SONSÖZ
BİR YIL SONRA
İrene akşam yemeği için hazırlanırken bir yandan da aynada büyümüş karnına bakıyordu. Karnı o kadar büyümüştü ki neredeyse bir ineğe benzediğine inanacaktı. Kendisini gerçekten fazlasıyla çirkinleşmiş hissediyordu ama alex ona o kadar özenli ve şefkatli davranıyordu ki bu endişeleri aklından uçup gidiyordu. Hele o bakışları... Zaman geçmesine rağmen hala aşkla parlıyordu. Ayna da kıyafetini düzeltirken karnına vuran acı bir sancıyla bir an nefesini tuttu. Bugün bütün gün beli ağrımıştı derin nefesler alarak sancıyı geçiştirdi. Tam odadan çıkmak için hareketlenirken bir sancı daha hissetti. Sanırım bebeği erken doğmaya karar vermişti.
" Hadi ama bebeğim annen çok acıktı yemek yemesine izin vermelisin. Aman tanrım yemek masasında doğurmak istemiyorum bu çok utanç verici hangi kadın yemek yerken doğum yapmak ister ki?"
Ellerini sevecen dokunuşlarla karnının üzerinde dolaştırarak acının geçmesini bekledi. Acısı geçtiğinde kapının koluna uzanmak üzereyken kocası odaya girerek
" Hazır mısın sevgilim?" dedi.
" Evet. Hazırım o kadar acıktım ki hemen yemek yiyelim olur mu?"
" Olur... Hadi aşağıya inelim."
Kocasının koluna girerek ondan güç aldı ve merdivenlerden inmeye başladı. Sancısı tekrar etmemişti belki de sadece bir yanlış anlaşılma olmuştu buna sevinerek yemek masasına oturdu ve fazlasıyla iştah açıcı görünen kuzu yahnisine neredeyse saldırdı.
Yemeğini bitirmek üzereyken karnına vuran keskin bir sancı ile ağzından çıkan acı inlemeye hâkim olamadı. Alexin keskin gözleri hemen onu bulmuş ve endişeyle parlamaya başlamıştı.
Alex elini uzatarak karısının elini kavradı. İrene nin bir anda yüzü solmuştu ve kesik nefesler almaya başlamıştı. Endişeyle ne olduğunu düşünürken aklından bin türlü kötü şey geçiriyordu. Acaba bebeğe bir şey mi olmuştu? Tanrım... Bebek!
" İrene... Ne oldu?"
" Alex... Sanırım ebeyi çağırsan iyi olur." Keskin bir sancıyla daha irkilirken çığlık çığlığa " Bebek geliyor !!!" diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRAL'IN EMRİ (TAMAMLANDI)
Ficción GeneralKraldan gelen bir emir ve değişen altı insanın hayatı. İskoç ya nin birbirinden güçlü acıması üç beyliği... Ama bunlarin en acımasız en güçlü en yakışıklı olanı Alex. Babasının intikamını alıp topraklarının en güçlü adamı olmuştu ama yalnızdı. Seveb...