Ármánykodások

21 2 0
                                    

Zira szemszöge:

Amióta kovu is elárúlt engem Vitanival együtt csak a bosszún járt az eszem és a lányom megfigyelése közben remek ötletem támadt a herceg a tökéletes célpont a másikat már eltedtem láb alól. A lányom remek csali, hogy megöljem a herceget oda csapok ahol a legjobban fáj a királyi párnak. Miközben ezen kattogott az agyam, de a lányom vissza tért hozzám az este.

-Szia anya-köszönt nekem láttam rajta, hogy szerelmes feldühödtem mi az, hogy bele szeret egy ilyen korcsba!

-Te-csattantam fel és karmaimmal pofán csaptam őt erre megszeppent félt.-megint elárulnak senkiben nemlehet bízni.-jelentettem ki ingerülten.

-De-de anya én-én soha nem.-dadogta ijedten arcán ott égtelenkedett a karmaim nyomát. Szememben gyilkos fény táncolt szívesen végeztem volna ezzel az árulóval. De egyenlőre még hasznát veszem rá érek a herceg előtt végezni vele ezzelőt is megsebzem mielőtt végzek vele is és a másik kölykökkel.

-Vedd tudomásul, hogy áruló vagy bele szeretsz az ellenségbe és amikor kettesben vagytok nem ölöd meg?!-ordítottam rá miközben már felemelte a testét.

-Nem engedem, hogy bántsd Fade-t!-csattant fel amire meglepett egy kicsit és feszesen elém állt. Dühösen felmordultam, de ő nem tágított előlem kieresztettem a karmaimat és hangosan elüvöltöttem magamat!

-TAKARODJ!-kiáltottam, de Zura bátran elémállt, de ha még egyet üvöltök magamra vonom az ellenség figyelmét hát jó ő akarta.

-Most véged!-kiáltottam erre összehúzta a szemét, de vadul neki rontottam még pedig a hátát kaptam el bele martam a hátába ő felkiáltott kínjában, de megkarcolta vállamat egy félórás küzdelem után győzelemre álltam, de az aljas herceg megjelenése több hang kíséretében közeledett, vissza vonultam egy időre.

Néhány méterrel arrébb tisztogadtam a sebeimet erősebb mint gondoltam volna, de mindent megteszek, hogy a céljaimat elérjem.

Az oroszlánkirály 4 Kiara királynőWhere stories live. Discover now