladım ve o aptalca hareket etmeseydi onunla konuşacaktım."
" Ne konuşacaktın... Çocuğunu İrenenin doğuracağını ama ihtiyaçlarını Meredithin karşılayacağını falan mı düşünüyorsun?"
Alex sorgulayan gözlerle Ian a baktı ve " Meredith kim ?" dedi.
" Metresin... Alex bu durumu İrene ye açıklayamazsın o daha küçük anlayabileceğini sanmıyorum..."
" Metresimdi... İrene ye saygısızlık yapmayacağım ihtiyar. O benim karım çocuğumu da doğuracak ihtiyaçlarımı da karşılayacak." Ianın gözlerinin içine bakıp " Affederse." Dedi.
Ian gerçekten rahatlamıştı. İrene nin üzülmesini gerçekten istemiyordu. O çocuğu sevmişti ve alexin de ona aşık olacağından adı gibi emindi. Sadece biraz daha zamana ihtiyaçları vardı ve bir metres hiç de iyi olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL'IN EMRİ (TAMAMLANDI)
Fiksi UmumKraldan gelen bir emir ve değişen altı insanın hayatı. İskoç ya nin birbirinden güçlü acıması üç beyliği... Ama bunlarin en acımasız en güçlü en yakışıklı olanı Alex. Babasının intikamını alıp topraklarının en güçlü adamı olmuştu ama yalnızdı. Seveb...