💭🇵🇱
Na poczontku byłem znamy jako królestwo Polske na zmianę z kśełstwem polskim. Później jako RON ( Rzeczpospolita obu naroduw). Byłem tagże znany jako Polska walconca ( chyba). A teras jestem znany jako RP (Rzeczpospolita Polska) albo jak kto woli skrutem, Polska.
Nie że coś ale jestem chyba jedynym krajem który nie ma ojca ( nie liczonc Litwy, brata Polski).
Wyglondam tak jak zawsze, może oprócz tego że teras jestem bjało czerwony. A tak poza tym to jak zawsze, czyli: jedno oko jest za opaskoł z godłem polskim( z powodu nikomu inemu inż Litwje nie znany). Mam też wielkie, wrenicz ogromne białe skrzydła i kocie uszka i ogon, uszka soł ozdobjone kolczykami a do około szyji ma naszyjnik który ( Kjedy jeszcze był znany jako RON) dostałem w prezenicie od Imperium Rosyjskiego. Na ciele mam też dużo ran i blizn które są owiniente bandażami.
Teras siedzę i patrze w piękne niebiesko-szare oczy, lodowato zinmen jak syberja.
______________________♡___________________
Hei.
Sorry ze take krótkie ale rodzina to jest i mi pszeszkadzajoł!
Ale następne denidże dłusze
No to pa😁(Edit: jestem jakimś debilem, bo przeskoczyłem kilka nazw kraji w chistori i moja ortografia jest do bani T-T za co przepraszam.)
(Edit2: spróbuję jak najlepiej poprawić to coś co ma być tekstem czy czymś tam -_-)
CZYTASZ
Ja nie jestem... Potworem? ♡Ruspol♡
Romance🇵🇱+🇷🇺=🏳️🌈 Co tu jeszcze dodać? Nie wiem °v° P.s okładka zrobiona przez ze mnie