Saat 3.38. Soobin eve girdiğinden beri evden bağırışlar geliyordu. Evet, ben de her zamanki gibi uyuyamıyordum. Neden kavga ettiklerini çok merak ediyordum ama bir yandan da beni ilgilendirmiyordu.
Evde annem olmasaydı duvarı tekmeleyecektim en sonunda.
Seslerin daha fazla artmasıyla yatağımdan kalktım. Annemin bu seste nasıl uyuduğunu bilmiyordum cidden. Hiç ses çıkarmadan kapıya doğru ilerledim. Ayağıma ayakkabılarımı geçirip yan kapının zilini çaldım.
Zile basmamla ev sessizleşmişti. Birkaç dakika sonra kapıyı üst sınıflardan Jaebum açmıştı. Onu tanımamak imkansızdı sanırım. Okuldaki tüm olayların başındaki kişiydi. Soobin'in o çocukla ne yaptığını bilmiyordum.
Yüzü o kadar kızgın görünüyordu ki söyleyeceklerim birbirine dolanmıştı. "Ne var?"
"A- Şey.." biraz bekleyip diyeceklerimi toparladım. "Bu saatte fazla ses yapmıyor musunuz fazla geç old-". Kapıyı suratıma kapamıştı.
Kapıya tekme atma fikri aklımdan çıkmıyordu, ama Jaebum'un beni dövebileceği aklıma gelmişti. Bu yüzden hızlıca evime geri döndüm.
Acun medya ekibi
Beomgyu
Ahqhsg2av matematik sinavi vardi dimi
Hayirsizlar
Bana niye demedinziHyuka
Arasam acacak miydin😻😻Beomgyu
Evime gelseydin ya
Evbos😻😻😻Yeonjun
DungecedayakyiyodumHyuka
😱😱😱😱😱
Kimden?!?????Wooyoung
Tekyumruktahallederim💥💥Yeonjun
Soobininmaniti
Jaebum
Mafyayabenziyo
Su ust siniflardaki*wooyoung çevrimdışı*
Beomgyu
dayakyeseydinkeskeYeonjun
ok by.Hyunjin
HAYIRDIR BILADERYeonjun
Basladi yineHyuka
NE DIYON LAN
NE DIYON LAN
(görüldü 06.27)---
"Sende cidden bekleme denilen kavram yok." diye bağırdım arkasından. Beni umursamadan yürümeye devam etti. Onun yanına gelip kolumu omzuna attım. Ciddi tavrına devam ederek kolumu omzundan çekmemi sağladı. Oflayıp Soobin'e döndüm.
"Okula neden Jaebum'la gitmiyorsun?" Onun ismini duymasıyla donup kaldı. Sanırım dün gece evlerine gittiğimden haberi yoktu. Çünkü okuldaki kimse Soobin'in ilişkisi olduğunu bilmiyordu.
"Ondan bahsetme." dedi durgun şekilde. "Sevgilin çok korkunç, dün az kalsın beni dövecekt-" "Kapa çeneni sinir bozucusun."
"Ya, onunla ilgili bir sorun varsa anlatabilirsin. Seni dinle-" tekrardan sözümü böldü. Bunu bir daha yaparsa o suratına yumruğu çakacaktım. "Sana neden anlatayım? Sen kimsin ki?"
Yüzüme aynı gülümsemeyi yerleştirip elimi ona uzattım. " Ben Yeonjun, ya sen?" "Yakında ecelin olacak kişi." dedi ve arkasına bakmadan ilerlemeye başladı. "Allah'ın kekosu."
---
Sınıfa girdiğimde Hyuka'yı görememiştim, bu yüzden kantine gittim.
Wooyoung, Beom, Hyunjin ve Hyuka orada oturuyorlardı. Bana el sallayan Wooyoung'a elimle öpücük gönderip yanlarına oturdum. Beom ve Hyuka saçma oyun kavgalarına devam ediyordu."Yener Brezilya tişörtüyle tekledi hepsini!" dedi Hyuka. Beom kahkaha atıp "Alp'in gitarı olmasaydı +respect bile kazanamazdı götoş."
Bu saçma konu yüzünden onları kendi doğalarına bıraktım. Hepimiz alışmıştık onların bu haline.
Soobin ve arkadaşlarının gelmesiyle "Ecelim geldi selam verin" dedim. Hyuka ağzı açık şekilde Soobin'e bakarken gülümseyerek "Selam Yeonjun'un eceli." dedi.
Soobin bizim varlığımızdan sinir olmuş gibi bakıyordu. Hyuka'nın omzuna yavaşça vurup "Bakma aşkım döver o bizi" dedim sırıtarak.
Sanırım şakalarımı fazla ciddiye alıyordu. Wooyoung sahte bir gülüşle "Ecelin yanına geliyor Jun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbor, Yeonbin
FanfictionYeonjun, komşusu Soobin'den ve sürekli kavga ettiği sevgilisinden nefret ediyordu. 040822 yeonbin #1