-3

2K 201 206
                                    

"Yeonjun, yanına ecelin geliyo."

Her halinden beni rezil edeceğini anlamıştım. Bu yüzden daha yanıma gelmeden, oturduğum yerden kalkıp onu dışarı çıkarttım.

"Ölecek gibi hissediyorum, değil mi?" dedim sahte gülüşümle.
"Evet katilin de ben olacağım."

Ortamı biraz daha sakinleştirmek için bir kahkaha atıp Soobin'in omzuna vurdum. "Ahahahah espri yeteneğin gelişmiş Soo."

Sanırım ortamı daha fazla germiştim. "Komik değilsin." "Hadi ama sen de kabul et komikle-" sözümü kesti. Yumruğumu sıkıyorum. Öldüreceğim onu cidden. "Ben gülmüyorum" dedi.

"Telefon numaranı versene." Bana boş boş bakıyordu. "Ne?" dedi aynı şekilde bakarak. "Telefon numaran." dedim tekrardan. "Eğer vermezsen kendim de bulabilirim. Stalklama becerilerim iyidir." dedim sırıtarak. Hala beni anlamamış gibi bakıyordu. "Ah, gidiyorum ben boş boş bakıyorsun sadece." Arkamı dönüp yavaş yavaş ilerlemeye başladım.

Hadi ama bana acıyıp versene numaranı. Gidiyorum bak. Hadi. Hadi.
"Of pekala, telefonunu bana ver." dedi arkamdan. "Oha."
Bana yine anlamamış gibi bakıyordu. Bu çocuk öldürecek beni, a sanırım cidden öyle.

Elimdeki telefonu alıp birkaç numara tuşladı ve geri bana verdi. Sırıtarak verdiği numaraya bakıyordum ki, "Sonra görüşürüz." dedi ve yanımdan ayrıldı.

---

Kantine doğru gittiğimde, bana şaşkın şaşkın bakan arkadaşlarıma sırıttım. Dans ederek "Telefon numarasını aldım."  dedim ve yanlarına oturdum. Bunu dememle birlikte bana daha şaşkın şekilde bakmaya başladılar.

"Neden aldın ki? Daha düne kadar saydırıyordun çocuğa." dedi Wooyoung. "Onunla biraz oynamak sizce de eğlenceli olmaz mıydı? Bundan zarar gelmez."

"Yarın ona aşık olursan şaşırmam." dedi sahte gülüşüyle. "Ona ölsem aşık olmam Gyu."
Kafasını inanmamış gibi salladı.

---

Dersler bitmişti. Eve doğru yürüyordum. Gözlerim Soobin'i arıyordu. Ama onu görememiştim.

Daha sonra arkamdaki ayak seslerinin artmasıyla arkama döndüm. Soobin ve Jaebum vardı. İkisi gerçekten mesafeli görünüyordu ve Soobin mutsuz görünüyordu.

Aklımdaki fikir ile adımlarımı yavaşlatıp bana yetişmelerini sağladım. Yanıma geldiklerinde "Soo, bugün yapmamız gereken bir proje ödevi vardı. Hatırladın değil mi?"

Bana boş boş bakması yerine anlamasını bekliyordum. "Bugün bizim eve gelicektin, unuttun mu yoksa?" dedim gülümseyerek.
İlk önce erkek arkadaşına daha sonra bana baktı. "Ah, evet aklımdan çıkmış. Gidebilirim değil mi?" dedi Jaebum'a gülümseyerek.

Soobin'i elinden tutup kendime doğru çektim. "Bu devirde kim sevgilisinden izin alır? Hadi gidelim." dedim gülümseyerek.

Yollarımız aynı yere doğru da olsa benim yanımda gitmesi daha iyi olurdu. Yani sanırım. Onun yanında rahatsız olduğu her halinden belliydi. Ben de bu sefer cidden Jaebum'dan dayak yiyeceğim sanmıştım.

Eve girdiğimizde annem her zamanki gibi işteydi. Soobin'i odama doğru götürüp yatağıma oturdum. "Odan güzelmiş." dedi ve sırıtarak odamın dağınıklığına baktı.

"Teşekkür etmen gereken yerde dalga mı geçiyorsun? Eminim senin odan da böyledir Bay Bin." dedim oturduğum yerden kalkarak.
"Bu aralar benimle neden bu kadar ilgileniyorsun?" dedi ciddi şekilde.

"Bilmem, mutsuz görünüyor-" hep yaptığı gibi sözümü kesti. Yeonjun sakin ol nefes al nefes ver.
"Yoksa benden mi hoşlanıyorsun?" dedi yüzünü bana yaklaştırarak. Yüzümü ondan uzaklaştırarak "Hayır." dedim.

Aynı şekilde yüzünü bana daha da yaklaştırdı. "Emin misin?" dedi.
"Evet, hiç bu kadar emin olmamıştım."

Acun medya ekibi

Yeonjun
Soobinkarsimdauyuyo.
*Fotoğraf
(Gönderildi 02.37)

Beomgyu
Soobini eve mi attin lan

Hyuka
😱😱😱😱😱

Hyunjin
Ulan jun sen de bi

Wooyoung
Dun nefret etmiyo muydun ondan 😅😅

Yeonjun
Aşık oldum ama

Beomgyu
Ney
NEY

Hyuka
😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Wooyoung
Allah belani

Yeonjun
Kafana sicayim soobin

Hyunjin
Noluyo

Hyuka
Su cocugu anlayan varsa alnindan opucem🙏🙏
(Iletildi 02.56)

---

Soobin'in elimden telefonumu almasıyla ayağa kalktım. Sanırım fotoğrafını çektiğimi farketmişti. Soobin'in gruba birkaç mesaj yazıp üsteki mesajlara baktığını farkettim.

Aklıma Soobin'e sövdüğüm mesajlar geldi ve hızlıca elinden telefonu aldım. Onunla cidden oynayacaksam, suyuna gitmeliydim.

Soobin'in kızmasını beklemiştim ki hiçbir tepki vermeden "artık gitmeliyim." dedi. Kafamı sallayıp ona kapıya kadar eşlik ettim. Sanırım saatin geç olması onu ve sevgilisini rahatsız edecekti.

Neighbor, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin