#1

5.9K 121 43
                                    

-Cassie zejdź proszę na dół!-krzyknęła moja mama.

-Idę! Sorki Emma muszę kończyć mama coś chce.-Powiedziałam do przyjaciółki.

-Okii! do jutra w szkole buziaa!-Rozłączyła się.

Zeszłam na dół do salonu i ujrzałam, że na kanapie siedzi Alan wraz z moją mamą. O co im chodzi? Coś zrobiłam? Ciekawe... Postanowiłam przerwać tę ciszę między nami. Widziałam, że mój brat rownież nie wie o co chodzi.

-Coś się stało mamo?-Zapytałam, a mama podniosła swój wzrok na mnie.

-Słuchajcie... Jak wiecie jestem z Jack'iem i...-Przerwała niepewnie.

-Ii?-Powtórzył pytająco ostatnie zdanie mamy.

-I musimy się przeprowadzić do Californii.-Dokończyła.

C o!? czy to są kurwa żarty? Spytała, co o tym sądzimy? Dla Alana to pewnie nic, bo tam ma więcej znajomych przez obóz sportowy. Ale ja? Ja mam zostawić Alex'a, Emmę, Patrick'a i Griffin'a? Kurwa...

-Dla mnie to lepiej.-ucieszył się Alan

-Świetnie skarbie! Pakuj się za dwa dni wyjeżdzamy.- Ucieszyła się mama odpowiedzią syna.

Mój brat poszedł do pokoju, zapewne się pakować. A ja? Ja pewnie się z nią pokłócę...

-A ty Cass?- Z zamyślenia wyrwała mnie mama.

-Hm?-Udałam głupią.

-Co ty na to?-Zapytała z nadzieją.

-Co ja na to? Nie.-Odpowiedziałam stanowczo.

-Córci...-Nie dokończyła, bo jej przerwałam.

-N i e! Rozumiesz, że muszę zostawić tu moje życie!? Zresztą, która to już przeprowadzka, do cholery?- wykrzyczałam z łzami.

-Cass przestań. Wiem, że to już może trzecia przeprowadzka po odejściu ojca, ale zrozum mnie proszę. Tam znajdziesz więcej znajomych i to lepszych...-Przepowiedziała mama.

-A-ale ja nie chcę... KURWA NIE CHCĘ!- wybluźniłam

-Dosyć Cass! Idź na górę się pakować, a potem spać, bo rano szkoła, a jest dwudziesta trzecia!-rozkazała.

Poszłam z łzami w oczach na gorę do pokoju się spakować. Stwierdziłam, że jutro pożegnam się z każdym na długiej przerwie.

************************************
Hejka!! Dziś krótkie, ale następne części będą dłuższe. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Kilka rozdziałów może być stypa, ale później będzie tylko lepiej! Miłego czytania! <: <3

Poznajcie się Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz