YORUM İSTİYORUM BEBİSLER YORUM YOKSA BÖLÜM YOK ÇÜNKÜ YORUM OLMAYINCA YAZMA HEVESİM GELMİYO
"Eylül bitti, ekim başlıyor. ellerim üşüyor. tutsan mı?"
bölüm şarkısı:
frxzbie-romeo ve juliet
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kazutora'danakami gitmişti.
bize yalan atmıştı.
her şey mikey'in suçu.
akami şuan islahevinde kalıyordu. baji'nin tehditleri üzerine kimseye hiç bir şey söyleyemiyordum. akami'nin yaptığı şeyin boşuna gitmesini istemediğini söylemişti. aradan 4 ay geçmişti. mikey fazla üzülmemişti. onu sevdiğini düşünüyordum eskiden.
akami'nin konusu açıldığında mikey bi bahane bulup yanımızdan çıkıyor yarım saat sonra yine geliyordu. nefret ediyor diyemezdim sanki bir şey hissetmiyor gibiydi.
2 yıl sonra (4+8+12)
baji'denbugün Manjiro'nun doğum günüydü. draken onu akami'yi görmeye gitmesi için tehdit etmişti. uzun uğraşlar sonucu hepimiz akami'yi görmeye gidiyorduk.
ona güzel bir sürprizim vardı. sonunda o çeteyi kurmuştuk. fazla yeni bir çete değildik. çoğu kişi bizi tanıyordu.
bölüğümün 2.lideri olan chifuyu ile de tanistirmak istiyordum akami'yi. yakın arkadaş olabilirler, ikisi de çok tatlılar.
kazutora'yı sormamasını umut ediyorum.
ona söylemek istemiyordum bunu. ama yalan söylersem de illa bir gün öğrenecek...
mikey'in ona geldiği gibi çetede bir yer vereceğine eminim. gerçeği öğrendiğinde her zaman onu sevdiğini ama kendine söylemek istemediğini söylemişti bu onun gururunu incitirmiş falan filan.
mikey kazutora'yı da affederdi. sevdiklerini her daim affederdi manjiro.
manjiro'dan -aglicam-
"kenchin hazır değilim dedim kaç kere!" kenchin habire bana ısrar ediyordu akami'yi görmeye gitmemiz için.
"hani affetmistin lan?!!"
"affettim zaten ama hazır değilim! aradan 2 yıl geçti ikimizde çok değiştik!!!"
"kendini kandırmayı kes mikey! gidicez dedim sana!!!"
"iyi be!!! ne keçiymişsin!"
başka seçenek bıraktırmıyordu ken-chin.
eğer ısrar etmeseydi asla gitmezdim. ama düşünmek gerekirse... bende akami'yi özledim.
şimdi düşünüyorum da, çok güzel zamanlar geçirmiştik beraber.
beraber kavga da ettik, pijama partisi de yaptık... yağmurun altında yatıp dans ettik, sınava çalıştık, okula gittik, sarıldık, öpüştük (o anlamda değil hani arkinizi opersiniz ya öyle fesat köpekler sizi.), saçlarıyla oynadım, onu korudum, denize girdik, ona bakanları dövdük, bisiklete bindik... ve daha bir sürü anı.
belki de kenchin haklıydı. kendimi kandırıyordum.
mitsuya da haklıydı. akami yapmaz, yaptıysa da boş yere değildir demişti. ilk 4 ay her gecem bok gibiydi. işin garip yanı ben hariç herkes akami'yi affediyordu.
acaba akami şuan ne yapıyor ya da görünüşü nasıl... karşıma nasıl çıkacak? benim geleceğimi biliyor mu? beni görmek isteyecek mi? her gittiğimde bir bahane bulup göndermişlerdi beni.
ilk kez tanıştıktan sonra eve giderken nasıl gülümsediğimi hala hatırlıyorum.
timeskip
akami'den
bugün Manjiro'nun doğum günüydü. baji bana beni affettiğini söylemişti en son. o zaman bugün gelir miydi? onu özlemiştim ama ne diyeceğimi bilmiyordum. özür dileyemezdim muhtemelen çoktan gerçeği öğrenmişti. kazutora nerede acaba? onu neredeyse hiç görmemiştim.
6'mızı düşünmeye başlıyordum. artık alışmıştım. her gün unuttuğum yeni bir anı zihnimde şekil buluyordu.
önüme birden gardiyanlardan biri çıkınca yüzüne yumruğu geçirmiştim.
a" ups..." abinin yanına gidip yüzüne baktım dudağı hafif kanıyordu.
a" b-ben özür dilerim! ani refleks ile oldu gerçekten çok özür dilerim!!!" junpei abi konuşmaya başladı.
j"1 yıl oldu hiç değişmiyorsun akami!"
a"sende birden önüme çıkma o zaman!!!"
j"seslenince duymuyorsun ki salak!"
a"pfff niye geldin?"
j"ziyaretçin var gel hadi." manjiro muydu? hayır gelse tek manjiro gelmez... hepsi!
junpei'yi takip ederken düşünüyordum. 5 dakika sonra gelmiştik. kapıyı açtığımda karşımda draken, mitsuya, baji, pah ve tanımadığım 3 çocuk vardı... manjiro yoktu. gözlerim dolmaya başlarken mitsuya yanıma koşup aninda bana sarıldı.
mi"ağlamasana kızım misafirlerin var kendine gel!" mitsuya'nın dediklerine gülerken mitsuya beni kendinden ayırıp yanaklarımı öptü. ardından aynı şeyi draken, baji ve pah da yaptı.
c"selam! ben tokyo manji çetesi 1. bölük 2. lideri chifuyu matsuno! douzo yoroshiku akami-san.(tanıştığımıza memnun oldum diyo cahil bitchıslar.)
a"tokyo... manji... hey! adı değiştirmişsiniz!!!" baji'ye dönüp baktığımda kahkaha atmamak için zor duruyordu.
c"şey... ad neydi ki?" chifuyu bu soruyu sorduğunda mitsuya ile baji kahkaha atmayı başlamıştı.
a" gizli bilgi." deyip güldüğümde pah da gülüyordu.
geldiğimden beri psikopat gibi gülen çocuk yanındaki beni sikecekmiş gibi bakan çocuğu koltuk altına alıp yanıma geldi.
n"merhaba akami-saaan! ben nahoya!!! bu da souya smiley ve angry diye de geçiyoruz ya da kawata kardeşler diye!"
a"senin göz rengin ne?" baji tam kahkahasını durdurmuşken tekrar gülmeye başladı. o sırada duymadığım bir gülüş sesi daha duydum...
o ses...
yazar köşesi ✨
anlık herkes: yazar-chan... sen aslında acun'un gayrimeşru çocuğu musun?!
ĞWŞSĞWÇZĞQÖXÇA
evet arkadaşlar en güzel yerde bitirme hastalığım var ( ꈍᴗꈍ)
arkadaşlar şarj aletimi okulda unutmuşum bölümü taslaklardan atiyorum şarjım dolu olduğu ve rahat olduğum ilk an yeni bölüm yazıp aticam sizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1/Manjiro Sano x Reader
FanfictionTamamlandı 💗 ✨female reader✨ bol küfür oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın <3 🦋#1 manjirosano #1 Ryugujiken