İyi Okumalar... ∞
Bölüm Şarkısı: Toprak Yağmura - Zeynep Bastık
--------
Zarfı alıp kapıyı kapattım. Masaya oturup zarfı incelemeye başladım.
Siyah, mat dümdüz bir zarftı. Yırtmamaya özen göstererek zarfı açtım. İçinden sadece kağıt ve bir bileklik çıkmıştı.
Bilekliği kenara koyup kağıdı açtım. El yazısıyla yazılmıştı.
Oyun daha yeni başlıyor. Çok acı çekeceksin kurban...
Eski bir dost...Yazıya dikkatli baktığımda el yazısı tanıdık gelmişti.
Nasıl ya..
Kapımın çalınmasıyla irkildim hızla elimdeki eşyaları çekmeceye koydum ve konuştum. "Gel."
Kapı yavaşça açıldı ve içeri Sedef girdi. "Yalın Beyler geldi Asil Hanım." dedi.
"Tamam gelsinler" dedim kendimi toparlayarak.
Aradan geçen beş dakikanın sonunda odanın kapısı açıldı. Ayağa kalktım, sadece Yalın gelmişti. "Hoş geldin." dedim mesafeli bir sesle.
"Hoş buldum. Konuşmamız gerek." sesi fazla ciddiydi. İster istemez kaşlarım çatıldı. "Tamam konuşalım." elimle masamın yanındaki koltuğu işaret ettim ve bende koltuğuma oturdum.
Koltuğa oturup konuşmaya başladı. "Geçen gün şirkete bir zarf geldi." dedi ve elini ceketine atıp cebinden bir zarf çıkardı.
Aynı zarftı. Siyah, mat ve dümdüz.
Bana uzattığı zarfı alıp açtım, içinden çıkan kağıdı okumaya başladım.
Oyun daha yeni başlıyor. Çok acı çekeceksiniz... Yeni gelen kardeşine dikkat et Yalın.
Eski bir dost dan...Aynı el yaz, aynı cümleler..
Kafamı kaldırıp Yalına baktım dikkatlice banim tepkilerimi izliyordu. "Ne yapmayı planlıyorsun?" diye soru yönelttim.
Gözlerini gözlerimden çekmeden konuşmaya başladı.
"Ne yapmamı istersin ?" hadi lan ordan.
Benden şüpheleniyor.
Yok be.
"Benden mi şüpheleniyorsun ?" diye sordum direkt.
"Şüphelenmeli miyim ?"
Tam konuşacağım sıra telefon çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybedilen Geçmiş
Genç Kız Edebiyatı( Karışan Hayatlar Klasiği ) Geçmişimin acıları güçlendirmişti beni, kimse yıkamazdı, enkaz altından zorla çıkmıştım, tekrar kimse beni o çukura sokamazdı. ...