(küçük bir açıklama:
şimdi geriye dönüşler biraz kafanızı karıştırıyor.
az önce okuduğunuz bölümlerde 26-27 yaşlarımızdaydık. şimdi tekrsrdan 14-15 yaşlarına dönüyoruz tamam mı? bu arada kisaki ve hanma ile tanışmadık.)takemicchi pov*
"aiko-san?" yanımdaki akami'ye ve gözündeki yaşlara baktım. bu anı hatırlıyordum.
a"t-takemicchi... düşünebiliyor musun? son tavuğu kendisi yedi ve üstüne bana tatlı ısmarlayıp ısmarlamayacağımı sordu!" burnunu çekip bir peçete aldı ve ona süründü. ve hıçkırmaya devam etti -_-
bu aralar akami'nin flörtleştiği bir çocuk vardı ve çocuk onu sadece kullanıyordu.
"vay herife bak! göster dövelim be kankam. sen bu çocuğu bırak bundan hayır gelmez. seni üç çocukla bırakır kaçar bu orospucoxugi."
m"kim aiko'yu 3 çocukla bırakıp kaçıyor?" hassiktir... HASSİKTİR!
a"mikeeeğyyy! ühühühüğğğ!!!" aiko üstüne atlayıp sarıldığında mikey de ona sarılmıştı.
daha az önce birbirlerini öldürmeye çalıştıklarını görmek ve şimdi onları sarılırken görmek biraz garip gelmişti. duygulaniyorum...
mantıklı düşününce beraber intihar etmişlerdi...
m"takemicchi! dışarı çıkıyoruz geliyor musun?" onlara göz attığımda hem akami hem de mikey gülümsüyordu. mikey'in eli akami'nin elindeydi.
t"chifuyu'yı görmem lazım! siz gidin!" mikey kafa sallayıp gittiğinde koşarak chifuyu'nun yanına gittim.
t"chifuyu!!!"
c"noldu takemicchi?"
t"geri döndüm... ve tetikleyici sensin."
c"HIAA?!!"
t"sakin ol her şeyi anlatıcam!"
c"çabuk! hiç bir şeyi anlayamadım!"
akami pov*
m"ee sonra?"
"basbaya ee tatlı ne zaman gelecek dedi! aptal herif!"
m"vay orospycpcu dövelim mi?" manjironun dediği şey ile kahkaha atıp sarıldım. sanki gelecekte bu zamanlara çok ihtiyacım olacakmış gibi hissediyorum. ama niye olsun ki? ben her zaman manjiro'nun yanında olacağım o da benim.
a"mikey"
m"evet?"
"bana söz ver. her zaman ölene kadar yanımda olacaksın."
m"nası şey bu? bunun için söze ihtiyacımız yok zaten hep birbirimizin yanında olacağız."
"olsun söz ver!"
m"söz veriyorum, aiko."
"ben de söz veriyorum! ne olursa olsun yanında olacağım." gülümsediğimde manjiro'nun arkasından gelen kişi dikkatimi çekti.
?"akami bu kim?"
"suzuya?"
S"bu kim dedim?" evet. eski flörtümdü bu.
"seni alakadar ettiğini düşünmüyorum."elini mikeyin omzuna atması ile yeri boylaması bir olmuştu.
m"sence de... biraz kaşınmıyor musun?"
yerde olmasını fırsat bilerekten karnına bir tekme attım.
"BENİ ALDATMAN YETMİYORMUŞ GİBİ HALA HANGİ YÜZLE KARŞIMA ÇIKABİLİYORSUN PİÇ KURUSU!"
s"SEN KİME VURUYOR-" mikey'in yüzüne basan ayağı ile susmak zorunda kalmıştı.
m"gidelim, aiko." gülümseyip mikey'in yanına gidip koluna girdiğimde başımı okşayıp yürümeye başlamıştı.
TİMESKİP
hanagaki elindeki kurabiyeyi kırıp içinden çıkan notu aldı ve okumaya başladı.
"eğer bir katili öldürürseniz dünyadaki katil sayısı azalmaz."
c"harbiden! hic düşünmemiştim."
"o zaman iki tane öldür?" chifuyu ve takemicchi bana baktığında omuz silkmiştim.
"ne? neden olmasın??"
can sıkıntısından oturmuş beraber şans kurabiyeleri açıp içinden çıkan notu okuyorduk.
elimi torbaya daldırmam ile torbayı duvara fırlatmam bir oldu .
"NEDEN SIRA BANA GELDİĞİNDE BİTTİ BU?!!"
t"baya yedik kanka sus bence."
"Abimi özledim."
t"abin?"
"ne?"
c" az önce abini özlediğini söyledin."
"pardon, dalmışım. Mitsuya'yı dicektim."
t"gidelim mi yanına?"
"olur, gidelim."
kalktığım anda başımın dönmesi ile geri yerime oturdum.
yaşamadığım... anlar?
a"onları... koruyacağım, mikey."
m"öyleyse... nasıl ölmek istersin?"
a"lütfen bırak beni..."
gördüğüm görüntüler yüzünden kusmak üzereydim. tuvalete gittim ve içimdeki her şeyi çıkarttım.
"AİKO?!!"
"chifuyu, takemicchi..."
"Neler oluyor amina koyayim?!!"
"ben... az önce... bilmiyorum!" çöküp ağlamaya başladığımda çığlık atmamak için zor duruyordum. gözlerimi her kapatıp açtığımda o sahneler gözümde canlanıyordu.
t"sakin ol ve anlat tamam mı?"
"ben az önce... yaşamadığım anıları gördüm... ve... sanırım... taciz ediliyordum..."
chifuyu ve takemicchi birbirlerine bakıp tekrardan bana baktılar.
c"kabus falandır. biz buradayız, öyle bir şey olmasına asla izin vermeyiz. tamam mı? sakin ol İkiz." chifuyu'nun dedikleri sayesinde bir tık daha iyi hissetmeye başlamıştım.
"tesekkur ederim... Chi-chan... Take-chan..."
hafifçe gülümseyip ellerimi uzattım ve beni ayağa kaldırmalarını bekledim.
kapı sesini duymam ile mikeyin sesini duymam bir oldu.
m"hey? nerdesiniz amins koyayim?!"
c"burdayiz mikey-kun."
m"noluyor burada?"
t"şey... akami-"
"midem bulanıyor manjiro... kusucam zor duruyorum. hap falan istemeye gelecektik zaten az sonra sana."
m"nolmus benim minigime?"
b"geberticem ben bunu." 4'umuz de aynı anda irkmiştik. kimsenin bajinin geldiğinden haberi yoktu.
m"yemedik kardesini."
b"yiyosa ye." baji ve mikeyin kavgası ile gülüp bajinin yanına gittim.
"hadi içeri gidelim. 5 kişi boş boş tuvalette konuşuyoruz resmen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1/Manjiro Sano x Reader
أدب الهواةTamamlandı 💗 ✨female reader✨ bol küfür oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın <3 🦋#1 manjirosano #1 Ryugujiken