O Kız (4/B)

4.7K 255 119
                                    

İyi Okumalar ∞

Bölüm Şarkısı: Umut Capone - Sönmedi

Bölüm Şarkısı: Umut Capone - Sönmedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


1 gün sonra...

Yazardan...

Kandemir ailesinin erkekleri eve gelmişti. Herkes salondaydı bir kişi hariç.

Berfu yine evde yoktu. Ve yine nerede olduğunu kimse bilmiyordu. Sevgi Hanım bir çok kez aramıştı ama ulaşamamıştı.

Gergin ve sesiz ortamı evin en sabırsız abisi böldü.

"Baba niye bizi apar topar çağırdın. Şu önemli konu ne, anlatacak mısın artık?" dedi Furkan sesinden anlaşılıyordu merakı.

Aslan Bey bir kaç dakika bütün çocukları üstünde göz gezdirdi son olarak Sevgi Hanıma bakıp, derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.

"Konuya nasıl gireceğimi bilmiyorum ama bizi bir kaç gün önce hastaneden aradılar ve Berfu'nun doğduğu gün bir çocukla karışma ihtimalinden bahsettiler. İlk inanmadım ama o günün akşamında sadece ben ve Berfu arasında bir DNA testi yaptırdık ve gerçekten benim kızım olmadığını öğrendik."

Daha fazla devam etmek istemedi adam. Omuzları dikti ama yorulmuştu. Sevdiği kadına bakıp gözlerini kapatıp açtı.

Sevgi Hanım, Aslan Bey'i anladı ve konuşmaya devam etti.

"Dün hastaneye gittik ve diğer aile ile DNA testi yaptırdık. O kız babanızın kopyasıydı. Yani biz eminiz o kızın bizim öz kızımız olduğundan. 2 gün sonra sonuçlar açıklanacak." dedi ve nefeslendi oğulları üstünde göz gezdirdi ve ikisi hariç hepsinin kaşları çatık olduğunu gördü.

Yaman ve Yusuf. Onlar duygularını kimseye belli edemezlerdi. İçine kapanıktı onlar. En sinirli olanları Yalındı. Yaren güç vermek ister gibi tuttu sevdiği adamın elini. Yalın kafasını Yarene çevirdi, Yaren gözlerini yavaşça kapatıp açtı.

'Sakin ol ben buradayım.' der gibi.

Furkan sinirle söze girdi. "Şimdi ne olacak baba ? O eğer gerçekten karıştıysa ve diğer kız sizin öz kızınızsa bizimle mi yaşayacak?" Asla kabullenmek istemiyordu hem o kızı, hem diğer kızı.

Berfu hepsinde derin yaralar bırakmıştı ve şimdi hepsi korkuyordu. Aslan Bey her şeyin farkındaydı oğlunun, kızına nasıl yaklaşacağını az çok tahmin ediyordu ve zamanı gelince ikisi de kırılmadan olaya elde atacaktı.

"İsmi ve soyadı varsa ben bir araştırayım." dedi Yalın sakin tutmaya çalıştığı sesiyle.

"Dün.." diyerek söze girdi Aslan Bey " ...ben eve gelince araştırdım ama bir şey bulamadım bir de sen bak belki benim bulamadığım bir şey bulursun." elinde Sidelya Şirket yazan kartı uzattı. İsmi, soyadı ve şirket telefonu vardı kartın üstünde.

Kaybedilen GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin