Από darkside_cookies:
And like the sea, I'm constantly changing from calm to hell...
Ένα λευκό, απειλητικά αδιαπέραστο πέπλο ομίχλης είχε καλύψει το σταθμό του τρένου του Γουίθερβεϊλ, κρύβοντας το ψηλό κτήριο με τα μαύρα τζάμια και τα έντονα χρώματα στους τοίχους, καθώς το τελευταίο τρένο της ημέρας σταματούσε με θόρυβο. Ο αέρας είχα κοπάσει από το πρωί, δίνοντας περιθώρια στην ομίχλη να κατακαθίσει ανάμεσα στα κτήρια της πόλης, δημιουργώντας μια αίσθηση δυσφορίας στους κατοίκους που προτίμησαν να μείνουν στα σπίτια τους, μακριά από τον ασυνήθιστο καιρό. Μια παρέα από εφήβους πήδηξε με φόρα έξω από το όχημα τρέχοντας στα γυαλιστερά πλακάκια και χάθηκαν στην ομίχλη, αφήνοντας πίσω τους μόνο τον αντίλαλο από τις φωνές τους και την καταθλιπτική απογευματινή ατμόσφαιρα.
Ο άντρας στεκόταν στην άκρη του πεζοδρομίου, χέρια χαλαρά, σταυρωμένα στο στήθος που ανεβοκατέβαινε στο ρυθμό της ανάσας του, ενώ τα λευκά συννεφάκια της αναπνοής του ενώνονταν με την ομίχλη που απλωνόταν γύρω του, κρύβοντας τον από τα αδιάκριτα βλέμματα των περαστικών. Τα μάτια του, γαλάζια και ψυχρά, ακολούθησαν την παρέα των εφήβων καθώς σκουντούσαν ο ένας τον άλλο και χασκογελούσαν στο κενό. Ήξερε πολύ καλά πως δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρεται για τα παιδιά που πήδηξαν από το τρένο, αλλά είχε συνηθίσει να παρατηρεί ό,τι κυκλοφορούσε γύρω του, να ακολουθεί με τις άκρες των ματιών του τις φιγούρες και να ανοίγει τα αυτιά τους στις φωνές.
Η μακριά, μαύρη καπαρντίνα που φορούσε σφιχτά γύρω από το σώμα του για να τον διατηρεί ζεστό ήταν ξεφτισμένη στους αγκώνες. Παλιά και βρόμικη. Του άρεσαν, όμως, υπερβολικά πολύ τα σκουρόχρωμα ρούχα και η καπαρντίνα αυτή ήταν η αγαπημένη του από όλες όσες είχε στη ντουλάπα του. Το μαύρο τον έκανε να δένει με τις σκιές, να γίνεται αόρατος σαν φάντασμα και άυλος σαν τον αέρα.
Από την τσέπη του ξεπρόβαλε η άκρη της πρωινής εφημερίδας, τσαλακωμένη από τη χρήση και λερωμένη στο σημείο όπου του χύθηκε ο πρωινός καφές. Με μαύρα πλάγια γράμματα φώναζε:
Μυστηριώδης εξαφάνιση!
Εικοσάχρονο κορίτσι, κόρη εφοπλιστή έπεσε θύμα απαγωγής τo προηγούμενο Σάββατο. Η κοπέλα είχε βγει από το σπίτι της το προηγούμενο Σάββατο, αργά το βράδυ όταν επιτέθηκαν οι κακοποιοί. Εικάζεται ότι θα ζητηθούν λύτρα για να την ασφαλή επιστροφή της πίσω στο σπίτι.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Secret Identity
БоевикΣτο Γουίθερβεϊλ, σε μια πόλη με υπέρ ήρωες και υπέρ κακούς, μεταλλαγμένους και αποτελέσματα επιστημονικών πειραμάτων, μια πόλη ηρώων και δολοφόνων, καλού και κακού, η Ρούμπι και ο Άλεξ γνωρίζονται κάτω από τις πιο παράξενες συνθήκες. Συγκάτοικοι το...