Karakter tanıtımı

14.9K 233 23
                                    

Lara KESKİN: Esas kızımız. 17 yaşında lise 3 öğrencisidir. Bir sene önce onu terkeden sevgilisi berk'e aşıktır. Ama berk onu bırakıp londraya gitmiştir. Lara tipik bir türk kızıdır. Orta boylu, yeşil gözlü, kumral saçlı ve düzgün bir fiziğe sahiptir. Babası çok zengin bir iş adamıdır. Ama iflas edince annesi babasını bırakır ve başka zengin bir adamla evlenir. Annesinin yeni kocası laraya hiç iyi davranmamaktadır. Hatta arada içip içip dövdüğü ona tecavüz etmeye kalktığı bile olmuştur. Ama annesi yeni kocasını sürekli aldatmaktadır. Lara'da annesine olan nefretinden dolayı aynı evde yaşamalarına rağmen onunla konuşmamaktadır. Özel KILIÇ kolejinde okumaktadır. Bakalım okula yeni gelen çocuk onu etkileyebileck mi? :)

Yağız KILIÇ: Esas oğlanımız. 21 yaşında soğukkanlı bir gençtir. Simsiyah gözleri kumralımsı saçları ve pürüzsüz yüzüyle muhteşem bir görüntüye sahiptir. Ailesiyle arası her nekadarda yakın olmasada onlarla aynı evde kalmaktadır. Babası çok zengin bir iş adamıdır. Bu zamana kadar bora her istediğini elde etmiştir. Kızları sadece ihtiyaçları için kullanan ve kızlara güvenilmeyeceğini düşünen biridir. Ortakları Vural'larla çok yakınlardır. Ama onların oğlu Koray'a düşmandır. Sevmediği için içinde bir kin oluşmuştur. Bakalım yağız bundan sonraki hayatında kızları sevebilecek mi? :)

Gamze KILIÇ: Yağız'ın kız kardeşidir. 15 yaşındadır. Kılıç kolejinde okumaktadır. Düzgün bir fiziğe sahiptir. Ve çok güzeldir. Ve ortakları Vural'ların oğlu Koray'a aşıktır. Abisinden bunu gizlemektedir. Çünkü ondan korkmaktadır. Nede olsa abisinin düşmanına aşık pehh :)

Koray Vural: 19 yaşındadır. Çapkınlıkta sınır tanımamaktadır ;) ela mavi gözleri ve kumral saçları vardır. Yavşağın tekidir. Ve Premium adlı barın sahibidir. Yağıza her ne kadar düşmanlık duymasada ondan nefrt etmektedir.

Buket ÇELİK: 17 yaşında, kahve gözlü, beyaz tenli, dikkat çekici bir fiziğe sahiptir. Lara'nın en yakın arkadaşlarındandır. KILIÇ kolejinde okumaktadır. babası o küçükken bir iş dönüşü trafik kazasında hayatını kaybeder ve bütün mal varlığını annesine ve kendisine vererek hayat gözlerini yumar.

Ece KARACA: 17 yaşındadır. Ela ve yeşile kaçık gözleri ve sarı saçları vardır. Uzun boylu ve düzgün fiziklidir. Buketin ve Laranın en yakın arkadaşıdır. Annesi ve babası büyükbabasının rahatsızlığından dolayı amerikaya 4 yıllığına tedaviye gitmişlerdir. Ece'de bu yüzden Buketlerde kalmaktadır.

Buğra KAYA: 21 yaşındadır. Kaya holdingin ciosudur ( nası yazlıyo bilmiyorum arkadaşlar jhsgdjf ) yani babası kaya holdingin sahibidir. Kahve gözleri ve kumral saçları vardır. Yağızın kardeşi gibi bildiği 2 kişiden birisidir.

Mete AKSOY: 20 yaşındadır. Çekici yüz hatlarına sahiptir. Ve oldukça yakışıklıdır. Aksoyların biricik oğluşudur. Aksoylar soylu bir ailedir. Ve oldukça zenginlerdir. Mete ailesinin aşırı ilgisinden ve çocukça tavırlarından sıkılıp kendini bara attığı birgün korayın barına gider ve ordaki kavgada Yağız'ın tarafında olur ve yağızla orada tanışır. O zamanlar daha 13 yaşındadır. Ve yağızın kardeş bildiği iki kişiden diğeridir.

Merabaaaa :Dd umarım beğenirsiniz kshdgdhf daha başlamadım ama skdjslks. Uygunsuz içerikler olur şahsen bende ilk defa yazıcam akdjfh hadi iyi okumalar sizi sevdim şimdiden sjdjf
Vote ve yorumu unutmayınn.
İlk sınır 5 yorum 10 vote

SADİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin