0.35 maNga-Cevapsız sorular

530 41 92
                                    

"Ne dedin sen?"

M"beni duydun. Seni daha fazla etrafımda istemiyorum, sana karşı aynı hissetmiyorum. Yüzüne baktıkça midem bulanıyor. midemi bulandırıyorsun. Gülümsemen o kadar sahte geliyor ki. Veya sözlerin. Senden tiksiniyorum. Bir aydır böyle hissediyorum. Belki bir şeyler düzelir dedim ama olmadı."

Sikeyim... Ne diyordu bu çocuk?!!

"Manjiro saçmalıyorsun! 8 yıldır birbirimize aşığız biz!!!"

M"akami sus." Daha sorularım bitmedi.

"Başka birisi mi var?"

M"..."

"SİKEYİM MANJİRO NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN?!!" hala göz yaşlarımı tutuyordum.

M"Akami zorlama."

"Madem öyleydi... Neden benimle yattın Sano Manjirou?"

M"zevk için." Gözlerim sonuna kadar açılmıştı.

"NE DİYORSUN BE?!!!" üstüne koşup yumruk atmaya çalıştım ama tüm yumruklarımı savuşturuyordu. Önümden çekildiğinde iskeleden düşmek üzereydim. Belimden tutup kendisine çekti. Ellerimle ağzımı kapattım.

Ağlıyordum.

M"üzgünüm, Akami."

"ÜZGÜN FALAN DEĞİLSİN! SADECE BENİ KULLANDIN! ÜZGÜN OLAN TEK KİŞİ BENİM BURADA MİKEY!!! SENİN YAPTIĞIN TEK ŞEY BENİ KULLANMAKTI. BENDEN FAYDALANDIN!!! SENİ.... asla affetmeyeceğim, Manjiro Sano. BİR DAHA KARŞIMA SAKIN ÇIKMA!!!" Manjiro belimi yavaşça bırakıp yürümeye başladı. Kısa süre sonra bir motor sesi duydum, git gide uzaklaşan bir sesti.

Kendimi iskelenin tahtalarına bırakıp ağlamaya başladım.

Ne sen baktın ardına, ne ben.

Sevdiğim çocuk, beni kullandı.

Benden faydalandı, ve şuan benden iğreniyor.

"Neden..? Mikey..?" Ağlamam şiddetlendiğinde aynı zamanda titriyordum da. Dayanamıyorum...

"Yetersiz miydim? Neyimi beğenmedin? Neyim eksik..?"

Her yer soğuk geliyordu. Her yer soğuktu. Üşüyorum...

Telefonumu aradığımda başta bulamamıştım. Bir kaç dakika içinde buldum. Telefonu açtığımda anında çalmaya başladı.

C"Akami! Neredesin sen! İki gündür sana ulaşamıyorum!!!" Chifuyunun dediklerini cevapsız bıraktım. Cevap verecek durumda değildim.

C"hey, akami?"

C"AKAMİ?!!"

C"CEVAP VERSNE ULAN?!!"

"Chichan... Gomenne..."

C"Neredesin?!! Söyle almaya geleceğim sesin iyi değil. Evde misin?!!"

"İskeledeyim, güneşin doğumunu izlediğimiz..."

C"3 dakika içinde oradayım."

Yazardan

Chifuyu kapıdan çıktığında baji ile karşılaşmıştı.

B"günaydın Chifuyu."

"Günaydın Baji-san, acelem var kusura bakmayın."

B"noldu?"

"Bende bilmiyorum. Akami'yi almaya gideceğim şimdi. Sesi hiç iyi değildi."

B"bende geliyorum."

"Tamamdır. Gidelim."

Beraber sadece 3 dakika içinde iskelede olmuşlardı. İkisi de koşarak iskeleye gidiyorlardı. İskeledeki kişinin Akami olduğundan emindiler. Yanına vardıklarında Akami'nin yerde cenin pozisyonunda ağladığını gördüler.

B"N-noluyor burada?!! AKAMİ?!! BİRİ BİR ŞEY Mİ YAPTI?!!!"

"Lütfen... Beni eve götürün..." Baji akami'yi kucağına alıp motoruna götürdü. Yol boyunca baji akaminile konuşmaya çalışsa da başarılı olamamıştı.

Eve girdiklerinde Akami yalpalayarak ruh gibi yürüyerek Baji'nin yatağına gitti ve üstünü battaniye ile örttü.

"Mikey ile..."

C"evet?"

"Artık çıkmıyoruz."

B"p-peki... Ama sadece bu değil değil mi?" Baji anlamıştı ama öyle bir şey olmaması için dua ediyordu. Akami titrerken ağzını yavaşça araladı.

"B-beni kullandı..."

C"düşündüğüm... Anlamda değil... Değil mi?"

"Benimle sevişti ve 3 gün sonra ayrıldı, Chifuyu."

B"n-nani?" Akami tekrar ağlamaya başladığında Baji sinirden kıpkırmızı olmuştu.

B"o veledi... Öldüreceğim!!!"

Chifuyu hızla Akami'ye sarıldı.

A"b-ben ne yapacağım c-chifuyu..." Hıçkırarak ağladığında Chifuyu hiç bir şey söyleyemiyordu. Boğazında resmen düğüm oluşmuştu. En yakın arkadaşının ağladığını görmek onu çok zorluyordu.

A"ben... Kendimden nefret ediyorum! Beni kullanan birini hala seviyorum... Başka birisi varmış chifuyu... Düşünebiliyor musun? 1 aydır başka birisi varmış! Başka birisi olmasına rağmen benimle yattı!!! Dayanamıyorum Chifuyu!!! Zoruma gidiyor! Neyim eksikti ki?! Neyi yanlış yaptım?!! 8 yıl oldu lan! 8 YIL OLDU AMİNA KOYAYİM! BEN ONA KARŞI HİSLERİMİ 8 YILDA KAYBETMEDİM O 1.5 YILDA BİTİRDİ CHİFUYU!" Akami hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

Saniyeler sonra kapı çalmıştı. Baji kapıya gittiğinde gelenin Takemicchi olduğunu görmüştü. Onu içeri alıp Akami'nin yanına götürdü.

T"n-noluyor burada?"

B"mikey ile ayrıldılar."

T"NE?!!" Takemicchi şoka uğramış gibiydi.

C"gel su içelim takemicchi" chifuyu ve takemicchi odadan çıktığında chifuyu konuşmaya başladı.

C"Mikey Akami ile yatmıştı. 4 gün önce falan, bugün de ayrıldıklarını söylemiş, başka birisi var falan demiş. Her şey bok yoluna gidiyor takemicchi. Ne yapacağız?"

T"b-ben... Bilmiyorum. Geleceğe gideceğim bir şeyler bulmaya çalışacağım. Sana haber veririm chifuyu."

C"tamamdır. Elini sıkayım mı?"

"Olur. Başlayalım şu işe."

Takemicchi'den 12 yıl sonra

Gözlerimi açtığımda hinata söylenerek kravatımı düzeltiyordu.

"Hinata!"

H"takemicchi? Bir şey mi oldu?" Hızla ellerimi kaldırdım ve olumsuz anlamda salladım.

"chifuyu buralarda mı?"

H"evet, yan odada. Bir sorun mu var?"

"Hayır, sadece konuştuğumuz bir şey aklıma geldi. Yanına gitsem ya ben bir."

H"sen bilirsin." Hina önümden çıkıp masasına gidip makyaj yapmaya başladı.

"Bu arada... Çok güzel olmuşsun Hina."

H"teşekkürler takemicchi. En yakın arkadaşının düğününde güzel gözükmeliyim."

"Kim evleniyor ki?"

H"ne biçim soru bu hanagaki? Tabii ki de Akami."

"Anlamadım?"

H"Akami evleniyor."

1/Manjiro Sano x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin