Üç seksi adam

11.5K 240 26
                                    

Sabah çalan alarm sesiyle gözlerimi açtım. En sevdiğim şarkıdan nefret etmeye başlamıştım. Alarm sesi olarak çalınca bir işkence gibi geliyodu resmen. Yatakla ilişkiye girdiğim için yataktan kalkmakta zorlanmıştım. Odamın küçük banyosuna doğru ilerlerken telefonu gelen mesaj sesiyle geri geri yürüdüm vee mesajı açtım

" hadi çabuk hazırlan kuzumm. Daha kıyafetleeerr alıcaaazz :))" gelen mesaj bukettendi. Ah nasıl unuturum ya! Yarın cem'in evinde bir parti ve bizde davetliydik. Ve alışverişe çıkmam gerekiyodu. Daha doğrusu çıkmamız. Ben minik adımlarla banyoma ilerledim ve sıcak bir duş aldıktan sonra kendimi bornozumla beraber yatağa attım. On dakika kadar sonra tekrar bi alarm çalmaya başladı. Lanet olsun ben tam uyucaktım! Şu hatırlatma alarmlarından nefret ediyorum. Oha saat 9 olmuş. Ağzım o şeklini alırken dolabımın karşısına geçtim ve hava sıcak olduğu için mavi bir kot şort üstünede barış işareti olan bordo renkli bir badi alarak kombinimi tamamladım.

Makyaj aynısının karşısına geçip oturdum. Aslında doğallıktan yanayım ama azcıktanda zarar gelmez. Eyeliner, rimel ve dipliner sürdükten sonra lip balm'mımıda sürdüm ve siyah vanslarımı ayağıma geçirip dolabımdaki kasaya baktım. Annem olucak o pis kadın her ay düzenli olarak kasama 30 milyar bırakırdı. Ve geriye kalan para şuanda 13 milyarda o kadarı ne ara yedim yatırlamıyorum. 3 milyarını çantama atıp odadan çıktım. Keşke çıkmaz olaydım.

Yan odadan annemin inleme sesleri geliyordu. Ev ev değil genel ev sanki mübarek. Aşağı indiğimde üvey babam olucak adam bana pis bir sırıtış atıp önündeki kadınla yiyişmeye devam etti. Lan siz nası karı kocasınız lan. Evde başka karılarla adamlarla yiyişiyonuz. Biribirinize gık çıkarmıyonuz. Anlamıyorum nokta.

Evden çıkıp buketlere doğru yürümeye başladım. Zaten aynı site içinde oturuyorduk. Medcezirdeki gibi büyük olmasada idare ederdi işte. Buketlerin evinin önüne geldiğimde zile bastım ve kapıyı sevimli gülüşüyle evin hizmetçisi açtı. Zaten buketlerde inmiş ayakkabılarını giyiyorladı. Buket,

"Çok eğlenicezzz" diye cırlayınca suratımı buruşturup eceye baktım. Oda benim bu halime gülerek karşılık verdi.

"Ne var olum yarın parti ve lan resmen iki sene oldu lan gitmeyeli" dedi buket

"İki sene öncekini partiden saymıyoruz" diye sitem etti ece. Bende bu konuyu kapamak için ikisininde kolundan tutarak doruk''ların eve doğru sürüklemeye başladım. Doruk bizim kardeşimiz gibidir. Bugünde bizi alışverişe o bırakıcak. Dorukların evinin önüne geldiğmizde doruğu arayıp aşağı inmesini söyledim ve saniyesinde indi çocuk. Dakik yani o derece.

"Oo hanımlar gidiyomuyuz" diyerek hem ayakkabısını bağlıyor hemde bize yan bakışlar atıyodu.

"Evet ama acele edersen mağazlar dolmadan gitmemiz gere" diye mızmızlandı ece.

"Evet doruk hadi ne bağcıkmış be" diye söylendim bende

"Tamam ya hadi gidelim" evlerinin arkasındaki garaja indiğimizde bir adet hiçte yabancı gelmeyen mercedes sls'ye bindik ben ve ece arkaya buketse öne doruğun yanına bindi. Yarım saat kadar süren yolculuktan sonra alışveriş merkezine geldik ve doruğa işimiz bitince onu aricağımızı söyleyip yolladık. Buket resmen içeri bir mahmut tuncer edasıyla daldı. Gece kıyafetlerinin olduğu bir mağazaya girip kıyafet seçmeye başladık. İlk olarak ece elindeki iki üç elbiseyle kabine girdi ve bizde onu izlemek için oturduk.

