Már el telt egy kis idő amióta a két ororszlán falka egyesült Kiara és Kovu boldogok együtt, de ma hajnalban két trón örörkös látta meg a nap fényt... Két herceg az egyik az apjára míg az öccse pedig az anyára ütött ugyan olyan homok színű bundája van a két kis szőrgombóc békésen szundikált az anyuk oltalmazó mancsai és az apjuk éber tekintete mellet.
Kiara:
Elégedetten szuszogtam miközben éreztem a melső mancsaim között kuporgó apróságok minden egyes mozdulatát ők az én fiaim és persze Kovu fiai olyan édesek még annak ellenére is, hogy micsoda ricsajt képesek csapni amikor éhesek a kis drágáink. A falka is erre ébred fel ma reggel, hogy hangot adtak a véleményüknek Vitani kovu mellet fekszik és őrzi az unoka öccseit féltő gyengéd tekintettel. Olvadozik a kicsiktől és ezzel nincsen egyedül apáék sem tágítanak.
-Gratulálok kicsim.-Mondta elérzékenyülve anya amire apa is hozzám dörgölőzött boldogok voltak, de mindenki Rafiki nem sokára megérkezett, hogy bemutassa az új trónörökösek a népnek. A lendő királyt Sakare-nak neveztük el az ifjabb herceget pedig Fade-nek neveztük el vagy is reménységnek a bátya neve pedig ragyogót vagy tisztát jelent.
Kovu és én üvöltésel nyitotuk meg a ceremóniát amit a falka is utánzott ez után Rafiki jelet rajzolt Sakare homlokára és a magasba emelte a másik kölyök még Kovu-nál volt és igen csak nehezen engedte meg, hogy Rafiki átvegye, de végül őt is bemutatta a népnek.
-Gratulálok a kicsikhez Kiara.-Mondta lelkesen Vitani én szélesen mosolyogtam rá ő pedig viszonozta.-Köszönöm Vitani.-Feleltem neki.-Boldog vagyok, hogy Kovu melleted boldog.-Jegyezte meg...-Én is.
ESTÁS LEYENDO
Az oroszlánkirály 4 Kiara királynő
FanficMindig is szerettem volna fojtatást, de soha sem kaptuk meg ezt a mese írók illetve a rajongók korrigálják csak úgy mint én bár megjegyezném, hogy én csak nagyon szerettem kisinek. De most is bár mikor megnézném szívesen.