269 32 49
                                    

Mingi:

Yunho selam.

Bugün müsaitsen buluşmamız mümkün mü?

Yunho:

Müsaitim tabii, bir sorun yok değil mi?

Mingi:

Hayır hayır bir sorun yok.

Sadece gerçekleri ortaya çıkarma zamanım geldi.

Yarım saat sonra sahilde?

Yunho:

Tamam, görüşürüz.


Mingi derin bir nefes alarak telefonunu pantolonunun cebine koydu. Bakışlarını bir saattir karşısında oturduğu sahile çevirdi. Herşeyi olduğu gibi anlatacaktı ama Yunho'nun onu affetmemesinden o kadar çok korkuyordu ki.

"Yunho o, benim Yunho'm. Affeder beni, yani umarım."

Mingi orada oturmaya devam ederken Yunho neler olduğunu biran önce öğrenmek için hızla üzerini giyinerek koşar adımlarla çıktı evden. Hemen bir taksi çevirerek sahile doğru yol aldığında kalbi resmen ağzında atıyordu. Ne söyleyeceğini çok merak ediyordu.

Taksi sahile vardığında hemen taksiden inerek bakışlarını sahil boyunca gezdirdi ve gözüne ilişen beden ile yüzüne kocaman bir tebessüm koyarak yanına adımladı. Yanına vardığında sessizce yanına oturarak onun gibi sahilin suyunu izlemeye başladı.

"Bugünde hava çok güzel, değil mi?"

Mingi yanında duyduğu ses ile irkilerek yanına döndüğünde Yunho ile göz göze geldi. Derin bir şekilde yutkunmuş, bakışlarını kaçırarak başını olumlu anlamda salladı.

"Yunho, sana söyleyeceklerimden sonra benimle görüşmek istemezsen asla zorlamayacağım seni. Sadece beni affetsen yeter."

Yunho duyduklarıyla kaşlarını çatarak Mingi'ye bakmaya başladı.

"Ne saçmalıyorsun Mingi? Eğer bizi unuttuğun için di-"

"Benim bizi, sizi unuttuğum yok Yunho! Herşeyi hatırlıyorum."

Yunho duyduklarıyla şaşkınlıkla Mingi'ye bakarken, Mingi derin bir nefes alarak, oturduğu yerde Yunho'ya dönerek gözlerine baktı.

"Yunho, ben seni asla isteyerek bırakmadım."

Yunho hâlâ şoktaydı. Mademki unutmamıştı, neden unuttuğunu söylemişti ki?

"N-neden o zaman?"

"2 yıl önce, ortadan kaybolmadan bir hafta önce annemgil bana 'Yunho'dan ayrıl.' diye baskı yapıyorlardı ama ben onları asla dinlemedim Yunho. Senden ayrılmayı bir saniye bile düşünmedim. İşte o hafta sonu baskı yapmayı bıraktılar. Nedenini çok acı bir şekilde öğrendim. Yurtdışına taşınmayı planlıyorlarmış oysa. Ben çok itiraz ettim Yunho. Sana yemin ederim gitmemek için herşeyi yaptım ama annem onlarla gitmezsem sana zarar vereceğini ya da seni aldattığımı söyleyeceğini söyledi. Bende sana dokunmaması karşılığında kabul ettim."

Mingi'nin dolu gözlerinden akan yaşlar Yunho'nun aklını çeliyordu ama Yunho dikkatle onu dinliyordu. Biliyordu işte. Wooyoung ve Jongho'ya da çok söylemişti. İstiyerek gitmemiştir o diye çok söylenmişti ama herkes o senden gitti diye gelmişti üzerine. O da bunu sonunda kabul etmekten başka birşey yapamamıştı.

"Amerika'ya gittiğimizde 6 ay boyunca üzüntüden hiçbir şey yapamadım. Çok yalvardım annemgile ama beni yollamadılar geri. Seni aramaya, sesini duymaya çalıştım ama senin telefonun kapalıydı, hemde... Annemin yazdığı mesajı gördüm."

"Üzgünüm yunho, hayatından çıkıyorum. Kendine iyi bak."

Yunho'nun aklına o anılar gelirken gözlerinden akan yaşı engellememişti. Mingi, yunho'nun göz yaşlarını sildikten sonra derin bir nefes alarak anlatmaya devam etti.

"Beni affeder misin bilmiyorum Yunho ama sana yemin ederim dönmeye çok çalıştım. Hatta bu geçen iki yılda dönebilmek için unuttuğuma ikna etmek için ne kadar uğraştım. İkna olduğunda geri döndük işte. Geldiğimiz o günden beri o kafeye gittim sürekli, belki gelirsin diye. Jongho beni biraz daha geç farketseydi, sana en başından doğruları söyleyecektim zaten. O konuşunca sana olan bütün hislerim gün yüzüne çıktı. Seni... zaten kaybetmişken... sana yakın olmamın tek yolu bu gibi geldi. B-ben çok özür d-dilerim Yunho."

Mingi gözyaşlarına boğulurken, Yunho birkaç dakika duyduklarını hazmetmeye çalıştı. Sonrasında hiçbir şey düşünmeden iki yıldır hasretinden öldüğü adama sıkıca sarıldı. O an içinden bir şeylerin yeşerdiğini, kalbinin sızladığı hissetmişti. Mingi de kollarını Yunho'ya doladığında bir süre ağladılar beraber, sanki koskoca yılın acısını çıkarmak isterlercesine.

...

Mingi:

Yunhooo~

Şimdi beni affettin mi affetmedin mi anlamadım ben

Sarılınca affettin sanmıştım ama niye kaçarak gittin?🥺

Ya! Jeong Yunho!

Cevap ver bana.

Yunho:

Affettim Mingi.

Ama sana hâlâ kırgınım.

Bu yüzden bundan sonrası senin elinde😌

Al kalbimi tekrar da görelim.


Mingi:

İki yıl önce nasıl aldıysam.

Şimdi de alırım😏

Merak etme minnak kalbin tekrar benim olacak😎

Yunho:

Sen o kadar güvenme yinede kendine

İki yıl önceki yunho ile şimdiki yunho arasında kocaaaaaa dağlar var.

Mingi:

San'ı öldürmek için bir bahane daha

👍

Yunho:

San ne alaka be?

Mingi:

Benim Yunho'm ile senin arana girmiş ondan!!

Neden olsun!!??

Yunho:

Gdkgdkdgjegksgdjdbnd jdigdkdfhejHGhGjFHFJFHV Tanrım! Karnıma ağrı girdi salak

Mingi:

Esprimi anlamana sevindim😎👍

Neyse sonra görüşürüz Yunho'm

Seni seviyorum ❤️

Yunho:

Görüşürüz Song Mingi

...

Selam

Birazcık kısa ama net bir bölüm.

Mingi Yunho'nun kalbini alabilecek mi sizce?

Bence alır 😂😋😏

Kendinize iyi bakın seviliyorsunuz 💕

27.06.21

✔Whisper... ↬YunGi↫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin