-20

1.1K 121 222
                                    

Yeonjun / Soobin konuşması
00.45

Soobin
Yeon!!

Yeonjun
Buyrun benkm

Soobin
Bana gelsene

Yeonjun
Eve mi atiyosunuz beni soobin bey
Gelmek isterdim ama bu saatte anneme komsuma gidiyorum dersem iyi seyler olmaz 😔

Soobin

...

Yeonjun
Cok mu ozledin beni

Soobin
😔😔

Yeonjun
Sen gelsene bana
Anneme aciklarim bir turlu
Gel hadi
Bekliyorum
(Görüldü 00.45)

---

Soobin'e yazdığım mesajlarla birlikte yatağımdan kalktım. Odamdan çıkıp kapının önünde beklemeye başladım.

"Yeonjun, kimi bekliyorsun?"

"Kocamı."

"Ne?"

"Anne şakaydı anne."

Kapının yavaşça çalınmasıyla Soobin'in geldiğini anladım. Kapının çalmasından biraz sonra kapıyı açtım.

Hemen açmamalıyım ki kapıda beklediğimi sanmasın. O kadar da belli etmeyelim yani.

"Selam."

"Selam."

"Yeonjun bu mu kocan?"

"YA ANNE NE DIYOSUN?!"

Soobin annemle bana kıkırdamıştı. Çok komik sanki.

"Içeri gel hadi."

Soobin benim davet etmemle içeri girmişti ki annem aramıza girdi.

"Çok da yakışıklıymış damadım."

"Ya anne o benim sevgilim değil sus artık."

Soobin kıkırdamaya devam ederken odama gitmesi için işaret ettim ve annemin kulağına fısıldadım. "Olmalı ama."

---

Soobin ile aramızda garip bir sessizlik vardı. Ikimiz arasında sürekli oluyordu bu.

"Hala acıyor mu?" dedi dudağımı işaret ederek.

Hiç de acımıyordu. Geçen sefer yaptıklarının yanında çok ufaktı bu. Yuna son anda yetişmese ölmüştüm gerçi. "Evet, çok acıyor."

Dudağını büzüp bana bakmaya devam etti. Soobin lütfen bu kadar tatlı olma.

"Öpersen geçer."

Soobin dudağıma küçük bir öpücük kondurup geri çekildi.

Benden ayrılmasıyla dudağımı tekrar onunkiler ile birleştirdim. Onun bana karşılık vermesiyle daha fazla ondan ayrılmak istemiyorum.

Uzun bir süre öyle kalmamızdan sonra ondan ayrıldım. "Soobin 5. olacak yakında, artık nikah dairesine gitsek mi yani? Geç bile kaldık."

Bana dişlerini göstererek sırıtmıştı. "Bunu çıkma teklifi olarak mı algılamalıyım Junnie?"

"Bence öyle algılamalısın, seni eve atmadığım kaldı." Dişlerimi göstererek ona sırıttım. "Belki de şuan attım."

Soobin'in konuşmasına izin vermeden konuşmaya devam ettim.

"Soobin ne zamandır bu anı bekliyorum. Sonunda sevgilim misin yani? A bir dakika. Kabul etmedin ki."

Soobin bana gülümseyerek yaklaştı ve dudağımı bir kez daha öptü.

"Bunu evet olarak mı algılamalıyım yoksa Binnie?"

"Evet öyle algılamalısın. Seni eve atmadığım kaldı. Belki de atmalıyım."

"Benim dediklerimi tekrar etme Soobin! Aslında olabilir." dedim yine sırıtarak.

"Sapık."

"Sen teklif ettin?"

"Kabul ettin?"

"Of iyi be."

Soobin saçımı karıştırıp kafasını bana döndürdü.

Ben de ona döndüm. "Bugün benimle kalıyorsun Soobin."

"Ne yapacaksın bana??"

"Sarılıp uyusam?"

"Pekala anlaştık."

Soobin ile konuşmamızı kapının tıklatılması bölmüştü. Annem elinde bir tabakla yanımıza girmişti. "Merhabaaa"

"Anne gecenin bu saatinde buna mı uğraştın?"

Leo da annemle girip yanımıza gelmişti. Annem hiçbir şey demeden tabağı masaya bıraktı.

"Anne bu arada artık damadım diyebilirsin."

"Ahahah. Ben çıkayım artık. Işe gidicem zaten. Ahahah."

"Manyak kadın. Leo'yu da al bari-"

Hızlıca kapıyı kapatıp çıkmıştı. Leo da Soobin'in yanına gidip ona sürtünmeye başlamıştı. "Sevenin çok Soobin."
"Hayır ondan değil, babasıyım ya."

Leo'yu Soobin'in yanından alıp odadan çıkardım. "Birazdan çıkmak için bağıracaktı zaten. Her neyse."

Tekrardan Soobin'in yanına geçip kendimi yatağıma attım. "Uykum var."
O da aynı şekilde yanıma yattı.

Kollarımı Soobin'e dolayıp kafamı ona çevirdim. "Böyle uyusam bugün."

Soobin de bana sarıldı. "Pekala ben de böyle uyuyayım o zaman." dedi ve bana sırıttı.

-♡︎-

bu bolum biraz kotu oldu... bu aralar sadece kurgu yaziyorum ama 2 3 gundur ayni bolumu yazmaya calistim... o yuzden biraz daha kotu oldu


optum hepinizi muckmuckkkk💞💞

Neighbor, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin