Trónörökös?Éééén?

37 4 0
                                    

Fade:

Amióta apu megdorgálta Sakare-t az óta nem tette a lábait zord földére én a legjobb barátommal játszottam éppen én vagyok a vadászt amikor apa oda jött hozzánk és rám nézett értettem mit akart. Mennyek ki vele a barlangból.

-Mindjárt vissza jövök addig rejtőzz el Hanga.-mondtam neki amire ő bólintott én pedig apámhoz rohantam.

-Szia apa.-mondtam és a mancsához dörgölőztem amire ő leállt velem bírkózni élveztem ennek anya vetett véget.

-Kovu?-vonta fel a szemöldökét amire apu meg én széles vigyorra húztuk a szánkat és én leszálltam apáról ő pedig felállt.

-Mint ha azt mondtam volna, hogy hívd ki Fade-t és nem azt, hogy álljatok neki bírkózni.-mondta szigorúan anyu amire elszégyeltem magamat anyu észre vette és oda hívott magához.

-Semmi baj fiam-suttogta a fülembe apa és oda jött anyu mellé.-nos fiam apáddal megvitattunk egy dolgot végül is úgy döntöttünk, hogy te leszel a király és nem Sakare.-erre leesett az állam is én mint király? Jól értettem? Elsőre elnevettem magamat gondolván, hogy csak viccelnek hiszen Sakare az első szülött és nem én még is én legyek király.

-Ez komoly fiam-kezdte apa erre zavartan pislogtam.-te leszel a király.-jelentette ki apa.

-Oh és még valami lesz meglepetésem is neked és Sakare-nak, de arra még várnotok kell.

-Mi az?-Kérdeztem tőle amire ő elmosolyodott és azt felelte.

-Ugyan Fade ha elmondom már nem is lesz meglepetés.

-Kééérleeeeek-erősködtem-mond el.

-Ki kell várnod.-mondta anya majd megnyalta az arcomat.

-De addig is szaladj játszani élvezd a kölyök kort.-mondta apa amire elszaladtam vissza be a barlangba ahol az unoka öcsém elrejtőzött Tanabi volt a neve és nagy apára ütött szerettem vele én vagyok a vadászt játszani.

Az oroszlánkirály 4 Kiara királynőDonde viven las historias. Descúbrelo ahora