"Ne konuşacakmışız Yeonjun?" dedi bana doğru yaklaşarak. "Şey ya.."
Yeonjun onu oyalamalısın. Düşün.
"Geçen kedim ne yaptı biliyor musun?"Bana daha fazla yaklaşıp yakamdan tuttu. "Ne diyorsun lan sen?"
Aaah, yine başlıyoruz. Umarım bu sefer yetişirler. "Anı anlatıcam ne bu atar!"
Yumruğunu yüzüme geçirdi. Beklediğim hareketti zaten de neyse.
Tam ikinci yumruğunu da yüzüme geçirecekken bir şey Jaebum'u geriye çekti.
Yuna Jaebum'u saçından tutup benden uzaklaştırdı. "Yine mi sen kelaynak?"
Soobinlerin geldiği görmemle kafamı onlara çevirmiştim. Yuna Jaebum'la uğraşırken Soobin de beni, elimden tutup onların arasından uzaklaştırmıştı.
Yuna onun saçından çekmeye devam ederken Hyuka ona vuruyordu. Biz ise köşeden izliyorduk.
Soobin, Jaebum'un vurduğu yere baktı ve dudağını büzdü. "Yine onun yüzünden sen zarar gördün."
Jeongin korkusundan dolayı uzaktan uzaktan vuruyordu.
Jaebum Yuna'ya vuracakken Yuna tekrardan saçından aşağı doğru çekip birkaç kez tekme attı.Soobin ile ben uzaktan izliyorduk ki Soobin'e "Fazla abartmıyor değil mi Yuna?" dedim.
"Boşver içini döksün. Haketmişti."
Wooyoung'un Jaebum'a bir yumruk geçirmesiyle Yuna da tırnaklarını Jaebum'un boynuna geçirdi.
"1 NUMARALI SHIPIME ENGEL OLAMAZSIN JAEBUM!!"
Evet tekrardan bir yumruk geçirdi Yuna.
Hyunjin ve Beomgyu da Jeongin gibi uzaktan uzaktan vuruyordu.
Yuna ve Taehyun, Jaebum'la biraz daha uğraştıktan sonra ondan ayrıldılar.
Acınacak haldeydi. Belki de fazla abartmişlardı o ikisi ama içten içe hak ettiğini düşünüyordum.
Jaebum duvarın önünde otururken Yuna da ikimizin yanına gelip ellerini işaret etti. "Bu elleri ikiniz için kirlettim. Siz de artık hani şey ahahahah."
Soobin hiçbir tepki vermeden yerde oturan Jaebum'un yanına gitti.
Onun yanına çömeldi ve birkaç yumruk geçirdi. "Bu ne içindi biliyor musun? Bana yaşattıkların için."
Birkaç yumruk daha geçirmesiyle Jaebum'un kulağına eğildi.
"Bu ne içindi peki biliyor musun?"
Birkaç kelime daha fısıldadı ve sırıtarak kalktı."Bence artık burdan kaçmalıyız." dedi Beomgyu.
Hyuka ağlamaklı sesler çıkararak "AY Bİ DE SINAVIMIZ VAR SIMDI." dedi. Hepimiz onu duymamızla yıkılmıştık.
"Kolay iş bitti, zor iş kaldı. Hallederiz onu da ya" dedi Yuna.
Jeongin Soobin'e dönerek, "Soobiiinnn canım arkadaşım bugün hani birlikte mi otursak haaa??? Yardım edersin hani." diye mızmızlandı.
"Üzgünüm Jeongin'im ama Soobin'i almam gerekiyor bugün." dedim Soobin'e dönerek.
Yuna da bize bakarak; "AL SENIN OLSUN YEONJUN, BIZ SIFIR DA ALIRIZ DIMI JEONGIN?"
Ve ardından zil çalmıştı. Hızlıca oradan uzaklaşmakıydık.
Onları beklemeden sınıfa doğru yürümeye başladım. Soobin de peşimden geldi."Bizi nasıl da satıyor arkadaşa bak." dedi Beomgyu.
Kafamı Beom'a çevirdim. "Ayıp değil mi? Yaralandım ben!"
"Hiç değil, HİİİÇ"
---
Guzel dovdu Yuna ne diyeyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbor, Yeonbin
FanfictionYeonjun, komşusu Soobin'den ve sürekli kavga ettiği sevgilisinden nefret ediyordu. 040822 yeonbin #1