Bzzt... Bzzt...
Telefonumun alarmı çalıyordu. Gözlerimi aralamadan yanımda duran telefonumu aldım. Hızlıca kapatıp geri yerine koydum ve tekrar yatağıma yattım.
"Yeonjunn! Kalkmıyor musun? Kaç kez alarmını kapadın. Geç kalacaksın."
Gözlerimi aralayıp Soobin'in sesine doğru baktım. Yanımda yatmıyordu. Karşımdaki masaya yaşlanmış bana sesleniyordu. Tekrardan gözlerimi kapadım ve yorganımı kafama kadar çektim.
"Jun sana diyorum!"
Soobin'in sesini duymamazlıktan gelip aynı şekilde yatmaya devam ettim. Şuan beni hiçbir şey kaldıramaz öyle çok uykum var ki...
Soobin yatağımın yanına oturup üstümden yorganı çekti. "Saat kaç oluyor bak kalkmalısın artık."
"Okula gitmek istemiyorum." diye mırıldandım gözlerimi açmadan.
"Ama sevgilin Choi Soobin."Beni yataktan zorla kaldırdı. Hala gözlerim açılmıyordu. "Kalkmazsan bebek gibi seni giydirip okula göndericem."
Hiçbir ses çıkarmadan aynı şekilde duruyordum. Soobin yataktan kalkıp karşımda duran dolabımın yanına gitti. Birkaç kıyafet çıkarıp tekrardan yanıma oturdu.
Üstümdeki pijamalarımı çıkarıp aldığı kıyafetleri bana girdirmeye başladı. Hala gözümü açacak halim yoktu. Soobin ne derse onu yapıyordum.
Kıyafetlerimi giydirdikten sonra kolumdan çekiştirerek yataktan kaldırdı. "Şimdi hazırsın." "Uykum var."
"Okula kadar da ben mi taşıyayım?" "Olur taşı beni."
Soobin halime kıkırdayıp beni odadan dışarı çıkardı. Dış kapının önüne geldiğimizde tekrardan bana baktı. "Ayakkabılarını da ben giydiriyorum sanırsam."
Ben de Soobin'e bakarak mırıldandım.
"Beni niye okula göndermek için bu kadar uğraşıyorsun ya? Uyusam şurada işte.""Okulda yalnız başıma mı kalayım Junn?"
"Sen de gitme uyuyalım birlikte."
"Yeonjun hadi gidiyoruz buraya gel."Soobin beni dışarı çıkarıp omzuma kolunu attı. "Soobin çok kötüsün evde kalıp uyusak ne olurdu sanki?"
"O kadar her şeyini yaptık ama yaranamıyoruz ya."
"Hani beni taşıyacaktın Soobin? Yürümek istemiyorum."
Sırtına binmem için eğildi. "Gel hadi ya."
Soobin'in beni sırtına almasıyla kollarımı onun boynuna dolayıp kafamı omuzuna yasladım. "Hadi uyu orada okula gidene kadar."
Kıkırdayıp yanağına öpücük kondurdum.---
"Pişt, geldik. Gerçekten orada uyudun mu?" Beni sırtından indirdi. "Senin kadar uykucu birini görmemiştim Yeonjun. Gel hadi."
Elimden tutup okulun kapısına doğru yürüdü. "Soobin uykum var." "Uykunun gitmesi lazım şuan ama. Bak yarım saat sonra ders başlayacak."
Soobin bir şey dememi beklemeden elimden tutarak yürümeye devam etti. Sınıfa varmamızla Soobin beni sıramızın yanına götürüp yanıma oturdu.
Kafamı Soobin'in omuzuna yaslayıp gözlerimi kapadım. "Uykucu."
---
Gözlerimi açmamla karşımda kafasını sıraya koymuş şekilde bana bakan Soobin'i gördüm. "Uyandın mı uykucu?"
Kafamı sıradan kaldırmamla Soobin de kaldırmıştı. Esneyip tekrardan Soobin'e döndüm. "Sadece 3 ders mi uyudum? Okul çoktan biter sanmıştım."
Saçımı karıştırıp yüzünü bana yaklaştırdı. "Okuldan sonra da uyumazsın dimi? Birlikte bir şeyler yapmalıyız." Yüzümü ondan uzaklaştırdım. "Bana yaklaşma seni öpmeden duramam yoksa Soo." Gülümseyip tekrardan yüzünü bana yaklaştırdı. "Sevgilini öpmen çok normal değil mi?"
"S-SEVGILI MI?" Yuna'nın arkamızdan bağırmasıyla ikimiz de ona döndük. "Yakalandık Jun."
"NELER OLUYOR ANLATIN BANA ÇABUK!!" "Soobin artık namusum benim." "O nasıl bi anlatmak ya?" "Gayet de açıklayıcı bir anlatma şekliydi Soobin."
"NASIL OLDU BU IŞ?" "YUNA BAĞIRMA ARTIK." "Tamam ya özür dilerim. NEYSE ANLATIN HADI."
"Soobin'e dedim ki artık evlenelim 5. olacak öpüşmemiz dedim o da tamam dedi." "Tamam falan demedim Yeonjun düzgün anlat şunu." "Senin arkadaşın değil mi ya sen anlat."
"Ben ikinizin de can dostuyum canlarım. Ikiniz de anlatabilirsiniiiz." "Anlatma boşver meraktan ölsün." "SOOBIN YAZIK DEĞIL MI BANA?" "DEĞIL."
"Gidiyorum ben ya Yeonjun'um anlatır bana okuldan sonra dimi Yeonjun'um."
Yuna yanımızdan ayrılıp kendi sırasına oturdu."Arkadaşların deli." "Seninkiler de öyle."
---
Tatlis kisa bir bolum oldugunu umuyorum
opuyorum sizi mwwaaah💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbor, Yeonbin
FanfictionYeonjun, komşusu Soobin'den ve sürekli kavga ettiği sevgilisinden nefret ediyordu. 040822 yeonbin #1