169 18 4
                                    

"Yunho bugün çıkışta ne yapıyoruz?"

Yunho gelen soruyla başını telefondan kaldırıp Wooyoung'a baktı. Wooyoung ondan bir cevap beklerken, Yunho sevimli şekilde ona bakıyordu.

"Wooyoung-şii bugün beni affetsen olmaz mı?"

"Ne yani beni red mi ediyorsun?"

Yunho ufak bir baş sallamasıyla karşılık verdiğinde Wooyoung hafif sinirle oflayip pufladı.

"Ayş. Gerçekten inanmıyorum. Onun için beni sattın ha Yunho. Öyle olsun."

Yunho gülerek ona sarıldığında Wooyoung kollarından kurtulmaya çalışıyordu.

"Bırak beni. Gidip San'a çıkışta ne yapacağını soracağım."

"Wooyoung ya küsmedin demi??"

Wooyoung zor da olsa Yunho'nun elinden kurtulduğunda başını iki yöne salladı.

"Bu seferlik affediyorum ama bir daha beni reddet bak neler oluyor Yunho-şii."

Yunho sevinçle bakarken Wooyoung el sallayarak yanından ayrıldı. Yunho da eşyalarını toplayarak sınıftan çıktı. Cebine koyduğu telefonunu alıp Mingi'yi aradı. Birkaç çalıştan sonra sevinçle açıldı.

"Efendim Yunho-ah."

"Mingiii nerdesin?"

"Kafedeyim. Dersin bitti mi?"

"Evet şimdi çıkıyorum. Sahildeki kafede misin?"

"Evet her zamanki yerdeyim."

"5 dakikaya ordayım."

"Tamam~"

Yunho telefonu kapatıp cebine koyduktan sonra adımlarını okulun dışına doğru atmaya başladı. Mingi ile barışmalarının üzerinden bir ay geçmişti. Eskisi gibi konuşuyor, gülümsüyor ve vakit geçiriyorlardı.

Yolda giderken telefonuna gelen mesaj ile telefonunu alarak mesaja baktı.

Mesajlaşma

Woo:

Yunhooooooo

Jeong Yunho!!

Baksanaaaaa

Bomba haberlerim varrrr

Ya Yunho!

Ayş gidiyorum.


Yunho:

Efendim Wooyoung.

Woo:

Ayş senin bu umursamazlık seviyen beni öldürecek.

Bomba haberlerim var diyorum.

Verdiğin cevaba bak

İfindim wiying

Yunho:

Bir şeyi de abartma woo

Ne oldu söyle hadi.

Woo:

Söylüyorum.

Hazır mısın?

San benimle vakit geçirmeyi kabul etti.

Yunho:

Eee?

Hani bomba haber?

Woo:

Yaa ölmek mi istiyorsun!

San'in benimle vakit geçirme olasılığı bile bomba.

Gerçekten ayh.

Yunho:

Tamam tamam.

Şaka yapıyorum~

Gün sonunda çıkma teklifi edersin artık

Woo:

Ben mi yapayım?

Yunhooooooo yaaaaa

Çok heyecanlandım

Ne yapacağım?

Yunho:

Akışına bırak Woo.

Gidiyorum şimdi akşam haberleşiriz.

Woo:

Yunhoo gitme

Ne yapacağım?

Gitme!

Gitmeeeeeeee.

Yunho Wooyoung'un mesajlarını bildirimden okuduktan sonra gülerek telefonu cebine attı. Derin bir nefes alarak kafenin kapısından içeriye girdi. Turuncu saçlı beden gözlerinin önüne geldiğinde yüzüne ufak bir tebessüm gelmişti. Ona olan sevgisi asla azalmıyor aksine her geçen gün artıyordu.

"Yunho-ya!"

Mingi Yunho'yu fark ettiğinde elini sallayarak kendini belli ettiğinde koca bir tebessüm ile gülümsüyordu.

Yunho Mingi'nin oturduğu masaya gelip yerine oturduğunda Mingi'nin odak noktası Yunho'nun gözleriydi.

"Seni çok özledim Yunho."

"Benim kadar özlemiş olamazsın Mingi."

...

Umarım beğenirsiniz 💕

23.07.22

✔Whisper... ↬YunGi↫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin