💭3
(Chodzi tu o tego z jebanego Naratora, czy coś)
Gdy dwa kraje śedzonice na knapje były w połowie filmu który oglondali, większemu zaczęło się nudzić. Wykorzystujonc to że niszy jest połknienty w filmie, nie postszeżenie z suną swoią rękę z jego ramjenia do jego krocza. Po kilku minutach śedzenia tak zaczął leko jeździć mniwjszemu po udżie.
Gdy mniejszy zauważył co robi większy, zarumienił się dość mocno. Na to właśnie czekał większy, od razu zaczął wsuwać drugoł rękę pod koszulkę polaka.
P- C-co t-ty r-robisz? - zapytał większego, a on się tylko uśmjechnoł.
R- Znudził mi się ten film - powjedzał pszyblizajonc jego twarz do twarzy Polski.
R- Mam ochotę na coś innego~ - powjedzał dość podekscytowanym głosem.
P- A-ale . . . - Rosjanin nie pozwolił mu dokończyć, bo pocałował go dość namientnie w usta. Gdy wreszcie się oderwał od polaka bo zabrakło mu powietrza, zaczął go dotykać. Na co mniejszy zaczął ćicho jeniczeć.R- Benidzemy kontynułowacz to w sypialni~ - powjedzał segajonc po pilot od telewizora. Polak tylko pokiwał głową. Gdy rusek wreszcie wyłoniczył telewizor, złapał mniejszego za tyłek i go podniósł, kjerujonc się na górę do jego pokoju.
💭Rosja
Gdy położyłem Polske na moim łóżku, od razu zacząłem go namjentnie całować, Polska po chwili odwzajemnił pocałunek. W tedy zaczęła się bitwa na jełzyki, Polska zaczął dość mocno przegrywać, wjenc dał mi prowadzić.
Gdy mi się to znudziło, zacząłem rospinać mu bluzę, on nie protestował wogule. Żeby podkręcić atmosferę, psysunołem moje kolano do krocza polski, na co on jeknoł. Gdy wreszcie dobrałem mu się do koszulki, szybko się jej pozbyłem. A gdy to już zrobiłem, zacząłem dotykać dłonią jego torsu, polak zaczął na ten gest ćicho jeniczeć. Uśmjechnołem się, i kontykowałem swój czyn.
Zacząłem całować Polskę w dół szyj. Schodzonc coraz niżej i niżej, a Polska cicho jeniczał jak schodziłem coraz niżej po jego torśje.
Nagle rozlega się odnośnie pukanie do drzwi, i przerywa mi i Polsce zabawę. Zdenerwowany schodzę z polaka i z chodzę na dół do drzwi.
Gdy otwieram te pierdolone drzwi, patrzę z dziwjony na osobę która stoi pszedemnoł
🇷🇺- T- . . . T-tata!?-
__________________________________________
To ja znowu znikam!
Pa!!
To tylko żart, nie obrażajcie się!!
Plizzzz
__________________________________________
(Edit: albo życie mnie wtedy jebało, albo na samym poczontku nie umiałem pisać dobrych opowiadań –__– jedno jest pewne, nie mam pojęcia czemu to ma tyle wyświetleń, czy jak mu tam
—______—)
CZYTASZ
Ja nie jestem... Potworem? ♡Ruspol♡
Romance🇵🇱+🇷🇺=🏳️🌈 Co tu jeszcze dodać? Nie wiem °v° P.s okładka zrobiona przez ze mnie