"Kafa şişiren saçma anılarım dışında bende bir şey yok." dedim Soobin'in dediğine karşılık.
Konuşmasına fırsat vermeden saate baktım. "Fazla geç oldu."
Kafasını salladı ve oturduğu yerden kalktı. Ben de kalkıp kapıya doğru ilerledim. Kendi evine girmişti ben de kapıyı yavaşça kapadım.
---
Hava aydınlanmıştı. Bu gece gözüme hiç uyku girmemişti. Aynı şeyler kafamın içinden çıkmıyordu. Bu akşam cidden ne yaşadık biz? Kafayı yemeye başlıyorum.
Acun medya ekibi
Yeonjun
GUNAYDIN CANIM ARKADASLARIM
NASILSINIZ
(05.13 iletildi)Hyuka
Saat beste napiyosun sen ya
(İletildi 05.36)Yeonjun
Benbirkararverdim
Bundan boyle
Hoslanti yok
Ask yok
Leo var sadeceHyuka
Leo silah zoruyla yazdiriyosa goz kirpYeonjun
Cok dusundum geceHyuka
Tamamdir iyi geceler optum
(Görüldü 05.42)---
"Soobin'e hiçbir şey hissetmiyorum. Mükemmel ahahahahahah. Dimi Leo? Ah cidden delirmeye başlıyorum. Leo babanı yalnız bırakma buraya gel." dedim ağlamaklı sesler çıkararak. Saat sabahın altısı hayvan benim yüzümden uyuyamıyordur şimdi.
Yatağımdan kalktım. Uzun bir süre aynada kendime baktım. "Mükemmel görünüyorum tanrım."
---
"Soobin'e karşı bir şey hissetmiyorum." dedim kararlı şekilde. Beomgyu beni alkışlamaya başladı. "Sabahın beşinde de uyandırılmaz bunun için." Dedi Hyuka esnerken.
"Biri beni aydınlatabilir mi? Ya! Yeonjun ondan hoşlanıyor musun?" dedi Hyunjin.
"Hoşlanmıyorum. O gün yaptığım aptallıktan başka bir şey değildi."
Wooyoung bana dönerek "Aranız açılmış olmalı." dedi.
Ona eskisi gibi davranacaktım. Yanında saçmalayabilirim. Umursamayacağım. Çünkü saçma sapan bir duygudan fazlası değildi.
Sanırım o gün olanları eskisi gibi davranarak unutturabilirdim."Ben iş başına." dedim çantamı Hyuka'nın kucağına atarak. "Soobin'in peşinde gezmekten bizi unutuyorsun. Neyse insanlık bizde kalsın" dedi Beomgyu şakasına trip atıyormuş gibi yaparak.
Soobin bu sefer kütüphanede değildi. Etrafa biraz bakındıktan sonra, yan sınıflardan Yuna'yı onun yanında gördüm. Yakın arkadaş olduklarını biliyordum.
O ikisinin yanına gittim. Yuna benim geldiğime şaşırmıştı. "Ben gideyim artık ahahah." dedi Yuna ve beklemeden gitti.
"Bugün kütüphanede değildin."
"Yoksa beni aradın? Özledin mi benii?" dedi Soobin kafasını bana doğru eğerek.
"Tabii ki özledim. Sonuçta arkadaşımsın değil mi?" dedim gülümseyerek.Onun yaptığı gibi davranmalıydım. Hissettiğim saçma duygular daha fazla büyümeden. En iyisi buydu.
Düşüncelerimle kavga ediyordum resmen. Bazen sadece çıkıp ona ilgi duyduğumu kabul etmek istiyorum. Ama değil işte. Onunla bir alakam yok. Diyelim ki ona söyledim herhangi bir şey. Ne değişir ki?
Yeonjun kendi kafanı patlatacaksın birazdan artık düşünmeyi bıraksan mı?
"Soobin bir hafta boyunca sadece benimle takılsan arkadaşlarını özler misin ya da benden sıkılır mısın?"
"İkisi de değil. Seninle birlikte eğleniyorum." dedi gülümseyerek."O zaman hafta sonunu benimle geçirmeye ne dersin?"
---
Geçiş bölümü varsayıın saçma oldu da biraz😣
Neyse asklarim opuyorum sizi saglicakla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbor, Yeonbin
FanfictionYeonjun, komşusu Soobin'den ve sürekli kavga ettiği sevgilisinden nefret ediyordu. 040822 yeonbin #1