İyi okumalar.
Bölüm Şarkısı: Model - Sarı Kurdeleler
----------
Mutluluk neydi ?
Ya da naıl hissettiriyordu ?
Annem ve dedem bana aile olmuşlardı hatta Oğuz, Ahmet ve Asaf da kardeş ama şuan hissettiğim hiçbir duyguyu onlarla hissedememiştim.
Annemin yanında çok mutluydum ve o benim herşeyimdi ama Sevgi Hanıma baktığım anda o sert görünümüm kayboluyordu. Kalbim eriyordu sanki.
Çok bencildim annem benim için nelere dayanmıştı benim böyle hissetmem yanlıştı.
Herkese ördüğüm duvarları, o ön yargıları onlara örmem gerekiyordu ama yapamıyordum. Lanet olsun bunu başaramıyordun. Onları gördüğüm büyümüş Asil yok oluyordu, herşeye ve herkese karşı önlem alan kadın kayboluyor. Küçük Asil, korunmaya ihtiyacı olan ve herkese hemen güvenen kız ortaya çıkıyordu.
Bu yanlıştı.
Olmaması gerekiyordu ama oluyordu, başaramıyordum.
"Asil daldın, bir şey mi oldu ?" düşüncelerimi bölen sesle kafamı Arslan Bey'e çevirdim.
"Önemli bir şey değil, işle ilgili." diyerek kestirip attım ama o tatmin olmamıştı.
Kahvaltı sofrasından kalktıktan sonra salona geçmiştik fakat havanın çok güzel olmasıyla ve Miray'ın da üstün ikna tekniğiyle bahçeye çıkmıştık.
Şimdi ise gerçek bir aileymişiz gibi sohbet ediyorduk.
"İkiz seninle doğa yürüyüşüne çıkalım mı ? Müsait olduğun bir zaman." Cesur'un heyacanlı sesi istemsizce tebessüm etmemi sağlamıştı.
"Çıkarız, tabii." Heyecanlı ifadesi sanki daha da mümkünmüş gibi arttı.
"Doğan Holdingle aranızda ne yaşandı?" dedi Yalın sesinde bastıramadığı bir merak vardı.
Böyle demesiyle bütün Kandemir erkekleri bana odaklanmıştı.
"Şuan batma düzeyinde olan bir şirket bizde onlara şans vermiştik. Fakat kullanamadılar."
"Nasıl yani?" dedi bu sefer Aslan Bey.
"Bana sundukları çizim ve planlarda büyük eksiklik vardı. Paradan kısıp, insan hayatıyla oynamayı düşünüyorlardı. Sundukları sunumu beğenmediğimi ve eksikleri olduğunu söylediğimde ise bilmişlik tasladılar bu yüzden de bende onları şirketimden kovdum."
Aslan Bey gururla bana bakarken, Yalın ise bu gururu saklamaya çalışıyor gibiydi.
"Yaman bölümün ne?" ilerde ne olmak istediğini gerçekten merak ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybedilen Geçmiş
ChickLit( Karışan Hayatlar Klasiği ) Geçmişimin acıları güçlendirmişti beni, kimse yıkamazdı, enkaz altından zorla çıkmıştım, tekrar kimse beni o çukura sokamazdı. ...