Ece ilk olarak kabindan kıçının hemen altında biten simsiyah straplez ve V gelen sırt dekolteli sade bir elbiseyle geldi. Gerçekten çok seksi olmuştu. Fiziğinin mükemmel olduğuna burada bi kere daha şahit oldum. Ama bu çok abartılıydı. O yüzden onu geri yollayıp diğerini giymesi için kabine soktuk.

İkinci elbisede siyahtı ama upuzundu ve dapdardı iç çamaşırını gösterecek kadar uzunlukta önde bir yırtmaç vardı. Ve straplez V yakaydı. Bu cidden çok yakışmıştı. Onay verip ona o elbiseyi beğendikten sonra bukette kırmızı süper mini yakası açık ama uzunkollu bir model beğendi ve çok yakıştığına karar verip aldık.

Bende bordo süper mini straplez sade bir elbise beğendikten sonra ayakkabı almak için karşıdaki bir mağazaya girdik.
Ece siyah rugan stiletto, buket siyah deri stiletto, bense siyah deri upuzun bacağıma yapışan bir çizme almıştım. Cidden çok güzeldi.

İşimiz bittiği için doruğu aradım ve bizi almasını söyledim. Ama doruk gelemeyeceğini büyükannesinin fenalık geçirdiğini söyledi. Bende geçmiş olsun diyip, sorun olmayacağını büyükannesiyle ilgilenmesi gerektiğini söyledim. Bizde taksi durdurmak zorunda kaldık. Taksici,

"Hanımlar isterseniz kısa yoldan bırakabilirim" dedi çarpık bi sırıtışla. Zaten buketle eceninde acelesi olduğu için mecburen kabul etmek zorunda kaldık. Adam bizi hiç bilmediğimiz sanki şehir dışındaki gibi ormanlık bi yola sokunca bizim götler üç buçuk atmaya başladı. Adama arabayı durdurduğunda biz korkudan titriyorduk. Kesin şey yapacaktı bizee.

Taksici adam taksiden inip en sağda oturan buketin kolundan tutup yere savurdu. Eceyle bende hemen indik ve adamın elinden buleti kurtarmak için hamle yaptık. Ama adam eceye vurunca ece dengesini kaybedip düştü. Buketse bana gitmem gerektiğini ve yardım çağırmam gerektiğini söyleyip duruyordu. Onları nasıl bırakıp giderdim ki? Yapamazdım. Hayır. Ama içimden bi ses bu adamı tek başıma yenemeyeceğimi söylüyordu. Bende var gücümle koşmaya başladım. En sonunda yol gibi bi yere çıkabilmiştim. Neredeyse on beş dakikadır yürüyordum ve ne bir ev nede bir insan nede bi araba vardı, derken karşıma büyük görkemli ve çok korunaklı gibi görünen bir ev çıktı. Bende kimin oturduğunu bilmediğim bu evin etrafında dolanmaya başladım.

Tam kimse yok dicekken acı bir çığlık sesi duymamla yere çivilenmem bir oldu. Arka taraftan gelmişti bu ses. Hemen çığlığın sahibini öğrenmek için arka tarafa koştum. Aman tanrım! Bir sürü siyahlı adam yuvarlak oluşturmuş. Üç tane çok seksi- ne diyorum ben be - adam o yuvarlak içinde duruyorlardı. Tabi karşılarında sandalyeye bağlı yüzü kanlar için olan bi adam vardı. Bendeki iç ses "buradan hemen uzaklaş coni" diye haykırırken bende ona onay verip arkamı döndüm. Tam o sırada arkamdan bi ses

"Heyy sen şortlu kız olduğun yerde dur yoksa senide öldürürüm" diye kükredi resmen.

Aha şimdi sıçtın Lara!

Miribaaa gine beeen alsjfh evet kısa bi bölümdü. Ama hikayemde ilk günüm. Umarım seversinizi.
Vote sınırı 10 yorum sınırı 4
Öptüm canımcımlar södjfh :)))

SADİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin